Příběh

Příběh

Anotace: Pro všechny tajné lásky

V nádherném objetí lesní zeleně na boční cestě od silnice v autě leží si v náručí dva utečenci. Jsou to první nesmělé kontakty opuštěných a citově vyprahlých duší.
On a Ona.
Není slyšet zvuky nedalekého města, nedoléhají sem povinnosti všedního dne, pracovní vypětí, zdravotní a rodinné problémy - neexistuje nic kromě tlukotu dvou roztoužených srdcí, dva páry jiskřících očí a zrychlený dech.
Nesmělé sluníčko prosvítá mezi nedávno zrozenými lístky vzrostlých buků, nad kterými krouží dva hladoví dravci. Netuší nic o těch dvou v autě, o jejich nedávno zrozeném tajemství, tak hýčkaném, rostoucím a utajovaném, tak velkém a něžném.
Na les se snáší první kapky svěžího jarního deště, tak potřebného pro přírodu probouzející se ze zimní letargie.
I On a Ona se pomalu probouzí navzájem. Ze svých trápení, ze svých nemocí a ze svého smutku. Tichý šepot nese se lesní klenbou jako zpověď nejtajnějších tajemství a přání.
S důvěrou tak silnou a netušenou vkládá mu Ona do dlaní svoje srdce, aby ho hýčkal, opatroval a chránil, aby ho laskal, rozmazloval a miloval.
Se stejnou důvěrou jí On otvírá svoji duši a nechává nahlédnout tam, kam ještě nikdy nikoho nevpustil a zakázal přístup i sám sobě.
Nemilosrdný čas nedává šanci dvojici vypovědět si svoje touhy za tak krátkou dobu jako je jedno jarní odpoledne.
Je čas k návratu do všední reality každodenního života, k těm, kteří slibovali, že je budou milovat navždy a svůj slib nedodrželi ...
Autor jita.1965, 29.06.2008
Přečteno 698x
Tipy 23
Poslední tipující: váhy, Game, Double_U_is_usually_W, poustevník Jirka, sluníčko sedmitečné, vodnař, pejrak, Lorraine, Hančí, igniss, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

podmanivé souznění

04.08.2008 15:19:00 | vodnař

Pasáž o srdci a duši jsi napsala nádherně...jsou to zlomky času v životě, které jsou na dlouho zapsány v paměti ...

05.07.2008 22:42:00 | Lorraine

Hmm, častá realita. Znám to také.

03.07.2008 07:32:00 | Hančí

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí