První noc

První noc

Anotace: nehledejte v tom názvu, to co tam není :) vůbec nejde o sex, takže se neděste ;)

Víš, tu chvíli jsem si strašně dlouho představovala, vlastně jsem si ji vysnila. Před usnutím se k tobě přitulím, do objetí, do náručí. Celou noc, tu první noc, noc s velkým N, se mi budou zdát samé krásné sny, jen a jen o tobě a o té naší lásce. Velké lásce. A kdybych se náhodou probudila, budeš vedle mě. A já vedle tebe. V bezpečí. Dám ti pusu na bradu a přimáčknu se ještě blíž. A ráno, ráno mě probudí krásný den, to žlutý sluníčko, které příjemně hřeje na víčka. A samozřejmě mi nebude hrozný vedro, což se mi stává téměř pokaždý. V noci si samozřejmě ani jednou neodkopu peřinu, což mám normálně ve zvyku. Ani mě nechytí křeč do nohy. Ta mrcha mi to dělá většinou okolo třetí hodiny ranní, když jsem v nejlepším v těch svých pošahaných snech. Ale tohle není obyčejná noc, ty tomu všemu nepříjemnému určitě zabráníš. Ani tě nebude bolet ruka, i když ti na ní budu celou noc ležet. A až mě vzbudí to krásný sluníčko, tak ti dám něžný polibek a ty se vzbudíš s krásným výrazem, ještě hezčím než měla v obličeji Šípková Růženka po polibku toho nejúžasnějšího prince. Blbý přirovnání???
Vzbudila jsem se někdy v šest a málem sletěla z postele, tak obrovský byl můj úlek. Promiň, lásko, ale já se v tu chvíli fakt hrozně vyděsila, kde jsem. Ty jsi naštěstí klidně oddychoval, a tak jsem se otočila na druhý bok a spala dál. V tu chvíli mi ani nedošlo, že máme být u sebe přece blízko, blizoučko a ne na druhý straně postele. Ale co si budem namlouvat, bylo to tak pro oba pohodlnější. A pak někdy kolem osmé nás ze spánku už oba dva vytrhlo zvonění telefonu. Byl můj. Promiň lásko. Byla to ségra kvůli nějaký hovadině. Tvůj rozespalý výraz se postupně změnil na naštvaný. Ale já čekala tu Růženku! Zpátky do postele už se ti nechtělo, i když jsem se tě snažila přesvědčit co nejpevnějším objetím. Dokonce jsi mi sebral i peřinu, abych vstala taky. Tak dík za tu ranní idylku, ségra.
A ty nádherný sny o naší nekonečné lásce? Zdálo se mi. O škole, jak mě okradli a tak.. Nic moc. Ale já to chci stejně risknout co nejdřív znova. Třeba to vyjde podle mých představ, a ty si ráno nebudeš jako teď stěžovat, že jsem tě vystrčila úplně na kraj.
Autor janicka:), 10.05.2008
Přečteno 461x
Tipy 5
Poslední tipující: R., Someday, Veliký úsměv
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

to si pište, že je to realita víc na vlastní kůži už to ani nemohlo bejt ;) ale stejně to bylo krásný, znáte to :)

12.05.2008 20:15:00 | janicka:)

Ja kdyz jsem takhle spala vedle nekoho koho miluju, tak jsem potom usnula behem deseti minut, ani jednou jsem se neprobudila a v noci mi nebyla vuebc zima, coz mi dost casto bejva...

Třeba to vyjde podle mých představ, a ty si ráno nebudeš jako teď stěžovat, že jsem tě vystrčila úplně na kraj.
Kdyz jsem tohle docetla, vhrkly mi slzy do oci, ze uz mi to nerika!!:)
Je to skvele napsany!!:)

12.05.2008 18:01:00 | Someday

Já zas poprví spala s tím koho miluju na úzký palandě:-) No teda spala...pokoušela jsem se, ale stejně to bylo vtipný:-)

11.05.2008 21:06:00 | Veliký úsměv

Nevím, jestli je to z tvé vlastní zkušenosti, ale já můžu dosvědčit, že to zrovna příjemný není. Já nemohla vůbec usnout a když, pořád jsem se budila. Napotřetí už to bylo lepší. Ono se to časem spraví:-)

11.05.2008 13:28:00 | Trouble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí