slzy osudu

slzy osudu

Anotace: Toto je velice smutná vovídka. Tak jestli je náhodou podobnmá nějaké vaší životní skušenosti,tak se omluvám.

Stalo se to v létě na diskotéce.Byla jsem tam z kamarádkama,když tu jsem ho zahlédla.Podíval se mi přímo do očí,ale já jsem se otočila k němu zády.Holky šly tancovat a já seděla a koukala na toho kluka.Byl o něco větší než já měl krásné hnědé vlasy a tu se na mě podíval znovu.Jeho modré oči hleděly přímo na mě,ale já jsem se během krátké chvíle otočila k němu zády.Za chvíli holky přišly sedly si a povídaly o klukách.Já stále seděla a mlčela.Ony se ptaly co je neodpovídala jsem jim.Když nastaly verze pomalých písniček přstoupil ke mě a vyzval mě k tanci.Bez váhání jsem šla tancovat.Zeptal se mě kolik je mi let a jak se jmenuji.Odpověděla jsem mu a položila mu tu samou otázku.Jmenoval se Martin a bylo mu 19.let.Asi při třetím tanci se mě zeptal jestli mám kluka,když jsem mu řekla že ne,tak mi nabídl jestli s ním nechci chodit.Souhlasila jsem.Do konce diskotéky jsme tam byli spolu.Po ní mě šel doprovodit až před můj dům ještě jsme si chvíli povídali,poté mě políbil řekl ahoj a odešel.
Chodili jsme spolu ještě dlouho.Psal se nový rok a zima utekla jako voda a bylo tu léto plné radosti,ale i smutku.Martin bydlel o tři vecnice dál.Bylo to asi sedm kilometrů ode mě.Martin pro mě přijel jako každý den na motorce a po té jsme jeli užívat života.Celý den byl krásný a nádherný,jako ostatně každý den prožitý s ním.Byl večer políbil mne a odjel.Ještě se otočil a zamával mi jako by tušil že je to na posled.Stalo se to kousek za naší vesnicí v zatáčce.Auto které pro ti němu vyjelo měla zapnutá dálková světla.Martin byl v tu chvíli oslepen a naboural do betonového sloupu.
Druhý den jsem ještě nic nevěděla ještě jsem si představovala jak bude nádherný.Celá ves si o tom už povídala.Byli jsme s Martinem domluveni na třetí hodinu bylo půl čtvrté a on nikde.Vždy byl přesný,já tušila že se něco stalo.Čekala jsem do čtyř a pak jsem šla za Evou šla jsem za ní protože ona bydlela nejblíže.Hned ve dveřích na mě pznala že ještě nic netuším.Pozvala mě dál a pak mi všechno řekla.Vytryskly mi slzy z očí,ani jsem nepozdravila a běžela jsem domů.Celou noc jsem proplakala.Ráno ke mě Eva přišla a řekla mi že Martin je v nemocnici a že šanci má.Hned odpoledne jsem za ním jela.Zrovna spal.Dala jsem mu pusu na tvář a se zlzami v očích odešla.Potaka jsem primáře a tem mi řekl"Podívej se děvče je to s ním opravdu zlé bude to dlouho trvat,ale šanci má."a odešel.
Chodila jsem za Martinem každý den,když jsem tam byla na posled tak mi tichým hláskem řekl lásko moc tě miluju a jestli jsem ti někdy ublížil tak mi odpust.Pak mi levou rukou uchopil dlaň a pravou do ni vložil psaní,poté mi ruce jemě stiskl a usnul.Políbila jsem ho na rty pohladila po tváři a se smutkem odešla.Když jsem se druhý den dozvěděla že umřel ůplně jsem se zhroutila.Tři dny jsem jen v slzách předčítala to psaní které mi dal"Lásko dnes je mi opravdu špatně z těška dýchým a u srdce mě bolí.Cítím že umírám.Moc tě miluji.Vždy budu s tebou.Vspomínej na naši lásku jak byla krásná a nádherná.Tvůj milovaný a na vždy milující Martin"
Dnes jsem vdaná a mám dítě je to chlapec a má jméno po Martinovi.Manžel o tom všem ví. Je mi 38 let a i když už je to dávno stále mám Martina v srdci a v duchu ho miluji.Já když si jednou za čas čtu Martinův dopis vždy se rozbrečím.A Eva to je moje kamarádka do dnes,ona mi pomohla dostat se z nejhoršího.NO VŽDYŤ ŽIVOT JDE DÁL
Autor Barci, 02.09.2008
Přečteno 509x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jasně sice tam jsou pravopisné chyby a je to poněkud kostrbaté, ale myslím si, že právě to dodává dílu tu skutečnost se kterou je psán, já bych to nepředělávala, jak to je ať to tak zůstane cítím z toho realitu jako z mála kterých děl!

29.09.2008 20:12:00 | *small devil*

Smutný, bolestný příběh, asik život ho píše sám. Nevím, co k němu napsat, napadá mě spousta myšlenek, tak trochu jsem si vzpomněla na blízkou minulost, když jsem ležela na kapačkách, aby mi bylo lépe ... aby mne přešly všecky bolesti ... život, jde a musí jít dál, aj s bolestmi a vzpomínkami, která v nás zůstávají navždy.

26.09.2008 21:37:00 | NikitaNikaT.

..no,je to smutný příběh-ale chtěl by hodně vyladit-prvně-pravopis-potom pozměnit slohové zpracování..takže?

03.09.2008 20:51:00 | igniss

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí