Vzplanutí

Vzplanutí

Anotace: Divoká vášeň a nakonec i láska..................

Dneska mě můj nejlepší kámoš pozval k němu domů, prý má překvápko. Takže už zase šlapu asi 5-ti minutovou trasu.
Zvoním.................
Otevřou se dveře a v nich nestojí nikdo jiný než Filip, můj nejlepší kamarád.
,,Ahoj Lucko!"
,,Ahojky! Tak kde máš to svý překvápko?"
,,Zuj se a pojď nahoru!
Nahoře
Vztoupím do Filipova pokoje a co nevidím, nějaký kluk sedí u pc.
,,To je ono, tedy jako to překvapení."
Kluk se otočí, vztane. Je to blonďák s jemným melírkem, mile se usmívá a má krásně oči. A co víc. On má snad 2 metry!!!!!!!!!!
,,Ahoj, jsem David, včera mi tě Filip ukázal, protože tu nikoho neznám, tak prý mě pár lidí ukáže a s kým budu chtít tak seznámí."
,,Je to můj bratranec, nemohl ti odolat. Je to totiž starej loliťák."
,,Ahoj, Lůca jméno mé, a ty Filipe počkej, to ti vytmavím!" Směju se.
,,Můžu tě pozvat na cigárko?"
,,Určo, tím nepohrdnu."
,,Já budu tady, nechce se mi." Hlásá Filip a spiklenecky na mě mrkne. Hodím po něm výhružný pohled.
S Davidem se skvěle bavím a tak je z jedné cigaretky celý balíček a úplně zapomenu na čas.
,,Čau milenci, nerad ruším, ale Lucíku máš za minutu 8."
,,Do pytle! V 8 mám být doma a ta pomsta bude sladší o ty milence, je ti to jasný?"
Rychle pádím dolů. Ve dveřích se otočím.
,,Tak se tu mějte děti!"
Přes zavřené dveře slyším dvojhlasné nevěřícné ,,CO?"
Uplyne týden a je tu sobota. Neskutečně se nudím, protože Filip je na oslavě narozenin svého otce a ostatní na neskutečně nudné akci. Je něco po 8 a mě příde SMS -Ahoj, nechces jit za mnou na navstevu? Jsem s kamosem u nas doma. David- Nemám co na práci ani naši nejsou doma, tak nadatluji odpověď. -Jo proc ne. Za chvili pridu, pa- O pár minut později už zvoním.
,,Ahojky Luci!"
,,Ahoj Davčo!"
,,Tak šup, jde se nahoru!"
,,Tohle je můj kámoš Michal."
,,Ahoj Michale, Lucie."
,,Těší mě, Luci."
S klukama zkouknem nějaký filmíky. David si lehnul na postel a usnul. Já sedím na okraji a sleduji titulky. Vtom se David vzbudí.
,,Musí tě bolet záda z toho sezení, lehni si ke mně."
,,Ok tak se šoupni."
Lehnu si k němu, postel je úzká, proto se k Davidovi musím přitulit. Po očku sleduju Míšu. Ten dělá, že si nás nevšímá. Najednou cítím, jak mě Davča hladí po zádech. To se mi moc líbí, usměju se na něj a jemně ho škrábu na bříšku. Jeho ruce se přesunuly. Jedna na moje prso a druhá na zadeček. Takhle se dráždíme asi hodinku. Pak zjístím, že jsou 4 ráno. Rozhodnu se, že se pozbírám a půjdu. To by to měl chlapec moc jednoduché. Chci s ním, ale být, tak se dohodneme, že se staví ve 3 odpoledne ke mně. Naši se vrátí až v nočních hodinách. Obuju se, Davču líbnu na nos a oběma popřeju dobrou noc. Když odcházím, zapálím si cigaretku. Později v postýlce myslím na Davču, ale snažím se co nejdřív usnout, abych to zaspala a byly už 3 odpoledne. Usnu brzy.
Autor Jeninka, 13.03.2008
Přečteno 627x
Tipy 7
Poslední tipující: Tasha101, pejrak, Someday, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

dejme tomu,že obsah je pěknej, ale je to strašně stručný,hrozně rychlý,ale pokud je účelem jen jednoduše popsat,co se stalo,proč ne

24.03.2008 16:37:00 | Ta Naivní

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí