První lesbický sex

První lesbický sex

Anotace: První lesbický sex

Nikdy mě nějak nepřitahovali kluci. Znala jsem jich spoustu, ale nikdy jsem neměla s nimi erotické sny. Zato moje kamarádky v nich vystupovali často. Z počátku to bylo jen takové nevinné pošťuchování, polštářové bitvy v nočních košilkách. S postupem času již bez spodního prádla. Dotýkala jsem se jejich rtů, hladila jsem jejich bradavky. Prsty jsem dráždila jejich klitorisy a jazykem jsem si hrála s jejich pysky. A nejúžasnější na tom bylo to, že oni mi pak dělali to samé. Znali moje erotogení zóny, a tak jsem dosáhla hnedka orgasmu. Ááchch. Byla to krása. Ale jen ve snu. Tedy, až do včerejška.

Už jsem to nemohla vydržet. Už dávno jsem si to přiznala. Přitahují mě holky. Jsem lesbička. A jsem nadržená. Zavolala jsem kamarádce Ireně, a jakoby mimochodem jsem se zmínila o tom, že jsem si půjčila zajímavý film a jestli bychom si neudělali filmovou noc s přespáním u nás doma. Dočista mi ztvrdly bradavky, když řekla že je to dobrý nápad. Dnes večer, nebo nikdy. Než bude večer, musím sehnat ještě jednu věc.

Irena přišla včas. Šla jsem udělat popcorn. Pustili jsme si film a koukali se na něj. Už ani nevím, co to bylo. Měla jsem hlavu jiných věcí. Ireny. Buď teď, nebo už nikdy. Opatrným pohybem jsem se dotkla její nohy. Ona se jen usmála a dál sledovala televizi. Po chvilce jsem pomalými pohyby směřovala se svou rukou k jejímu rozkroku. Podívala se na mě. Hleděli jsme na sebe. Ani jedna jsme již nevnímali film. Vnímali jsme jedna druhou. Irena náhle řekla“ konečně“. Zvedla se, vzala mě za ruku a vydali jsme se do mého pokoje.

Na to, co se dělo pak, nikdy nezapomenu. Pomalými, ale odhodlanými pohyby jsme se navzájem svlékli. Líbali jsme se. Vášnivě. Těla jsme měli přitom na sobě tak nalepená, až se moje bradavky dotýkaly jejích. Měla je krásně ztuhlé. Pak mi jazykem přejížděla z jednoho pysku na druhý. Pak mi do díry vrazila svůj ukazováček. Rychlými pohyby ho vytahovala a zase zasunovala. Ven, dovnitř. Ven, a zase dovnitř. Zrychlovala. Óómm. Ááách. Začala mi vlhnout kunda. „Máš Robertka?“ zeptala se mě něžně Irena. Kývla jsem na souhlas a z krabice jsem vyndala černý vibrátor. Irena ho zapnula a vrazila mi ho do zadečku. Vibrující přístroj mi dělal vskutku dobře. Ale ještě lépe mi bylo z toho, že mám za sebou první lesbický sex, a jak říkala Irena, tak by si někdy sledování filmu ráda zopakovala. Já taky.
Autor James Tony, 28.10.2008
Přečteno 1458x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To bych si dal. Já se jen na ně rád koukám :-)

11.01.2009 07:49:00 | James Tony

ty vole tony, ty jsi lesba? Si docela borec XD

10.01.2009 23:04:00 | Johny Styx

Je mi moc líto, ale bohužel mě Tvoje povídka nijak nenadchla. Působilo to na mě poměrně vulgárně a na můj vkus je to dost odfláknuté. Ale třeba se příště zadaří víc.

11.11.2008 13:33:00 | satin

Dík za kritiku. A proč nechceš komentovat obsah? To je přece na povídkach to nejdůležitější ne? O korektůry se může postarat někdo jiný

02.11.2008 11:39:00 | James Tony

Možná budu trošku zlá, ale na tomhle mi strašně vadily chyby v použití tvrdého a měkkého i/y! Oprav si je a v pravidlech si najdi, jak to má správně být! Obsah komentovat nebudu!

29.10.2008 15:17:00 | Cagi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí