na cestě osudem se neotáčej

na cestě osudem se neotáčej

Anotace: spánek jako nejlepší lék. . .

Spím. . .Neslyším.
Neslyším ty prozby. Chci spát a snít. . .Být s tebou.
Chci vrátit čas a mít tě zas . . .Vedle sebe.
Přijď mě držet za ruku a šeptej mi do ucha jak jsem ti chyběla.
Vždyť. . .Všechno bylo tak krásné. . .Pamatuješ?
Já měla v hlavě někoho úplně jiného a ty ses tak moc snažil. . .snažil ses abych byla jen tvá.
Dlouho jsem odolávala těm tvým očím. . .Které teď často proklínám.
Proto chci spát a snít. . .Abych si mohla znovu a zblízka prohlížet tvůj obličej. . .Abych se mohla smát tak jako dřív.
Když tenkrát si vyslovil tu větu: "Na cestě osudem se neotáčej.". . .nechápala jsem hloubku této myšlenky. . .
Teď už chápu jak moc velký smysl měla. . .
Už nechci se probudit. . .Už nesmím se otáčet. .
za štěstím, které nás spojovalo. . .
Jenže ptát se proč, to nemá smysl. . .Snad osud nám nepřeje. . .Přitom, to tys mi nedávno řekl, že zrovna my dva, jsme si souzeni. . .
Jenže ať se domlouváme jak můžeme, pořád to nevychází. .
Pořád se do toho někdo nebo něco plete. . .
Nevím jak ty, ale já stejně bojuji za společné chvíle. . .
stačí zavřít oči a vybavit si první tony té vtíravé písničky listen to you heart a jsem skoro v tranzu. . .Vždy´t já vím. . .nesmím se otáčet, jenže. . .já musím. . .já chci. . .
Bojím se otevřít oči. . .Bojím se té kruté reality. . .Bojím se všeho co na mě tam venku čeká. . Přitom. . .je kolem spousta kluků, kteří mě mají rádi. .
kteří by mě rádi líbali, obímali a sdíleli se mnou společné chvíle. . .Jenže . . srdci neporučím a rozum? Ten je v tomto oboru zcela ztracen. . .
A tak raději neposlouchám prosby ať už se vzbudím.
Chci spát a snít. . .Chci lásku své duši navodit.
Autor tlamička, 17.06.2008
Přečteno 412x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí