Vzplanutí 2

Vzplanutí 2

Anotace: .........

V neděli jsem vstala okolo desáté. Těšila jsem se až uvidím Davida. Jako by v očekávání něčeho zvláštního a neobvyklého jsem uklidila přepychově pokoj, což není mím zvykem, pak jsem odstranila všechny přebytečné chloupky na své pokožce, aby byla hebká jako samet. Pokračování příprav se odehrávalo v koupelně. Ospchovat, umít hlavu, vyčistit si zuby. Blížila se druhá hodina a já nevěděla co na sebe. Nakonec jsem zvolila lehce erotickou soupravičku spodního prádla, červené tričko s celkem odvážným výstřihem a světle modré bokovky. Abych vykouzlila romantičtější dojem, vlasy jsem nakulmovala a použila jemné líčení. Právě, když jsem zkončila odbíjeli hodiny třetí. O chvíli později se ozval i zvonek. "David je opravdu přesný" pomyslela jsem si a vyrazila ke dveřím.
,,Ahojky Daví!"
,,Ahoj Lucí!"
,,Tak jdeme nahoru."
,,Máš to tu pěkné a nechtěla bys pustit hudbu?"
,,Díky, jasně."
Pustím hudbu a chvíli si s Davidem povídáme, pak si lehne a strhne mě sebou. Jsem maličko vyděšená.
,,Luci neboj, neudělám nic, co bys nechtěla."
,,Jo já vím, ale............"
,,Chápu, neboj."
Lehce mě hladí po bříšku, pomaličku mu začínám podléhat. Po chvíli mi stáhne tričko a rád by se vrhnul na podprsenku.
,,Nee, jedině, když si sundáš tričko."
,,Není problém, dobrá výměna triko za podprdu."
Když vysvobodí moje kozičky z podprdy krásně je hladí líbá a saje, vzrušením se mi zrychluje dech. Postupně se zbavujeme ostatního oblečení, až mi zbydou jen tanga.Tam celkem otálím bylo by to moje poprvé.
,,Luci pusť mě tam, neboj budu opatrnej."
Po již krátkém uvažování,si řeknu proč ne?
,,Dobře, ale opatrně."
,,Slibuju."
Políbí mě na rty, stáhne mi kalhotky a políbí mě na vnitřní stranu stehen, nakonec i do klína. Chvíli se ještě mazlíme, a pak mi opatrně přiloží penis k dírce. Jsem připravená, a tak jen kývnu. Jemně do mě pronikne, kousíček po kousíčku, abych si na něj zvykla, když je ve mně celý, nejdřív čeká, později se začne jemně pohybovat. Moc se mi to líbí, a přesto, že je to pro mě poprvé, vyzkoušime 4 polohy. Když už máme dost, jen tak se chvíli mazlíme, pak se oblíknem a jdem si zapálit. Hodinku koukáme na televizku a jak to tak bývá, vše krásné jednou musí zkončit, tak i David musí jít domů. Rozloučíme se vášnivým polibkem, pak už vidím jen jeho záda..................
Nemyslete si, že tímto to končí, další povídka o našem ,,vzplanutí" je tu co nevidět
Autor Jeninka, 24.03.2008
Přečteno 391x
Tipy 4
Poslední tipující: Tasha101, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí