A přes to všechno ... 2. Díl

A přes to všechno ... 2. Díl

Anotace: Tak jsem se rozhodla, že v tom pokračovat. Nakonec se mi to líbí :) Doufám, že vám taky. Snažila jsem se to už konečně trochu zamotat, tak se mrkněte.

"Do háje Petře! Ztlum tu muziku trochu!" snažím se překřičet Petrova Billyho Talenta. Samozřejmě on dělá, jakože neslyší. OMG. To je fakt strašný. "Petře, opravdu to trošku ztlum zlatíčko, taťka se snaží pracovat." Zakřičí zezdola máma a heleďme se. Hned to ztichlo. To jsem pro Petra jako vzduch nebo co? Že na mě vůbec nereaguje. Pííp, pííp … Začne mi pípat mobil. Na mini obrazovce je jasně napsáno, že volá Alyssa.

"Čau Aly."

"Ahoj, tak co Lee? Jaký byl let? Hádali se vaši moc?"

"Vlastně ani ne. Vůbec se nehádali. Jenom Rodrigo poslal mámě SMS na konci letu, tak se taťka trochu vyptával, ale znáš mámu. Něco ze sebe vykoktala a táta tomu uvěřil."

"Ach jo. Mě je vašeho taťky vážně líto."

"Jo, mě taky." Povzdechnu si.

"Snad už se ta vaše rodina spořádá. A co dělá Petr? Nekouří zase?"

"Ne, nekouří. Teď překvapivě ne. Pouští si Billyho Talenta."

"Hele a nenapadlo tě někdy, že by bylo lepší, kdyby se tví rodiče vážně rozešli?"

"To myslíš vážně? A u koho bych potom byla? U té, co mi za otce přidělí zahradníka nebo u toho, co na mě nebude mít ani čas kvůli práci?"

"To je taky pravda. Měla bys se to pokusit tátovi nějak naznačit. Nebo, aby to viděl sám."

"Aby se potom rozvedli? Ty si teda hlavička Aly."

"Ale ne, aby se rozvedli, spíše, aby vyhodil zahradníka."

"To není špatný nápad hele. Mohli bychom mu nějak ukázat, jaký je Rodrigo neschopný."

"Mohli? Myslíš mohla, ne?"

"Aly … já to bez tebe vážně nedokážu."

"Tak dobře, za 10 minut jsem u vás, o.k.?"

"Díky, jsi skvělá!"

Alyssa, moje zachránkyně. Až nebude máma s tím Rodrigem, určitě se zase všechno spraví. A pak třeba nějak i vymyslíme, jak na to, aby si táta začal více všímat rodiny. To by bylo skvělé. Můj život se konečně obrací, tím správným směrem. Ale psst, ať to nezakřiknu. "Lee? Je tady Aly." "Už běžím!" makám otevřít mé nejlepší kamarádce. Když však odemknu Aly není sama. "Hele Aly, já jsem ti nedovolila si sem brát návštěvy." Vynadám ji, jak její mamka. "Ale to je kámoš. Jmenuje se Leo a pomůže nám s tím." Jo a jak nám tenhle neschopný maník asi tak může pomoci? Pomyslím si. Asi jsem to opravdu zakřikla. Když dám manželství mých rodičů do ruky Alyssy, nic dobrého z toho vzniknout nemůže. I když … tohle je jenom zahradník. "Jdeme nahoru?" zeptá se Alyssa a ukáže na mámu. Pak mi dojde, že ta o našem plánu nesmí vědět. Jdeme po schodech nahoru, když v tom.

"Kampak mladá dámo? Ani mi nepředstavíš svého nového přítele?" vyjde z mámy ta největší trapárna na světě. "To není můj přítel, ale přítel Alyssy a jmenuje se Leo." Odbiji mámu, co nejrychleji. Fakt mi leze na nervy. Až vlezeme na bezpečnou půdu a zavřu za námi dveře, tak Alyssa začne něco vyndavat ze své tašky. "Takže tudyto je plánek, jak to provedeme." Zírala jsem. Bylo to všechno dokonale promyšlené. Nic nemohlo vyjít špatně. "To si vymyslela za 5 minut?" zeptám se podezíravě. "Věř mi, na tuto akci se připravuji již hodně dlouho." To bylo pro mě asi jako kdyby zařvala překvapení!!!! Děs. Aly řeší mého zahradníka víc, než já sama. To je fakt děs. "Lee? Rodrigo tento týden nepřijde. Je nemocný, budeš se starat o kytky, ano?"zařvala na mě máma. Podívali jsme se na sebe všichni tři. Alyssa skoro začala řvát vzteky a já jsem byla rozčílená spíše z toho, že se místo Rodriga o tu zahradu budu muset starat já. Nakonec z nás tří promluví Leo.
"Tak půjdeme do skate parku, ne?" sice z něj nic moc chytrého nevypadne, ale do skate parku bych celkem ráda zašla.

-- ve skate parku -

"Tak jelikož nemáme skaty, tak budeme dělat co?" nakonec nám to všem muselo dojít. Do skate parku se chodí se skatem! "Hej Alexi! Půjčíš tady Lee a Aly skate?" najednou se na mě otočil ten nejkrásnější kluk pod sluncem … a řekl tu nejúžasnější větu pod sluncem … "Jo klidně, svezte se."
Autor BoOBee, 23.09.2008
Přečteno 381x
Tipy 7
Poslední tipující: Someday, Kes, Brontoška, Lavinie
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pekny!:) jsme zvedava na to, jak to bude pokracovat!!:)

24.09.2008 11:16:00 | Someday

no tak vzalo to docela spád tak uvidíme:)

23.09.2008 19:08:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí