Vzplanutí 3

Vzplanutí 3

Anotace: Společný víkend

Naši se rozhodli jet na víkend na chatu. Domluvila jsem se s Davidem, že my jej strávíme společně. Měl přijít v sobotu v 18 hodin. Tak jsem měla celý den na přípravu. Napekla jsem buchty a dezerty, přichystala si věci na večeři. V neposlední řadě jsem se postarala o svůj zevnějšek. Oblékla jsem se do erotického spodního prádélka, silonek, riflové mini a topíku s divokým výstřihem. Zkoukla nějaký pořady v TV a nejednou bylo šest odpoledne. Tentokrát si dal David na čas a přišel až v sedm. Jdu otevřít. Přivítáme se dlouhým polibkem.
,,Ahojík Davčo!"
,,Ahoj Luci!"
,,Jakto, že máš takové spoždění?"
,,Promiň, byl jsem u matinky ve Znojmě, skládali jsme s tatíkem dřevo, a tak jsem sem nechtěl přijít jak čuník a navíc jsem se chtěl upravit, víš? Nějak nestíhám."
,,Hih, To je v pohodě, ale vykoupat ses mohl klidně u mě." Usmívám se.
,,Co budem dělat?"
,,Ze začátku, můžem zkouknot nějakej filmík, ne?"
,,Tak jo, nemáš třeba Troju?"
,,Tak tu třeba mám."
Hodím DVD do přehrávače a sednu si vedle Davida. Koukáme na filmek, povídáme si.
,,Luci, víš, že takhle vypadáš hrozně sexy?"
,,Nepovídej!"
Stáhnu ho na sebe a vášnivě se líbáme. Hládíme se, nejdřív jen přes oblečení, pak mi stáhne tríčko, nezůstávám pozadu a zbavím ho toho jeho. Postupně takhle odpadá všechno oblečení z našich těl. Hladí mě po vnitřní straně stehen, laská a líbe mi klín. Já jej škrábu po zádech.
,,Líbí se ti to?"
,,Hrozně moc Davídku. Chci abys do mě vztoupil."
,,Připrav se na to, že tentokrát to bude úžasný."
Opravdu bylo, bylo to neskutečně divoké vzplanutí. Cítila jsem se naprosto skvěle. Po dvouhodinovém maratonu jsme únavou sotva pletli nohama. Šli jsme si zapálit.
,,Cítím se báječně Davčo."
,,Já taky, jsi dokonalá kočko."
,,Skočím se sprchnout."
,,A já skočím pro cíga, páč nám došli."
Dala jsem mu klíče a šla jsem do sprchy. Vzala jsem si na sebe saténovou košilku. Vycházím z koupelny a co nevidím. David je už zpět, jdu k němu a obejmu ho.
,,Ty seš takovej mazel, co?"
,,Když tě objímám, citím se hrozně bezpečně."
,,To je mi jasný, prcku."
,,Ti dám........"
,,V to jsem doufal."
Než se zmůžu na nějaký odpor, políbí mě a odnáší na postel. Když zkončíme jsou asi dvě v noci. Máme hlad, proto udělám večeři. Najíme se, pokouříme, koukáme na TV a u toho usínáme.
,,Sladký sny, Daví!"
,,Tobě taky, Luci."
Ráno se vzbudím dřív než on je asi devět hodin, koukám na něj.Pomalu otevře oči.
,,Dobré ráno, ospalče."
,,Ahoj Luci."
Dopijeme vínko ze včerejška, jdem si zapálit u toho kecáme, pak se vrátíme dovnitř.
,,Tak co Lucko, dáme si ranní sexík?"
,,Tím nepohrdnu."
,,Tak to je skvělé."
Milujeme se spolu, opět je to výborné. Zabere nám to čas až do oběda.
,,Jaj, to už je tolik? Musím jít, abych stihl bus do Brna."
,,Hmmmmmmm, to je škoda."
,, Taky bych byl radši s tebou."
Ještě si spolu zapálíme a pak už ho doprovázím ke dveřím. Dlouho se líbáme.
,,Jsi nějak nenasytná"
,,No nemůžu se tě nabažit."
,,Musím už jít, pa. Mám tě rád."
,,Já tebe taky, pa."
Autor Jeninka, 24.03.2008
Přečteno 420x
Tipy 5
Poslední tipující: Tasha101, pejrak, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

autor by si měl asi zopakovat pravidla čj, resp. psaní s/z, bije to do očí!! ale ta poznámka: ti dám ... v to jsem doufal ... tak to jsou snad jediný dobrý 2 řádky za celý 3 díly

24.03.2008 16:44:00 | Ta Naivní

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí