Dotčené ego krásného anděla 15

Dotčené ego krásného anděla 15

Anotace: Další díl a zase ne poslední:) Jsem ale zvědavá, jak to bude pokračovat. Nevím, kdy bude další díl. Ať se líbí a nechejte komentář:)

Proč jsem se do ní musel zamilovat.
Do přítelkyně mého nejlepšího kamaráda, která je krásná a chytrá a nezaslouží se mě, protože já sem sám sobě odporný.
Ondra stojí před zrcadlem a prohlíží si své tělo.
Jizvy!
Kdyby se tady Adam ráno neobjevil, tak by to nemuselo dopadnout takhle!
Přejíždí si prstem po jednom z čerstvých stehů.
Neměli se prát!
Byli přece přátelé, tak kde se stala ta chyba?
Kdy nastal ten zlom?
Je to jako by to bylo včera, když u ní strávil noc! Seděl u její postele a díval se na její andělský obličej, ve kterém se zračila bolest.
Musela neuvěřitelně trpět!
Nechápal její chování, když ho ráno vyhodila a už vůbec nechápal proč ho políbila. Něco ji za ním tíhlo, ale to je teď pryč!
Znovu si vybaví její oči.
Zlostně bouchne do zrcadla před sebou. Sklo se rozpadne a dopadne na zem společně s kapkami jeho krve.
Další jizva! Napadne ho v duchu ale nezaobírá se tím.
Jde do koupelny a z dlaně si vytáhne střep, který mu tam zůstal.
Bolest, která jím projede je téměř nesnesitelná, ale jemu je to jedno. Chce zapomenout na bolest, kterou cítí kvůli Sylvě.
Ruku si zamotá do ručníku a jde do auta.
Nastartuje a jede o nemocnice.
Doktor mu ji bez jediného slova zašije a odejde. Sestra mu ruku zalepí a taky odejde.
Nechtějí být s takovou zrůdou moc dlouho v jedné místnosti.
Zavřou za sebou dveře a je jim jedno, co se s ním dál stane!
Musí pryč.
Daleko od světa, ve kterém se teď nachází, daleko od lidí, kteří ho znají a raději ho ignorují, aby ho nemuseli litovat.
On o lítost nestojí.
Sbalí si jen pár nejdůležitějších věcí a zamkne za sebou dveře svého bytu.
Uzavře tuto kapitolu a odejde.
Bez jediného pohledu zpět, bez jediného zaváhání!

Sylva stojí u dveří Ondrova bytu, ale nikdo jí neotvírá.
„No tak otevři, prosím!“ zašeptá potichu.
„Slečno, vy jdete za Ondrou?“ zeptá se sousedka, která právě přichází.
„Ano, ale asi není doma!“
„Před několika dny odjel a ještě se nevrátil!“
„Cože?“ vydechnu nechápavě.
„Jak říkám, sbalil si věci a odešel. Nikdo neví kam a na jak dlouho!“
„Aha děkuji!“ odpovím tiše a začnu sestupovat ze schodů.
Odjel a ani se nerozloučil!
Autor Cagi, 04.10.2008
Přečteno 537x
Tipy 11
Poslední tipující: Auril, Kes, Megs, FETKA, Eclipse, Someday, Aaadina
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vážně hustý román. Přečetla jsem to jedním dechem a vážně se nemůžu dočkat další kapitoly. Úplně jsem tomu propadla a moc chválím!!!

12.10.2008 19:34:00 | SummerNight

Zajímavé. Nechce soucit, ale sám se dokáže litovat tak, že i já sem proti němu břídil.
Pokud mu všechno honem rychle nedojde, tak o Sylvu přijde navždycky. Pitomec. Uf - ono je to fakt jak v reálu :o)

05.10.2008 18:28:00 | Kes

Děvče, ty to děláš horší než detektivku :). A co my ubozí čtenáři, tady sedíme a okousáváme nedočkavostí monitory. No nic, zase budu čekat, co mi příště naservíruješ a nechám se překvapit ;)

04.10.2008 22:14:00 | Catie

Snad se vrátí...

04.10.2008 18:33:00 | FETKA

Pokud ji ma tak moc rad, jak to vypada, nemuze opdejt a vsechno tam nechat... Pujde to snim... Nezustane to tam... Doufam, ze ase vrati...

04.10.2008 15:56:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí