Než napočítáš do deseti. . .

Než napočítáš do deseti. . .

Anotace: možná už ohraté, ale já se z toho potřebuju dostat. . .

one, two, three, for. . .I don´t more!

Bum. . .Mambo dodávka. . .ten nejhezčí kluk ze všech. .
ten první pohled do jeho čokoládových očí.

Nejjarnější počasí. . .30.duben. . .pálení čarodějnic.
já uprostřed lesa s bandou lidí a jednou lavičkou s ulítlým Ondřejem.
to snad ten oheň přivál vůni přitažlivosti.

Bar. . .my dva s malinko schyzofréním alkoholem v krvi.
Pár hvězdiček létá kol našich hlav. . .
Pak možná přeskočila ta jiskra.
Polibek?
Chci - nechci?
Chci!

Tak to nebyl pouhý sen. Krásná slova. . .hluboké pohledy. . .až do našich niter.
Další a další společný víkend končí a já nemám ponětí jestli tahle hra má další level.

Nic jsem od tebe neočekávala. . .překvapils.
Tvé zprávy mi nedají spát. Mám tě plnou hlavu.
Bráním se zuby nehty té potvoře lásce. . .už vede 1:0.

five, six, seven, eight. . .It´s not O.K!

Veškerý čas trávím s tebou. . .prodírám se bláznovstvím a nevím kudy kam. Možná mě nasměruje tvoje bývalá přítelkyně. . .zahájila závod mezi pochybnostmi a zamilovaností.
Jde tu o čas. . .místo. . .slet událostí.
každá hezká chvíle střídá tu zlou. . .

Kolotoč objel svou první dráhu . . .točí se mi hlava. . kdoví z čeho?
Usmíření? To sotva. . .spíš výčitky.
A tak se pomalu nechávám obalamutit. Kdyby jen ty tvé pohledy nebyly spalující jak italské slunce v hlavní sezoně a tvá něha hebčí než kožíšek králíčka Azurita. . .pak možná bych tě poslala do nejtemnějšího kouta. . .Jsem v pasti lásky!

Sedíme u stolu. . .hrajeme šachy.
Neštěstí ve hře - štěstí v lásce? Tak možná ta láska mi brání, alespoň jednou vyhrát.
Tam. . .naproti mě. . .sedí to stvoření, které si během několika málo dní získalo mé srdce natolik, že už ani nevím, kam jsem schovala klíč. . .třeba ho našel právě on.

Kdyby. . .jsou chyby a za ty se platí! Mohla bych si vyčítat spoustu činů. . .proč bych to však dělala?
Každý jsme očekával asi něco úplně jiného.
Stavilo se na kafe velké nedorozumění. . .
Pár ostrých slov. Trocha slz a vzteku. Zklamání rozpustilo i ten zbytek naděje.

nine, ten. . .end

uraženost. . .co mám jen dělat? Ješitnost. . .dotčenost. . .je konec.
Ani po dvou měsících nepřišla žádná úleva. . .Naopak. . .trápení, vztek, slzy. . .
na denním pořádku. Bolest je stále intenzivnější. . .čím více se přibližuje den tvého odjezdu.
Ten plán byl náš. . .náš společný. Jízdenka je však jen jedna. . .pro tebe.
Moje desetiminutová jízda na kolotoči právě skončila. Nemohu dýchat. . .uvnitř mě to svírá. . .
Autor tlamička, 27.03.2008
Přečteno 509x
Tipy 5
Poslední tipující: pejrak, TemsteaG, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Zajímavě napsané nemohla jsem odlepit oči...i když smutné..drž se! :o)I.

29.03.2008 17:36:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí