Co bude dál? (pokračování)

Co bude dál? (pokračování)

Anotace: zavolá? nebo ne?

Zavolal…byla tak šťastná…Prý se sejdou v pátek, tam, co se setkali…Srdce jí bušilo jak nikdy…Vzpomněla si jak se setkali, protancovali spolu celý večer…A jí se líbil od první chvíle.
Pak přišel v týdnu za ní a milovali se, byl tak něžný…A teď znovu zavolal, chce jí vidět! A přitom se tak bála, že už nebude chtít, že ho nebude zajímat. Spadl jí obrovský kámen ze srdce…

V pátek byla v práci, jako celý týden měla odpolední, ale už se nemohla dočkat konce, až tam přijde, a tam bude on…hodiny ale naschvál neutíkaly, jakoby stál čas…

Konečně, konečně se dočkala a vyrazila z práce…Byl tam, seděl u stolu s nějakými kamarády. Ale když ji uviděl, bylo na něm vidět, jakou má radost, že ji vidí. Upřímnou..Byl opravdu rád… Pozval ji na skleničku, a samozřejmě neodmítla. Pak si sedli ke stolu, ale nebyli tam sami, i když jim to vůbec nevadilo.Hleděli si do očí a pak se líbali..bylo jim jedno, kolik tam je lidí..jedno, kdo se dívá…Toužili po sobě, každým kousíčkem těla.

Zbytek večera protančili a k ránu se nenápadně vytratili, aby je nikdo nezdržoval…Chtěli být spolu sami…

U něj doma se pak vášnivě milovali až do rána, ani nepočítala, kolikrát vlastně. Usnuli v objetí, tak, jak spí jen milenci…
Autor Ladí, 06.08.2008
Přečteno 289x
Tipy 4
Poslední tipující: Puck, Someday, mada000
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc hezký :) ale mohla by jsi se víc rozepsat :) i u prvního dílu... tam hlavně :)

04.09.2008 13:04:00 | Puck

Hezky!!!:) Moc pekny!!:)

08.08.2008 23:07:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí