Beznaděj

Beznaděj

Anotace: Dodatek k mému předchozímu dílku...

Každém ráno se probouzím a vstávám s myšlenkou na Tebe, na to, že Tě uvidím. Celý den je pak o moc hezčí.
Umyju si a upravím vlasy, nalíčím se a pak už spěchám na dřívější autobus… to abych Tě stihla.
V metru pak přemýšlím co všechno Ti řeknu až Tě potkám.
Čekám na zastávce a celá se třesu zimou. Tvá tramvaj jede až za několik minut a Ty v ní obvykle býváš. Nějak vnitřně poznám kdy Tě mám šanci potkat.
Tramvaj přijíždí do zatáčky, vyčká na světlech a pak už zastavuje. Dveře se otevřou a lidé nastupují a vystupují… mezi nimi i já.
Dělám, že si čtu knihu a přitom se nenápadně rozhlížím kolem sebe… hledám Tě.
Pak Tě mé oči spatří a srdce se rozbuší tak, že ho snad musíš slyšet.
Většinou mám ‚štěstí‘ a naše oči se nestřetnou.
Cesta do práce trvá asi deset minut… je to jediná chvíle, kdy jsem s Tebou v jiném prostředí než je práce. Někdy si přeji, aby trvala věčně.
Celých deset minut se snažím přemluvit své nohy k pohybu. Hlavou mi víří tisíce myšlenek. Srdce se snaží přemluvit mozek, aby nohám vyslal signál…nic…jsou jak přibité k podlaze, neschopné pohybu.
Možná, že o mě víš…možná ne.
Blížíme se do cílové zastávky a Ty se zvedáš. Většinou se setkáme u dveří, krásně se na mě usměješ, pozdravíš mě a pak oba vystoupíme. Naše cesty se rozdělí a opět se sejdou až v práci.
Když se v práci potkáme obvykle prohodíme pár slov, vyměníme si pár úsměvů, pár pohledů….víc nejsem schopná.
Chvíle kdy odcházím domů jsou jedny z nejtěžších, i když vím, že Ty už v práci třeba dávno nejsi. Jsem si jistá, že Tě na cestě domů nepotkám.
Večer v posteli přemýšlím…přemýšlím o tom jak jsem totálně neschopná. O tom, že ze sebe nejsem schopná dostat těch pár slov a ….a někam tě pozvat. Nemám odvahu…nebo co mi brání?
Pokládám hlavu na polštář a usínám…opět s myšlenkou na Tebe a na to, že to třeba zítra bude jiné…že se Tě už určitě zeptám…
Další den se tenhle kolotoč roztáčí nanovo.
Ale co když Tě příští ráno třeba už nepotkám??!
Autor Emma.9, 05.03.2008
Přečteno 471x
Tipy 4
Poslední tipující: TemsteaG, pejrak, Hazentla
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

a možná je lepší snít,takhle budeš mít älespoň něco,já už nemám nic..

08.02.2010 21:08:00 | TemsteaG

Přeju Ti, ať máš odvahu mu to říct. Nebo aspoň naznačit. :) Zázraky se přece dějou, stačí jim jenom někdy trochu pomoci!

05.03.2008 15:25:00 | Hazentla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí