Láska na první pohled

Láska na první pohled

Anotace: Existuje? Nebo jsem si to jen vymyslela?

Moc se těšila…Dlouho nikde nebyla a když jí kamarádka navrhla, že by mohly jít posedět do zdejšího baru, kde prý hraje jukebox, nadšeně souhlasila.

Byla to hezká mladá žena, už ne dítě, ale zralá třicátnice…Momentálně sama, po několika nevydařených vztazích, hledala toho pravého..vždycky věřila, že se objeví..Vlastně to jediné co jí zbylo byl její neutuchající optimismus…

Když vešly, oči všech přítomných se stočily na ně, ale nikoho z nich si ani nevšimla, nezajímali ji…Posadily se,daly si sklenku vína a povídaly o životě. Pak někdo pustil jukebox a pár nadšenců začalo tančit..Čím pozdnější hodina, tím lidé přibývali, najednou byl bar i parket plný lidí.

A pak přišel on…Byl opravdu krásný, tmavý blond promelírovaný, a ty kouzelné modré oči…tak nevinné a přitom podmanivé. Bylo v nich cosi, co ji k němu přitahovalo jako můru k lampě.

"To je kamarád, seznámím vás, chceš?" všimla si přítelkyně oboustranných pohledů a ůsměvů.. Souhlasila, jak by mohla říct ne? Posadil se k nim ke stolu a ona si připadala jako v pohádce..

Prober se, říkala si, jsi přece dospělá, co blázníš? Ale nějak to nešlo, nechtěla se tomu bránit… Měl tak milý úsměv…
Vyzval ji k tanci, styděla se, připadala si, jakoby se vrátila do puberty. Ale za chvíli z ní vše spadlo, byla sama sebou, protože on jí tak bral, líbilo se mu jak se směje, jak mluví, co říká…čas ubíhal neúprosně rychle v jeho společnosti a najednou se zavíralo.

Ani jednomu se ještě nechtělo domů a tak doprovodili přítelkyni a šli se ještě projít..ruku v ruce…Nechtěli, aby už ten krásný večer skončil, i když už dávno bylo ráno… Zašli na kafe do nedalekého nonstopu. Pořád se na ni díval, prohlížel si jak je krásná, alespoň v jeho očích byla. Povídali si o sobě, o svých plánech, o tom, co by ještě v životě chtěli..Najednou zjistili, jak moc jsou si podobní, jak se jejich plány podobají….Zahleděli se vzájemně do očí a políbili se…

Když jste se na ně podívali, byla to krásná dvojice, vypadali tak zamilovaně…..snad stále ještě jsou…nevím, od té doby jsem je neviděla…možná je to dobře, možná bych ztratila iluze a to já nechci…
Autor Ladí, 25.07.2008
Přečteno 534x
Tipy 5
Poslední tipující: mada000, Aaadina, 0-0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné...

25.07.2008 12:05:00 | pohodářka

Takové jemné, něžné... Líbilo se mi to :)

25.07.2008 01:17:00 | 0-0

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí