Láska z chatu (1.část)

Láska z chatu (1.část)

Anotace: 1.část zamilované povídky Láska z chatu

Dovolte, abych se vám představila. Jmenuji se Cleopatra, řečeně Cleo a je mi 15 let. Zajímá mě spousta věcí. Škola, literatura, knížky..mým snem je stát se úspěšnou spisovatelkou a tak už jsem napsala spoustu povídek, příběhů i pohádek. Např. povídka Nikdo si nevybírá, příběh Ty, co usychají a pohádka třeba Malá houbička. Tyhle vybrané mnou sepsané příběhy, povídky a pohádky mám nejradši. A teď vám budu vyprávět o tom, jak jsem se seznámila s Andym a jeho otravnou mladší sestrou Panxy.

Jedno odpoledne o letních prázdninách jsem měla nudu, protože moje nejlepší kamarádka, se kterou se znám téměř už od narození, byla na dovolené u moře, tak jsem po dlouhé době zapnula počítač a začala brouzdat po různých spisovatelských chatech, kam chodí i ti nejslavnější čeští spisovatelé. Ale omylem jsem klikla na skupinu Seznámení a přátelství a začala jsem tam chatovat s moc milým klukem Andym. Andy mi vyprávěl o své sestře Panxy a o své rodině a svých zájmech. Byl to moc milý kluk.
Začalo to takhle:
Andy017 (chat Seznámení a přátelství):
čau, nechtěla bys pokecat?
Cleonka (chat Seznámení a přátelství):
ahoj, jo, rada.. :-)
Andy017 (chat Seznámení a přátelství):
ty se jmenuješ jak a kolik ti je?
Cleonka (chat Seznámení a přátelství):
jmenuju se Cleo(Cleopatra)a je mi 15..tobe?
Andy017 (chat Seznámení a přátelství):
já jsem Andy a je mi 14, taky skoro patnáct

A tak dále. Až jsme se domluvili na našem prvním osobním setkání v cukrárně. Domluvili jsme se na patnáctou hodinu odpolední v kavárně Coffee¦. Když jsem tam na úder patnácté seděla, za pět minut se Andy přihasil. Byl to hezký, bloňďatý a na první pohled milý klučina. Přisedl si ke stolku pro dva, kde jsem já seděla.
"Ahoj. Ty jsi Cleo?" zeptal se mě, ještě než si sedl.
Přikývla jsem a zarděla se. Ach jo. :-(
"Jsi moc hezká," řekl Andy. "Co si dáme?"
"Co říkáš na jahodový moučník a koktejl?" navrhla jsem.
"Tak fajn," souhlasil Andy. "Objednám to. Servírko?"
"Prosím?" otočila se dívka v obleku servírky. "Co si dáte?"
"Dva jahodové moučníky a dva koktejly," oznámil Andy.
"A koktejl jaký?" zeptala se servírka. "Banánový, malinový..?"
"Tak ten banánový," řekla jsem místo Andyho.
Dívka odběhla a za chvilku přinesla rozkošný světle zelený tác s objednávkou. "Budete platit hned nebo až potom?"
"Hned," řekl Andy a podal servírce peníze. "Nechte to."
Autor LowiQ397, 27.06.2008
Přečteno 446x
Tipy 1
Poslední tipující: FETKA
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí