Barevne italska

Barevne italska

Anotace: nebo italsky barevna?.. jen momentka, rychly vyjadreni moji nalady.

Když poklidně sbíhala schody v jedné z italských uliček, podpatky jejích bot vydávaly příjemný klepající zvuk. Tak jemný. A bezstarostný.
Obrátila svůj pohled na květináč plný barevných květin na jediném balkónu a šťastně se usmála. To už ale byla o několik schodů níže.
Sama její osoba byla oblečená do různých barev, nesladěných, přesto však ladících k sobě, a vyzařovalo z ní šílené štěstí. Tím se musel nakazit každý, kdo kolem ní prošel. Spíše – kolem koho prošla ona.

Seběhla schody, z posledního si poskočila na zem a tam se zatočila. Rozvířila se jí sukně, ruka se žlutou kabelkou se otáčela jen o chvilku později než celé tělo a ona nastavila tvář slunci, přičemž se zase usmívala.
Místní stánkař s ovocem a zeleninou – a hlavně skvělými pomeranči – se zasmál nad tou lehkostí a když se dotočila a rozhodla se lehkým, téměř tanečním krokem pokračovat v cestě, pokynul jí rukou. Na to ona udělala poklonu ala páže a oba se zasmáli. Proběhla kolem jeho stánku, do dlaně mu vtiskla papírovou bankovku a popadla jeden z jeho skvělých pomerančů. Přičichla k němu, opět se usmála a opět se roztočila.
Došla k dalším schůdkům, zase je seběhla, přičemž její podpatky tak příjemně klepaly na kamenné dlažbě, opět se podívala na jediný balkón s barevnými květinkami a usmála se. Její úsměv by mohl léčit. Z posledního schodu si znovu seskočila a pak poskakovala celou cestu až na nábřeží.
Tam se pozdravila se zmrzlinářem, zasmála se zvonivým smíchem až po okraj naplněným štěstím, opět se zatočila a vlasy se jí rozvířily.

Doběhla až na konec nábřeží a tam skočila do náruče snědému mladíkovi, kterému vtiskla polibek. Chytila ho kolem krku a on ji zvedl ze země. V jedné ruce stále měla pomeranč, v té druhé svou žlutou kabelku. Když ji mladík pustil, zvedla mu před obličej pomeranč. Přičichl k němu a usmál se. Natěšeně mu ho vtiskla do nastavené dlaně.
/“Pro tebe můj drahý.“/ :)
Autor Layla., 10.08.2008
Přečteno 321x
Tipy 13
Poslední tipující: Lilly Lightová, Bíša, embryo v hlave, Lavinie, Vittoria, In My Happy Darkness, Aaadina
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle se mi četlo jedním dechem...
Moc se mi to líbilo.
Dávám ST

14.03.2009 16:19:00 | Lilly Lightová

tyjo...taky jsem si to predstavila uplne zive... jde z toho hone optimismu...libi se mi to...;)

24.08.2008 18:12:00 | embryo v hlave

Páni jsem měla husí kůži ... Fakt to byl krásný zážitek, viděla jsem to všechno před sebou .. :)

10.08.2008 11:18:00 | In My Happy Darkness

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí