Emily a její narozeniny

Emily a její narozeniny

Anotace: co dokáže láska??

Bylo krásné zimní ráno,městečko bylo pod hustou bílou mlhou,která by se mohla krájet.Řeka po ránu šuměla,na popraskaný led padali husté vločky sněhu,které se máčeli ve studené vodě.Kolem řeky právě začínali rozkvétat sněženky a bledulky.
V jednom malém domku u řeky žila dívka s modrýma očima.Nežila tu sama,bydlela tu s ní i její matka a sestra.
Její malí pokojík v podkroví byl zdoben výtvory a různými ozdobami které si sama vyráběla.Nejvíce se jí i její mamince líbila kresba ,kterou pojmenovala:,,Žár touhy‘‘.Tento obraz visel na schodišti hned vedle růže,kterou Jí nakreslil její otec než se rozvedl se svojí manželkou a zároveň matkou dívky.Otec se odstěhoval do sousední země.
Tento den byl pro dívky jménem Emily moc důležitý.Dnes byl její velký den.Oslavovala své šestnácté narozeniny,na které se tak moc celí rok těšila.
Hned co se s maminkou a svojí sestrou Lenkou nasnídali,jeli na nákup do supermarketu.Když Emily dávala mouku na dort do košíku,nevšimla si hezkého mladíka,který stál za ní.Když se chtěla posunout o kousek dozadu pro cukr,nevšimla si že za ní někdo stojí.Hle,najednou mladík upadl,Emily se mu omlouvala najednou mezi nimi začalo jiskřit.
Emily se Míry zeptala odkud je,zjistila že je to je její skoro soused a že tu bydlí už dlouho.Oba se divili,že se spolu nikdy nebavily už dříve.Emily pozvala Míru na večerní oslavu narozenin.Tentokrát oslava byla v hasičárně.Míra neodmítl a řekl:,,Tak hezkou a milou slečnu neodmítnu!‘‘Usmál se a pomaličku vstal a ptal se Emily na telefonní číslo.Po té,co se seznámili a vyměnili si čísla vrátili se každý ke své práci.Emily šla oznámit mamince že příjde o jednoho člověka více.Když se jí maminka ptala co se děje,že je jak vyměněná,Emily se jen lehounce usmála a zčervenala.
Večer ne oslavě vypadala Emily tak očarovaně,až se šuškalo že to bylo tím jejím novým kamarádem.Jistě že jí ho každý záviděl.Ten večer se tam objevil i její ex přítel kterého měla ještě stále ráda,ale už se spolu moc nebavili.Najednou si s ní začal povídat jako by se nic mezi nimi nestalo.On totiž z ní před půl rokem udělal hysterku.Dnes se jí přišel omluvit s dárkem a kyticí růží v ruce.Jen co si s ní začal povídat její ex,neboli David,jak jí strašně má rád,jak kůli ní opustil svou přítelkyni a jiné podobné blbosti které nedávali smysl.
Po chvíli se k nim přidal i Míra.David se ho ptal co to má znamenat,proč se stará o někoho jiného než o sebe.Míra na to :,,Dostal jsem nápad,Emily s kým by si radši chodila?Semnou nebo s Davidem?‘‘David uznal otázky,a také by ho to zajímalo.
Emily kluky okřikla,že je to blbost.Kluci přes to po ní chtěli odpověď.Ona zčervenala a odpověděla že s Davidem chodit nechce,že ho má ráda.Nechce mu ublížit ale nechce být zklamaná.Proto se rozhodla pro Míru,jelikož se ráno do něj zamilovala.On řekl,že k ní cítí to samé.David se pousmál a lehounce se pousmál,pravil že mu to sice malinko vadí ale že ví jak to mezi nimi je.Rozloučil se a odešel.Míra políbil Emily a řekl jí že jí miluje do očí.
Zazvonil zvonec,příběhu je konec.
Autor jančajanča, 20.09.2008
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí