Láska spaluje

Láska spaluje

Anotace: co vsechno zmuze laska...prosim o komentar,at uz je jakykoli

Byla divoká jako les, ve kterém našla svůj domov.
Byla nezkrotná stejně jako kůň, když dostane svobodu.
Její úsměv rozehnal bouři, která se blížila k vesnici.
V očích se jí odrážel celý vesmír a barva jejích vlasů připomínala tmu uprostřed noci.
Její tělo bylo symbolem smyslnosti a půvabu ženské krásy.
Silně bijící srdce však nechtělo patřit žádnému muži.

Jednou v lese pozorovala koruny stromů a vítr, který si hrál s listím, čechral její rozpuštěné vlasy, vonící po tymiánu. Náhle uslyšela nářek nějakého tvora. Rychle běžela za tím srdce-rvoucím zvukem. Když přiběhla k místu, schovala se za stromy a uviděla muže, který jemně hladil zraněnou laň a opatrně jí vytahoval šíp z nohy. Pak urval kus látky ze svého rukávu a zaškrtil ránu, aby nekrvácela. Vzal laň do náručí a odešel pryč. Ač nechtěla, musela ho sledovat. Zjistila, že blízko lesa byla malá chatrč, kde bydlel. To místo neznala. Raději utíkala zpátky domů.
Po pár dnech se tajně šla podívat, jak se vede zraněnému zvířeti. Když se chtěla spokojeně a hlavně nenápadně vrátit domů, chytil ji ten muž za paži a zlostně se na ni podíval.
„ Copak tady pohledáváš?“
Poprvé se lekla tak silně, že její srdce na chvíli přestalo tlouci.
„ Jen jsem chtěla vidět tu zraněnou laň, pusťte mě, prosím.“
Jeho oči se najednou pousmály. V okamžiku, kdy povolilo jeho sevření, začala co nejrychleji utíkat.
Byl však rychlejší než ona a po pár metrech ji dohonil.
Vůbec však nepromluvil.
Jen stál a díval se do jejích očí a svět se s ním rázem zatočil.
Vzal ji za ruku a vedl ji ke svému příbytku. Otevřel dveře a ona beze strachu vstoupila.
Uviděla laň a pomalu přistoupila k ní. Laň se nehnula. Pohladila ji něžně po hřbetu.
Věděla, že laň je zcela zdravá.
Tu k ní přistoupil a tichým hlasem promluvil.
„Jsi stejná jako ta laň, nebojácná a přesto tak zranitelná.“
Byla to pravda a ona to věděla.
„Dovol mi, abych pečoval o tvé zraněné srdce.“
A ona nejen,že svolila, ale také poprvé v životě své srdce zcela věnovala muži.

Byla stále divoká a v jejím srdci plál oheň, ale byl to oheň lásky.
A láska spaluje.
Autor Bloostank, 19.09.2008
Přečteno 616x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí