Závoj lásky

Závoj lásky

Anotace: Doufám, že se vám bude líbit

Na kraji města bydlí jedna hezká holka, má čokoládově hnědé dlouhé vlasy a pomněnkově modré oči, jmenuje se Vanesa. Ve škole není moc oblíbená. Je to spíše šedá myška. Má jednu dobrou kamarádku. Blonďaté vlasy a hnědé vlasy, jmenuje se Tereza, je to nejoblíbenější holka ve třídě. "Tery počkej na mě, prosím." Volá Vanesa na Terezu, která jde domů. "Tak pohni, brzo bude Silvestr, musim se dát ostříhat." Řekne Vanese. "Mohla by jsi jít dneska ven?" zeptá se mile Vanesa. "Jo asi jo a mohly by jsme jít obě se dát upravit, co ty na to?" "No já nevim. Tak jo, když je pozítří ten Silvestr a kdy by jsme šli?" "Já nevim, třeba zítra?" "Jo to bych mohla. Potom ti ještě napíšu jo?", řekne Vanesa a loučí se. Ten den večír napíše Tereze Michal, že s ní chce chodit. Tereza to příjme, protože se jí už dlouho líbí. Tereza to ihned napíše Vanese. Kterou to potěší, ale zároveň je smutná že jí nikdo nechce. Druhý den jde jako každý den Vanesa do školy, ale před vchodem do ní vrazí jeden krásný, hnědovlasý, modrooký kluk. "Jé promiň, já jsem nechtěl" omluví se jí a nádherným úsměvem se na ní usměje. "To je dobrý, já jsem měla dávat pozor." Odpoví Vanesa slušně a chce jít do šatny. Ucítí jak jí někdo chytil za ruku a otočí se a tam stojí ten kluk. "Počkej, jak se vlastně jmenuješ? Já jsem Tom a jsem tu nový." "Já jsem Vanesa. Promiň já už musim jít tak ahoj." "Tak jo, doufám že se ještě uvidíme, ahoj." Rozloučí se a jde do šatny. Ve škole uvidí jak se Tereza líbá s Michalem. Sklopí oči a jde dál, jde se přezout, ale Tereza jí uvidí tak se k ní rozeběhne a chytí jí okolo ramen a obejme jí. Vanesa jí neřekne koho potkala. Sedne si do lavice. Zvoní a do třídy přijde Tom a ňáká holka a učitel řekne. "Tak milé děti přišli k nám dva nový žáci, jako první je Tom a druhá je jeho sestra Sandra." Sandra je trhlá holka, má červené vlasy, modrohnědé oči a pirsing v obočí. Ve třídě jsou volná akorát dvě místa. Vedle Petra si sedne Sandra a vele Vanesy si sedne Tom. "Ahoj" pozdraví jí, "Ahoj" řekne překvapeně Vanesa a Tereza na ně jenom překvapivě kouká, Vanesa se na ní koukne a pokrčí rameny. Po škole se celé třída sejde a řeknou si v kolik hodin mají přijít na oslavu Silvestru. Když se všichni dohodnou tak se Tereza s Vanesou vydají ke kadeřnictví. Po cestě si povídají. Když se vrátí z kadeřnictví. Tak je z Vanesy ještě hezčí holka než předtím. Potom jdou k Terce domů, tam jí Terka dá ňáké svoje oblečení, namaluje jí. Tereza udělá pití. Když ho dopijí tak vyráží k Petrově chatě. Jsou tam 10 minut dřív, ale po chvíli tam začnou všichni postupně chodit. Jako předposlední přijde Michal, když uvidí Terezu tak k ní přijde a dá jí pusu. Jako poslední přijde Sandra s Tomem. Sandra si jako první všimne Vanesy, ale nepozná jí. "Tery, koho to sebou máš?" zeptá se, "Vždyť to je Vanesa. Jenom je trochu ostříhaná a namalovaná." "A jo to je Vanesa!" ozve se od všech. Všichni na ní koukají. Když sedí v chatě tak za Vanesou přijde Tom a pozve jí ven. Ona jde. "Co potřebuješ?" zeptá se, "No víš jak jsme se poprvé potkali, tak ses i začala líbit a teď vim že jsem se do tebe zamiloval. Tak chci vědět co ke mně cítíš?" "Já jsem se d tebe taky zamilovala a asi tě i miluji." Odpoví. Tom jí chytne za ruku a zeptá se "Budeš se mnou chodit?" "Jo budu a moc ráda" odpoví šťastně Vanesa. Tom se k ní přiblíží, chytne jí okolo boku, Vanesa ho chytne okolo krku. Tom se k ní přiblíží hlavou, přivře oči, nakloní hlavou a přibližuje se. Vanesa zavře oči a přiblíží se,když Tom ucítí její rty na svých tak zavře oči, pootevře pusu a vnikne do jejích úst jazykem. Vanesa taky pootevře pusu a hrají sis jazykem. Mezitím v chatě, "Hele nevíte někdo kde je Tom a Vanesa? Odešli asi někam a ani neřekli kam, třeba se ztratili." Řekne Sandra, "Tak pojďte jdeme je hledat!" řekne Terka protože má o Vanesu strach. Vyjdou z chaty a všichni se zastaví a koukají. Od Vanesy a Toma se nese záře, pak náhle skončí jako když někdo zhasne, ale oba se nadále líbají. "Vaneso?" zeptá se nechápavě Tereza, "Tomáši?" zeptá se Sandra. Oba se od sebe odlepí ale pořád se objímají. "Jo Sandro, už můžeš. Tedy pokud chceš." Odpoví Sandře Tom, všichni na něj nechápavě koukají i Vanesa. "no dobře řeknu vám to všem, my se smíme zamilovat a políbit jen, když nám to Láskovinka dovolí." "Kdo je to Láskovinka?" zeptá se Vanesa "To je hvězda, vidíme jí jenom my, protože jsme ze zvláštní rodiny, a když spadne před naším zrakem, nebo aspoň před jednim tak se smíme zamilovat a mě spadla včera." Řekne a Vanesa ho políbí "tak pojďte dovnitř ať tu neumrznem" řekne Tereza, ale když se otočí tak se tam Sandra líbá s Petrem, pak se od sebe odlepí a jdou všichni dovnitř, tam si všichni utvoří tři šťastná páry a líbají se. Pak začne odpočítávání 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..teď a všichni najednou se políbí. Jdou střílet rachejtle, nádherně praskají a jsou krásně barevný, kluci to střílejí z rukou a holky ze země. Jdou dovnitř na přípitek, na něj mají speciální láhev šampaňského. "Tak na zdraví a na lásku" všichni najednou vykřiknou. Pak Tom odejdou s Vanesou spát, ale spí spolu v posteli. Oba se svlíkají z oblečení a pak se spolu mazlí a líbají se. Když se zbudí je nádherná den, ale nikde nikdo není, vidí okolo sebe krajinu, kterou neznají tak vyjdou a tam stojí nádherná žena "Ahoj, já jsem Láskovinka teď jste na mém území, vypadá úplně stejně jako na planetě Zemi, tam máte svoje podobizny, tak si užívejte!" najednou se scvrkne do malé zářící hvězdy a letí na oblohu, kde krásně svítí. Tom a Vanesa se líbají a žijí tam až dodnes a dávají lásku a naději párům na Zemi.
Autor Losi, 24.09.2008
Přečteno 414x
Tipy 1
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak jsem to taky přečetla... a asi už jsem z toho vyrostla - přijde mi to takový absurdní - že se do sebe hned zamilujou a vidí se přitom dvakrát nebo že se jí zeptá, jestli s ní bude chodit, to se dneska už tak nedělá, nebo jo? ale tak je to jen povídka, že... ale jinak dobrý :)

28.09.2008 02:07:00 | Jitul

Ježíší děvče... Na kraji města, to rovnou na kraji světa ne? Neuzaujalo, zkus to jinak. Hned nepopisuj, zvlášť tak násilně!

24.09.2008 21:01:00 | její alter ego

Povídka pěkná :) jen bys mohla popřemejšel o tom, zda nebude dobré text trošku rozčlenit.. Pak se nám budou všem tvá dílka o mnoho lépe číst :)

24.09.2008 16:32:00 | Puck

Milá Losinko, tak jsem si přečetla tvé dvě povídky a musím říci, že mě potěšily. Jsou moc milé a takové krásně "holčičí". Jenom si dávej pozor na pravopis, hlavně na ta "íčka" a na přímou řeč.
Přeju ti hodně štěstí a hodně inspirace pro další psaní.

24.09.2008 13:03:00 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí