Pozdě. . .

Pozdě. . .

Anotace: Zase jeden z mých zážitků :D

Uběhl 365. den. . .Přitom, vzpomínky bodají jako by to byl včerejší zlý sen. . .Rány se stále hojí. . .Srdce bolí, když si vzpomene. . .
Já + Ty = nerozlučná dvojka. . .Modrost tvých očí se vpila do těch mých. . .Tóny té švédské kapely, která nám do hlavy vyzpívala tu krásnou frázi: "Something sweet and something strong." . . .
Do břicha zelený žabinec. . .Tlamička a modroočko jdou spolu domů . . .Stejná cesta. . .Po tisíkráté. . .
Tam - na rozcestí proběhl půlnoční polibek. . .Francouzské líbání? Proč ne. . .
Na tenhle okamžik čekals půl roku. . .V nejlepším, že se má přestat?? tak dobrou . . .

A byl tu druhý den. . .Elektronické flirtování. . .
Ty + já = dnes odpoledne. . .Procházka parkem. . .Slova? Jako by se rozplynula. . .Stačí bytí nás dvou. . .V tuto chvíli . . .Na tomto místě. . .
Láska? Tu nakreslil osud. . .
Večer. . .Miliontá sešlost naší party. . .Nevšímat si jich? Normálka. . .Žijeme te´d jeden pro druhého . . .Okolní respekt se cení. . .Nezapomenutelné chvíle. . .
Úžastnost tvého obdivu nad každou mou maličkostí . . .Skoro jak alenka v říši divů. . .Hýčkání. . .Rozmazlování. . .Balzám na mou duši. . .

Jenže. . .pak přišel blesk. . .Přímo ze slunečného nebe. . .
Jedna jediná zpráva. . .V těch 160 znacích jedna malá šifra. . .Borůvka, tvá vytoužená, se i přes prstýnek se svým milým rozešla. . .Sto let čekals přesně na tuhle chvíli. . .
Co teď? Postavit na váhu pro a proti. . .Pětileté čekání versus Půlroční zamilovanost?
Volba jasná. . .5 let je 5 let. . .
Zazděno. . .Tlamičko, byl to jen flirt. . .Bolest v mém srdci byla neutěšitelná. . .Lék? Nenalezen. . .
Zkažené prázdniny. . .Slzy. . .Zbytečné otázky. . .Méněcennost. . .
Naše setkání končí vždy stejně. . .Tvé lichotky a mé plané naděje. . .

Po měsíčním malém zotavení. . .Co oči nevidí, srdce nebolí. . .Nevidím tě a je mi lépe. . .
Narozeninová oslava. . .Já a alkoholový koloběh. . .Trošku se ztrácím. . .Důvěrné seznámení s pohledným týpkem z francie. . .Souhra našich těl. . .
Líbáme se, jako by šlo snad o život. . .
Co si dokazuji? Asi žádanost. . .Jeho lichotky mi dodávají spadlé sebevědomí. . .
Jenže. . .otevřeli se dveře. . .V nich modroočka. . .
Nevěří svým vlastním očím. . .Co je to za přeludy? Pohled do jeho očí nevydržím. . .Je mi zle. . .Ze sebe!
Poslední polibek mému dnešnímu společníkovi. . .Unikám. . .Snažím se proklouznout kolem modroočky. . .On mě chytá za ruku. . .Vytrhávam se a co nejrychleji odcházím. . .Chci utéct a zavřít za sebou dveře a tím i kapitolu. . .
Celou noc a následující dny můj telefon přijímají smsky. . .Pohrdám. . .To on má jinou. . .Já se stydět nemusím. . .Pokus o zahození za hlavu. . .

. . .Bohužel nevyšel. . .První smska obsahovala text typu: "Rozhodování bylo těžké, ale čert vem 5 let! Chci být s tebou!"
Kdybych si tu smsku přečetla už na párty, bylo by všechno jinak, jenže kdyby jsou chyby a za ty se platí. . .
Do dnes se spolu nebavíme a nejsme schopni si vysvětlit proč to tenkrát vlastně skončilo, tak jak to skončilo. . .
Autor tlamička, 24.06.2008
Přečteno 467x
Tipy 1
Poslední tipující: nerozhodná holka v mezidobí bez majáku
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí