Příběh o Kakashim a Yumiko

Příběh o Kakashim a Yumiko

Anotace: Příběh o málé dívce, kterou zachránil malý chlapec. A když oba vyrostli se do sebe zamilují. Ale ona musí odejít.

Tento příběh se točí okolo známého nyní již sensei. Malá dlouhovlasá, hnědovlasá holčička s modrýma očima sedí na střeše. Je chladná temná noc a na nebi nádherně svítí měsíc a spousta hvězd. Dívenka je celá od krve a pláče. Okolo jde malý chlapec, ví o ní a že má trable ale vůbec ho to nezajímá a jde dál. Najednou dívenku někdo popadne a hodí jí na zem ta se nebrání nemá už sil. Kakashi dělá že je mu to jedno ale zůstane se dívat. Muž seskočí k dívce "poslední" řekne se smíchem "klidně mě zabij už nikoho nemám tak proč žít" oboří se na něj dívenka s brekem. Kakashimu se její řeč nelíbí a tak může zastaví a ten zmizí pryč podívá se na dívku. Ta zvedne hlavu a podívá se na něj "proč?" křikne na něj se slzami v očích Kakashi jí jen pobídne nataženou ruku, dívka se ho chytne a vstane. Kakashi se chystá na odchod "sbohem" řekne jí dívka se znovu rozpláče Kakashimu to nedá "co pak?" otáže se mile. Dívka ho obejme "nikoho už nemám a ty odcházíš" Kakashi jí vezme na záda a vychovává jí. Dívka je s jeho týmem a senseiem.

O 4 roky později "všechno nejlepší Yumiko" řekne Kakashi dívce kterou před 4-mi roky zachránil. Dívka slaví narozeniny a je moc šťastná "děkuji moc Kakashi" poví a dá mu pusu na tvář. Tuto chvíli přeruší Hokage "Yumiko mohla by jsi se mnou?" otáže se "jistě" poví poslušně Yumiko a jde za ním. Hokage jí vede kanceláře, když tam dojdou Yumiko se posadí na židli a Hokage za svůj stůl. Nadechne se a spustí "Yumiko, musíš odejít z vesnice" poví smutně "ale proč?" vyjekne Yumiko a z očí jí začnou téct slzy. Hokage pokračuje "máš velkou moc, bývalého velkého klanu, jdou po tobě jsi poslední a oni tě chtějí zabít nikomu neříkej kam jdeš prostě běž" při posledních slovech zdvihne hlas Yumiko vyletí ven a vezme si své bojové oblečení a jde za Kakashim. Vklouzne do jeho pokoje "ahoj Yumiko" přivítá jí mile "Kakashi můžu s tebou mluvit?" otáže se Yumiko. Kakashi si sedne vedle ní "nic neříkej" nakloní se k ni a něžně jí políbí. Položí jí na postel a ona mu sundá tričko to samé udělá i on potom mu sundá kalhoty a i on jí oba zůstanou ve spodním prádle Kakashi se na Yumiko lehce položí je jim obou příjemně cítí teplo svých těl. Kakashi Yumiko líbal na krku, břiše na rtech a oba si to užívali. Ráno Kakashi zjistil že tam Yumiko není. Zašel za Hokage "nevíte kde je Yumiko?" otázal se Hokage sklopil hlavu "Kakashi" odmlčel se "Yumiko je mrtvá" pokračoval se slzami. Kakashi vyletěl ven a na louce za vesnicí začal brečet a řvát "nee! To neee! Yumiko!" Truchlil pro ní několik měsíců.

O 5 let později. Kakashi už je senseiem svého týmu "Kakashi už jsou tady" křiknou na něj "ti ninjové zabijáci?" otáže se "jo" dostane se odpovědi. Kakashi se zvedne a jde je hlídat objeví se před nimi. Postaví se koukne po těch třech ninjích "vy jste ženy?" podiví se "ano" odpoví jedna z nich která má zahalený obličej a jediné co jí je vidět jsou oči "ty oči" špitne si pro sebe Kakashi. Pořádně se na dívku zadívá, nemůže jí být víc jak 14-15 a ty oči tak modré jako je měla Yumiko. Dívka se na něj podívá a pak sklopí oči "musíme jít" poví a jde dál. Kakashi tu dívku chytne a zmizí s ní na louku, tam jí otočí k sobě a strhne jí krytí obličeje "Yumiko!" vykřikl. Yumiko jen zděšeně koukala. Kakashi jí k sobě přitiskl a dlouze jí políbil, byl to polibek plný lásky, něhy, vášně a porozuměni. Kakashi i Yumiko byli teď na vrcholu blaha. Yumiko odejmula Kakashiho a zašeptala mu do ucha "promiň, vše ti vysvětlím, miluji tě" Kakashi jí k sobě přitiskl a odpověděl jí "miluji tě Yumiko"
Autor YumeOokami, 28.04.2008
Přečteno 679x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí