Utíká lásce...

Utíká lásce...

Anotace: Srý, jiný název mě nenapadl. Je to smutné, ale ne tak docela. Prosím o kritiku a případné tipy, díky ;)

Stále si v duchu vybavuji, jak si mi v slzách vysvětlovala, proč se mnou nemůžeš být. Že nejsi hezká, hodná ani bohatá. Že si mě nezasloužíš.
Kolikrát bych tě chtěl chytit do náruče a zašeptat ti do vlasů, že je jedno, co tvrdíš, že jsi, protože to je jen tvá maska před světem. Moje srdce hned vědělo, že uvnitř tebe je někdo jiný. A ty se ho bojíš. Bojíš se, že by si byla moc zranitelná, že by si se vystavila jako ve vitríně napospas světu. Přitom ty, skutečná TY, si ta nejúžasnější bytost, co kdy jarní kvítka z jara mohla vidět, kterou kdy první letní paprsek mohl polechtat, kterou kdy první podzimní kapka mohla smočit, první podzimní list jí mohl spadnout k nohám, kterou první vločka mohla zastudit, kterou jsem mohl poznat.
Tvrdíš to, ač není to pravda, že jsme úplně rozdílní,že ani kousek nás není stejný. Pleteš se.
Cožpak tvoje srdce netluče stejně jako moje pro lásku? Cožpak každá tvoje myšlenka nepatří lásce? Cožpak důvodem každého tvého dobrého skutku není láska?
Vím, věřím, že ano. Vždyť ty víš, že u mě to tak je a moje láska si ty. Víš, ale nevěříš.
...ale ty vždy utečeš, než stačím ti to říci. Moc tě prosím, jednou se nech chytit. Uvěř pravdě lásky. Usměj se na svět, věnuj mu láskyplný pohled a ne nedůvěřivý. Věř, že nejsi sama, věř, že je tu někdo, kdo dýchá díky tobě.
Já.
Žij, ať mohu žít také. Dýchej, ať mohu také dýchat. Směj se, ať se mohu také smát. Věř, ať mohu taky věřit, že jednou vše budeš dělat ruku v ruce se mnou...lásko.
Autor lady_esik, 12.08.2008
Přečteno 450x
Tipy 21
Poslední tipující: Lilly Lightová, Psychopatická lentilka, Literinka, Adrianga, saddova, .Chicky., Lylča, LucQa, R., Vampiric.Angel, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Díky :)

23.07.2010 10:26:00 | lady_esik

Moc se Ti to povedlo...udělalo to na mne dojem. ST píši Ti :)

23.02.2009 18:22:00 | Lilly Lightová

líbí , akorat jedina vec, co vytknu je to prirovnavani, myslim, ze tam toho je presprilis...

14.08.2008 16:28:00 | saddova

Moooc hezké...takové dojemné...ST x)

12.08.2008 19:13:00 | Vampiric.Angel

Moc hezké, máš pěkný sloh a je to plné citu. Dávám ST.

12.08.2008 14:26:00 | danaska

No Esterko, si mě překvapila. Máš tam moc hezký přirovnání a tak podobně. =)

12.08.2008 12:15:00 | Gabi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí