Průřez miny románkem

Průřez miny románkem

Anotace: jeden muj malej romanek no malej???trvs tri roky,ale zatim miluju jen ja

Pamatuješ,tenkrát v zimě?Tak krásně to začalo!Tenkrát,když jsme spolu jeli v autobuse,byli jsme takový nenápadní,protože tam bylo hodně lidí,ale já se aj přesto zakoukala do těch tvých krásně modrých očí.Ve škole sem na tebe pořád nemohla přestat myslet,v tom mi přišla zpráva neznáme číslo,proto sem šla za kamarádkou,která mi pověděla,že si to ty ten kluk z autobusu do,kterého sem se na poprvé tak moc zakoukala.Celý den jsme si psali,a po škole jsme se sešli venku na hřišti ještě jsem tě moc neznala,ale i presto jsem překousla svůj strach a občas sem s tebou prohodila pár slov,když si hrál hokej.V té tobě si měl holku,ale i přesto si semnou flirtoval a vymyslel si mi přezdívku čerte.Strašně mě to štvalo,ale když jsem šla domů vymyslely jsme s kamarádkou na tebe taky přezdívku,která se ti taky nelíbila.Čas plynul a,když jsme jednou seděli na tribuně já,ty a jolča chtěl sis zrovna zapálit,ale já jsem ti vzala oheň,snažil ses mi ho vzít,ale nedařilo se ti to,zkoušel si mě lechtat,ale nedařilo se nic,až najednou přišla ta chvíle,kdy se mi úplně zatajil dech,na tu chvíli nikdy nezapomenu poprvé se tvá ústa dotkla těch mých a já se cítila jako v ráji.Netrval sice dlouho,ale když jsme tě šli doprovodit k babičce,tak si mě líbal znova a znova,bylo mi s tebou strašně krásně.Den po dni plynul a já za tebou pořád chodila,každý kdo byl s námi venku myslel,že spolu chodíme podváděl si semnou tu svojí holku,ale později ses sní rozešel a já tě měla jen pro sebe,byly to krásné jak jsme se líbali v kapkách deště.Jak si žárlil,když sem jenom chvíli si povídala s jedním mým kamarádem hned si na mě volal ať už jdu,že mi něco potřebuješ říct,když jsem přišla začal si říkat,proč se sním bavím,ze je to člověk pod mojí úroveň,ale já věděla,že to říkáš jen z pouhý žárlivosti.Bylo mi s tebou fakt krásně,byla sem jak v sedmém nebi,když sem byla s tebou nevnímala jsem svět ani čas jenom tebe a tvoje krásné polibky,pod nimiž jsem tála,které tak strašně hřáli mě u srdce.Proklínám tu chvíli,kdy se tvému kamarádovi začala líbit jedna holka,chtěl si mu udělat naschvál tak si jí začal psát taky,když sem se dozvěděla,že si jí psal to co mě,tak sem se sesypala když si mi napsal tak sem ti odepsala,ale zeptal ses mě jestli tě miluju,odpověděla jsem,že nevím,když jsem se tě zeptala na to samé napsal si mi počkej já nevím po chvíli si napsal jo miluju tě.Později sem se dozvěděla,že si začal psát moji nejlepší kamarádce a to už jsem tě poslala k vodě.Tři měsíce jsme se spolu nebavili,ale když sem pak jela na dovolenou prozvonila sem tě a ty mě nazpátek.Když jsem přijela měli jsme úlet.Pak jsme si zase nepsali.Už to nikdy nebude tak jako předtím.Teď jsme spolu jednou za dlouho,protože ses změnil už nejsi ten můj Lukáš,kterého jsem znala teď už jsi chladny,ale já vím,že uvnitř jsi hodný,i když to nedáváš najevo.Miluju tě už to budou tři roky co jsi v mém srdci uložený tam někde hluboko nikdy na tebe nezapomenu!Miluju tě!
Autor Bajinka, 08.09.2008
Přečteno 457x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí