Lost Love

Lost Love

Anotace: o utrpení v lásce. Utrpení nezná meze

Začalo to Letními Prázdninami, mladá 16 let-á dívenka jménem Aki.Byla velmi milá, měla ráda svoje přátele.Nikdy by nedokázala zradit.Aki si bohužel nikdy nevěřila, byla ta co neumí ocenit sama sebe.Měla nejlepší kamarádky Yuuka a Kameko.Ty tři byly nerozlučné, měly se moc rádi a důvěřovaly si v každé okolnosti.Když bylo léto často spolu chodily k moři.A však když přišla jednou domů, tak si chvilku psala s kamarádkou.Ta jí poslal číslo na nějakého chlapce.Aki vůbec netušila kdo to a po několika minutách si sním začala psát.Zjistila, že se chlapec jmenuje Shin, byl moc milí.Vždy si spolu psaly aspoň tři hodiny, né-li více.Když spolu byly dívky venku Aki jim říkala, o čem si s Shin psala.Dívky byly velmi zvědavé, ale Aki jim už toho moc neřekla.

Byl skoro konec prázdnin a Shin, Aki vůbec neodepisoval.Dívka byla velmi smutná, neustále jsi říkala, že už na ní nemyslí a spoustu dalších věcí.Jednou se však Aki naštvala a napsala mu velmi hnusnou zprávu..Stálo v ní “Ty mi vůbec nepíšeš!!Já myslela že jsme kamarádi!Udělala jsem ti snad něco?!Nechápu tě, proč jsi se změnil, proč mi neodepisuješ?!Copak ti na mě nezáleží?!Ty jsi mi tedy kamarád!!!A víš co?!Já nechci od tebe žádné výmluvy!!!Už mi nikdy nepiš, ani neodepisuj..Už tě nechci v životě vidět, Tedy si s tebou psát!!!“ Toto mu dívka odepsala. Tak chlapec neodepsat.

Avšak, uběhly hodiny, dny, týdny.A dívce se po něm velmi stýskalo.A jednoho dne to nevydržela a napsala mu omluvnou zprávu.V té stálo “Moc bych se ti chtěla omluvit. Ale v poslední době toho je na mě moc.Kamarádka má problémy se svým klukem.Pak moje problémy, a je toho Spousta.Mám tě moc ráda…A jednou když jsme šla do školy, tak jsme potkal kluka a ten ti byl velmi podobný.A přitom jsme si na tebe vzpomena.Tak mi odpust!Prosím..pokud to přijímáš tak mi odepiš..“

Chlapec jí po několika vteřinách odepsal, že je to v pořádku a také že to chápe.Aki byl šťastná, že si sním může zase povídat.Po několika minutách si psaly o tom co Aki napsala Shinovy. Dívka mu napsala “Mám tě strašně moc ráda.Ale jako kluka..Víc než kamaráda.“

Chlapec byl v šoku, nevěděl co jí odepsat.A tak se rozhodl jí napsat pravdu a ta byla velmi zvláštní…

„Mám tě taky moc rád Aki!Strašně moc, rád bych s tebou chodil.Ale jediné co mi vadí je ta dálka.Strašně bych byl rád kdybys bydlela blízko mě.Třeba bychom se mohly setkat..“ Dívky už jsi skoro věřila, jenže to nevěděla, že přijde další šok.

Aki vůbec nevěděla co mu má napsat a tak mu napsala “Mě ta dálka nevadí, protože moje city se k tobě stejně nezmění.Strašně moc tě mám ráda..“ na chvíli přestala a pak pokračovala, jenže to bylo velmi výstižné. Stačily jí dvě slova “MILUJU TĚ“.Shina to velmi překvapilo, vůbec nevěděl co na to odpovědět.Po chvilce jí napsal “…no…mám tě taky rád..“

A to bylo vše, Aki najednou spadle.Nic takového nečekala, potom co mu vylila srdce. Jak moc ho miluje a on jí na to pouze napsal, že ji má rád..Aki se to snažila překousnout.Bylo už pozdě večer a tak šly oba dva spát.

Ráno když se Aki probudila šla se podívat jestli jí nepřišla zpráva, ale nic tam nebylo.Uběhlo pár hodin a Aki se rozhodla, že ,mu napíše pravdu.“Ahoj Shin…Já bych se ti chtěla omluvit za ten včerejšek. Byla jsem velmi ukvapená a moje city to trošku vzaly za své.To, že tě miluji není pravda.v tu chvíli jsem byla jen v šoku..Moc se ti omlouvám.Doufám, že to pochopíš“..Dívka byla velmi smutná, i když se to snažila skrývat bylo jí do pláče. Po chvilce jí odepsal “Neboj…To je v pořádku“..Tak si zase psaly až do večera…Bylo jí velmi dobře, že si sním píše, ale cítila určitou zodpovědnost, že mu dala takové velké naděje a pak ho zklamala.Večer šly spát…

Druhý den šlo vše od deseti k pěti.Celý den jí Shin nenapsal.Řekla jsi že je asi pryč.Další den to samé.Aki byla už nervózní, potom se to opakoval asi necelý dva týdny.

Když šla Aki od školy, tak měly dívky naplánováno se sejít jako vždy na smluveném místě. U vlaku Shumari. První tam přišla Yuuka po pár minutách Kameko.Jenže furt chyběla Aki, nikde nešla. Ať jí vyhlížely ze všech stran, nikde nikdo.Už bylo skoro načase jít do školy.Dívky se rozhodly na ní nečekat a odešly do školy.Když tam přišly viděly jak tam Aki sedí v slzách.Obě dívky k ní rychle přiběhly „Co se ti stalo Aki?? Proč tolik pláčeš?“ Aki jim neodpovídala..Yuuka se k ní nahla a pošeptala jí do ucha „Je možné, že za ten problém může Shin?“ Aki se najednou zarazila.V tu chvíli bylo jasné, že jde o něj.Dívka se rozbrečela ještě víc.Yuuka společně s Kameko se jí snažily utišit, jenže jim to moc nešlo.Takhle to šlo několik dní, dokonce i týdnu.Dívky jen tomu mohly přihlížet, jak se jim před očima rozpadá Aki.

Bylo odpoledne a u Aki byla Yuuka.Najednou se Yuuka rozhodla a řekla Aki „Tak mu napiš“ a Aki nevěděla o čem mluví, ale po chvilce jí to došlo „A co mu mám asi tak napsat?!“vyjekla na ní Aki.

„No..třeba:Mažu všechny lidi se kterými si nepíšu, nebo ti kteří mi neodepisují.Tak jestli nechceš být také jeden z těch, kteří budou vymazáni, tak mi odepiš.“Aki byla ráda, že jí pomáhá někdo jako je Yuuka.Aki se zklidnila a bylo jí lépe.

Už uběhl týden a Shin se stále neozval.A tak se Aki rozhodla, že jsi doopravdy smaže.A tak se stalo, sice jí to bylo velmi líto, ale musela to překousnout.Jednou se naštvala a napsal mu velmi dlouho a hnusnou zprávu na skyp… “Nechápu co ti je?Ty jsi na mě naštvaný, za to co jsou ti napsala?Za to, že jsem ti napsala, že tě nemiluji?!Tak to jsi tedy dětsko když to nedokážeš přijmout.Já vím i mě je to líto, ale musela jsem říct pravdu!!!“a tak pokračovala..Nakonec odešla a hned druhý den se přišla podívat jestli jí na to odepsal,a hele on jí opravdu odepsal.Bylo to velmi dlouho “Já nejsem naštvaný, jen v poslední době nemám vůbec žádný čas.A nemám čas se zabývat něčím zrovna takovým.Nemám náladu to řešit!!!“

A znova to pokračovala..Aki se strašně naštvala a napsala mu hnusnou zprávu, byla dlouhá a končila velmi stručně “Bude lepší když jsi mě vymažeš ze seznamu.Já už to udělala a jen co toto dopíšu tak tě vymažu i odsud…Tak tedy sbohem!!“ Aki tu zprávu odeslala, přitom se rozbrečela.Druhý den co přišla do školy to vyprávěla oběma děvčatům. Yuuka ani Kaemon tomu nemohly stále uvěřit, že byla natolik silná vážně si ho vymazala..Dívky viděly, že jí to velmi tížilo. A proto za ní jednou Yuuka přišla a řekla „Neboj Aki, vše bude dobrý.Nemysli na něj!Je to blbec, když jsi neváží tebe.

Uběhl měsíc a Yuuka si všimla, že Aki stále smutní i když to nedává najevo. Pochopila to a nakonec jí poradila ať jsi ho znovu uloží.A ať si s Shin promluví a všem.Dívka jí poslechla a hned jak přišla domů tak se snažila ho najít, nakonec jsi Shina opět uložila. Začaly jsi znovu psát, vše bylo v pořádku. Ale jak to bývá, nikdy to není věčně.Už to byl týden co jsi psaly a Aki se rozhodla, že mu vše řekne tak jak má být.

Aki mu napsala “Doufám, že ti Kaemon vzkázala, ten vzkaz!!“ Shin jí na to odepsal “Ano od nějaké Masako.Myslím, že mi vzkázala, že jsem blb a děvkař a že prý jsi ta Masako chtěla něco udělat, protože byla smutná..Nebo něco takového“ Aki jen kroutila hlavou a mezitím mu odpovídala “Takže ty mi chceš říct, že nejsi děvkař?! A mimochodem to já jsem Masako.Moje celé jméno zní AKI MASAKO. Všechno to co jsem o tobě napsala mám z první ruky. Kámoška mi říkala jak jsi jí balil a další.No bylo jich prý hodně!!“ Shinovy to chvilku trvalo než odepsal, ale odepsal “Já nic neříkám…A to, že jsi to ty tak to my došlo. A pokud já vím tak holky nebalím, snažím se být na ně jen milý, nic víc.Holky po internetu beru jen jako kámošky.“ V Aki to začalo hořet, byla vzteky bez sebe “Ani nevíš jak mi bylo a je!!! Já jsme ti věřila a to všechno..Myslela jsme si, že jsme našla někoho s kým si můžu povídat.A koho mám opravdu ráda a jemu to nevadí.Ale po tom co jsem zjistila??!!!!“

Dívka se na chvíli odmlčela a pak pokračovala dál “Prý jsi jich balil hodně.Takže když jsi mi řekl, že kdybych bydlela blíž tak že by jsi se mnou chodil…Tak to bylo také jen z kamarádství?!! A z toho, že jsi jen mílí?“ chlapec dopověděl velmi stručně “Ano kdyby… Ale bohužel nejsi blízko…“Aki mu odpověděla “Aha!!!Takže mi řekni po tom všem co ke mně cítíš!!? Tedy pokud to ještě něco je??!!Chci slyšet pravdu, já vím, že jsi teď můžeš něco vymyslet protože se nevidíme. Ale byla bych ráda, kdybys mi řekl pravdu!!!“ Shin na to ihned odepsal “ No říkám..Pro mě jsi kamarádka. Kdybychom bydlely blízko sebe a navzájem se lépe poznaly, možná by z toho něco bylo.“ Aki se snažila zachovat chladnou hlavu a tak se vrátila zpět k té hádce “Aha.. No stejně by nic nebylo to vím!!!Bohužel!Bylo ti aspoň trochu líto jak jsme se pohádaly?!Nebo jsi to hned vypustil, jak jsi si to dočetl?!“ Shin jí odepsal “Ne nevypustil:jen jsem to dal mezi ostatní problémy. A snažil se to nějak vyřešit.“ Dívka už vážně nevěděla co si počít “ Aha…A to co jsme kdysi napsala byla chyba. Myslela jsme to vážně!Ale jestli to nechceš vědět, tak ti neřeknu.Nechci abys si myslel, že se vtírám.“ Shin asi už nevěděl co jí odepsat a tak napsal “No jo no…“ Aki začala chápat, že u něj to přísloví „Jedním uchem dovnitř, druhým ven!“ souhlasí “Jak je vidět tak se ti vtírám..Tak to sorry!!!“ Chlapec najednou napsal “Už budu muset jít..Tak zatím.“ Aki najednou vstala ze židle a snažila se být v klidu..

O pár dní později mu Aki napsala “Ahoj..Jak se máš?!“ Shin jí odpověděl jako obvykla..

Dívka si vzpomněla co jí řekla Yuuka „Ať se stane cokoli buď v pohodě!Neboj se mu říct pravdu“ Aki si to vzala k srdci a napsala mu “ Tak hele, mě je jedno, že jsem od tebe daleko. Ale já jsme si uvědomila, že tě strašně miluji, ale jak je vidět ty to neopětuješ! A to mě mrzí nejvíc!!! Já myslela, že mě máš rád a i když jsme daleko od sebe tak ta dálka to u mě nezmění.Jen bych ráda věděla jestli u tebe ano, nebo ne!!!“ Po pár minutách jí přišla zpráva “Už musím jít..Čau…“ Aki se rozbrečela a ze smutku mu napsala “Evidentně tě to nezajímá“a odešla ven s Yuukou.

Všechno dívce vyprávěla ta jí na to jen řekla „Je blbej..Když jsi tě neváží!Už ho nech být, když jsi tě neváží!Počkej, on toho bude hodně litovat!!“

Aki jen přikývla, ale pak jsi uvědomila, že má Yuuka pravdu. A tak jsi Aki řekla, že toho nechá. Jenže…byl večer a najednou viděla, že je přihlášen.A tak mu napsala “Tak co?!Už jsi se rozhodl!“ Shin jí neodepsal. Aki to velmi mrzelo a už vážně nevěděla co dělat. Nakonec to dopadlo tím, že jsi vzala žiletku.Po hodině její ruka vypadala velmi červeně.Jediný kdo to věděl byla Yuuka, nikdo jiný.

Když to Yuuka viděla málem jí zabila.Yuuka na ní začala řvát jak je pitomá a všechno ostatní, že to slíbila!!Aki se rozbrečela a řekla jí jen „Tohle je jiné..Teď už nikomu nikdy neuvěřím“
Autor Botan-san, 02.05.2008
Přečteno 371x
Tipy 4
Poslední tipující: N.Ryba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No me to cteni spis pobavilo... Ja nevim... Je to moc pretazeny za vlasy... Mela jsem to nejak podobne, ae dost brzo me to preslo, ptz takhle vtirat... Na to ja nemam povahu... Podle me to ta holka moc hrotila... Tot muj nazor... Jestli to takhle melo bejt, ok... Povidka se ti povedla... Pokud to mela byt normalni pekna povidka o tom, jaka je ta holka chudak a ten kluk hajzl... Bylo to spatne pojaty... Takhle bylo videt spis to, ze je holka histerka a vsechno moc resi... Tot asi vse!...

04.05.2008 15:42:00 | Someday

ouu moc pekny:) bavilo me to cist...

02.05.2008 14:44:00 | N.Ryba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí