Kopretina nebo orchidej?

Kopretina nebo orchidej?

Anotace: hodně volné pokračování povídky "A pak vyrostla kopretina. . ." je to současnost, takže to neni tak dlouhé

"Blonde, promiň. . .Já vím, že jsem ti moc ublížil.
Mám tě pořád rád a kdyby tady nebyla Kopretina, tak jsem teď s tebou. Hodil bych za hlavu těch 6 let co nás rozdělují i ty týdny kdy jsem pryč." uhne pohledem a pokračuje: "Já vím, že toho jednou budu litovat, ale život neni spravedlivej a já se musel rozhodnout."
Tenkrát jsem naproti tobě seděla. . .Mlhavo. . .vše jako by ke mě letělo z dálky. . .Na očích sluneční brýle. . .Oči uplakané. . .Srdce na dva kusy. . .

Dlouhé měsíce jsem se smiřovala s faktem, že jsi mě půl roku sváděl, jen abys mi tak moc ublížil. . .

Pak jsi přivedl Kopretinu do naší party a já musela s politováním uznat, že je vážně skvělá. . .Kamarádská, usměvavá a hodná. . .Navíc jsme si dost podobné. . .
Právě tyhle fakta bolely. . .
Vyhýbala jsem se ti jak to jen šlo. . .Přerušila jsem veškeré naše společné styky. . .Nač si dělat zbytečné naděje?
Navíc ty jsi se mi nemohl podívat do očí. . .svědomí je mrcha no. . .
Bylo to divné. . .po půlročním každodenním spojení najednou pocítit prázdno. . .

Až po Novém roce. . .Tvá pozvánka na narozeninovou oslavu. . .Dlouhé váhání. . .Nakonec jsem vyhrála nad svou hrdostí. . .
Největší provokace. . .Můj dárek. . .Naše společné a nejoblíbenější CDčko. . .Tvé pohledy. . .Můj polibek k narozeninám. . .To tys do něj dal víc než se slušelo. . .
Rozhovor s Kopretinou. . .Vyprávěls jí o mě. . .detaily. . .to neni fér. . .tvé dotyky. . .nemohu se nechat vyprovokovat. . .

Dlouhé 3 měsíce nic. . .Pak záplava zpráv. . .Máš mě pořád v hlavě?
Nejspíš ano, když si Kopretinu nazval několikrát mým jménem. . .Trápí to ji, tebe i mě. . .Pociťuji k ní lítost. . .ona trpí tak jako já tenkrát. . .Hádáte se. . .

Pamatuješ moje motto?
Kruh se uzavírá, věci se opakují. . .bohužel ve špatném sletu. . .
Autor tlamička, 22.04.2008
Přečteno 348x
Tipy 5
Poslední tipující: pejrak, Aaadina, Calimë
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

líbí se mi to :o) pěkný jako předtím

22.04.2008 18:57:00 | Calimë

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí