Matýsek

Matýsek

Anotace: Když ho miluješ..není co řešit... :-D

Věděla jsem, že na internetu se dá pobavit, najít informace a dokonce se i seznámit. Nikdy bych ale nevěřila, že právě já se s někým seznámím přes chat. A dokonce, že se z toho dotyčného stane i můj partner. Život je ale někdy nevypočitatelný a tak, když jsem po pár vzkazech, výměně telefonního čísla poprvé uviděla Martina, věděla jsem, že on je ten pravý. Pravý nejen pro mě ale i pro to, abych mu věnovala těch pár řádků v téhle slohové práci.
Už když jsem k němu přicházela, zaujala mě jeho výška. Dle mého odhadu měřil minimálně metr osmdesát. Později jsem se dozvěděla, že tomu tak doopravdy bylo. Černé obtažené tričko zdůrazňovalo hezky tvarované ruce a vypracované břicho. Tričko doplnily světlé modré rifle, pod kterými jsem tušila pevnou, sportem zformovanou postavu. Nakrátko ostříhané vlasy, barvy zralého kaštanu se leskly ve slunci a při pohledu níž jsem spatřila oříškově hnědé oči, které mě spalovaly uhrančivým pohledem. Jeho další zvláštností byl nos. Tvar by se dal označit jako naprosto běžný ale u kořene nosu,měl malinký roztomilý hrbolek. Dokonalou tečku na tomto pohledném obličeji představovaly ústa barvy zralých malin.
Jeho vzhledem jsem byla naprosto okouzlená. To jsem ještě netušila, že tuhle nádhernou postavu doprovází ještě krásnější povaha. Vždy a za každých okolností je milý, pozorný a ohleduplný. Nikdy by mě nenechal v problému, byť by byl sebevážnější..Svým šarmem si dokáže získat kohokoli od malých dětí až po dospělé lidi. Pro svůj smysl pro humor je velmi oblíbený u kamarádů. Jelikož je velmi komunikativní není pro něj problém navazovat nová přátelství. Kvůli tomuhle se ovšem občas dostáváme do konfliktu neboť, jak se říká, kdo žárlí, ten miluje, a já jsem většinou ten kdo žárlí. Jeho objektem navazování nových přátelství se totiž nejvíce stávají dívky. Jelikož si ale navzájem věříme,nebývají tyhle neshody časté. Jeho další negativní vlastností jsou občasné rýpavé řeči. Naučila jsem se, že jsou myšleny z legrace. Občas ovšem dokáží naštvat i mě. Martin má ovšem velký dar empatie a proto hned pozná, že přestřelil a okamžitě se mi s kajícným výrazem na tváři vždy omluví.
Kdybych měla vyjmenovat všechny jeho dobré vlastnosti, potřebovala bych ne jeden papír ale minimálně celou knihu. Je těžké slovy popsat jak moc pro mě znamená. I když ho ve skutečnosti neznám moc dlouho, připadá mi, jako kdybych ho znala celou věčnost. Když jsem s ním,zapomínám na celý svět a existuje pro mě jen on. Jsem neskutečně vděčná za to,že jsem jej poznala. Mám ho moc ráda, za to, jaký je a nikdy bych ho za nikoho nevyměnila.
Autor Devil Child, 29.05.2008
Přečteno 311x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí