A pak vyrostla kopretina!

A pak vyrostla kopretina!

Anotace: jeden z mého života. . .pište co si o mém psaní myslíte, opravdu to potřebuji vědět. . .díky

Dnes - a přesně rok. . .Stála jsem uprostřed parketu. . .Libí melodie se linula z repráků. . .
Já. . .Ty a ty tvé něžné oči. . .Ty moje čekaly na někoho jiného, přesto okouzlily tebe. . .
Odrazování od mých rozhodnutí. . .Proč? Netušila jsem jen proč. . .legrace? to jsem si myslela. . .Ty? Kdoví co tobě se mísilo v hlavě. . .

Oldschool party. . .A byl tu zase. . .ten pohled spalující mé vnitřnosti. . .ignorace. . .ale snad jen pro tu tvou povahu.
Jdeš ke mě. . .proboha proč?
Chtěl si mi něco říci. . .Tak mluv. . .
Tvůj dech na mém krku . .Husí kůže. . .přání krásné noci. . .Lháři. . .Něco tajíš. . .

Koncert. . .Tvá pomoc. . .mé myšlenky se snaží odpovědět. . .nevysvětlitelné otázky?
Zmařená možnost? Asi. . .Určitě!

Moje narozeniny. . .já + ty = celý večer spolu. . .tvé přání. . .Polibek, více než přátelský. . .
nabídka k přenocování. . .Zvažuji všechna pro i proti. . .Má odvaha kolísá. . .
Raději volím svou postel. . .

Utěšitel? nejspíš. . .Oči podmáčené slzami. . .
Tvá ruka místo kapesníku. . .Tvé obětí jako útěcha. . .
lavička. . .ta tvá ruka kolem mého ramene. . .Noc. . .Bouřka. . .Doprovod domů. . .
Tam na rohu. . . naše polibky se mísí s deštěm. . .Touha našich promáčených těl. . .

Oslava našeho města. . .procházky. . .spletené prsty. . .jásavá nálada. . .láska kolem nás poletuje na křídlech motýlích. . .
Hlas Bona Voxe dotváří krásu atmosféry. . .
Perfektní? jen ten věk. . .Propast 6ti let. . .přidává tvému obličeji vrásky. . .
Stejně. . .nemůžeš mi odolat. . .Pohled do mých studánek. . .neudržíš se. . .
Domů si mě neseš v náručí. . .Intenzivní polibky. . .jemnější než samet. . .
Ta noc je naše. . .
u branky přiskočí výčitky. . .zaženu je do kouta a nechám se vézt. . .Tričko. . .kalhoty. . .naše spodní prádlo. . .pohazujeme po pokoji. . .Chci tě. . .
Mazlení. . .Na prahu slasti. . .Až tam. . .do ráje. . .Naše milování. . .dokonalost. . .
usínáš a bude se ti zdát. . .že jenom já. . .

Dobré ráno princezno. . .probuzení do slunečného dne. . .doprovod domů. . .ten roh je náš. . .

Čekám, čekám. . .Co je s tebou?
Měsíc krásy se přehoupl. . .z úplňku je nov. . .Z ošklivého káčátka labuť. . .A ty se začínáš ztrácet. . .kam?
Je tu ještě kopretinka. . .Jsi omámen její vůní a vyzrálostí. . .Ale co tvá malá orchidej? necháš mě zvadnout?
Ne. . .to přece nechceš?
tak urputný boj si o mě vedl. . .Nač to snažení?
nenávidím tě. . .za ty hrátky s city. . .zradils. . .

Já. . .moji kamarádi. . .ty a Kopretinka. . .
Ničíš mě. . .zatlačuji slzy. . .Musím být silná. . .bojuji se všemi démony, které si proti mě vypustil. . .Je konec. . .
Tvé chování k ní je tak typické. . .Tvé pohledy patří ji. . .jen ji. . .Ty mé patří stále tobě. . .Bolest je mocná. . .Příživnice nezbedná. . .
Autor tlamička, 02.04.2008
Přečteno 552x
Tipy 15
Poslední tipující: pejrak, Eclipse, greapy, jára spots, Keira Fey, Megs, Someday, Aaadina, Calimë
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Bolest je mocná. . .Příživnice nezbedná. . . - tohle je super, vlastně se mi to moc líbí celé :)

10.04.2008 19:58:00 | obyčejná

Je to nadherne napsany a pokud jsi to zazila, tak klobouk dolu, ze jsi to prezila!!...
tleskam... a drzim palce at to zvladnes!!!:)

03.04.2008 23:55:00 | Someday

Nádherně napsaný fakt moc...moc se mi to líbí :o)

02.04.2008 21:55:00 | Calimë

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí