Dílo okamžiku 8

Dílo okamžiku 8

Anotace: Přátelé. Předem upozorňuji, že tento díl je poměrně lechtivý. Pokud by vás to pohoršovalo, omlouvám se předem. Pro vás chlípné to asi bude příjemný díl :o)

Sbírka: Dílo okamžiku

Jak tam tak ležela na té pohovce a Daniel s něčím rachtal v kuchyni, napadlo ji, že je tam příšerné vedro a začala si svlékat svetřík i kalhoty a zůstala jen ve spodním prádle. Přišlo jí to najednou takhle mnohem pohodlnější. Její malé zakřiknuté já jakoby teď sedělo v rohu její duše a ona byla naprosto jinou osobou. Ďábelsky svůdnou, divokou a taky náramně nadrženou.
„Pijete whisky?“ ozvalo se z kuchyně a Marion se zaleskly oči. Vstala z gauče a zamířila si to do kuchyně. Střetli se přesně na půl cesty a Dan na ni hleděl jako na zjevení. Marion se k němu přiblížila, stoupla si na špičky, opřela si o ho o stěnu a jazyk mu vrazila hluboko do úst. Levou nohou ještě v punčošce mu přejela po stehně pravé nohy a se zručností, kterou by u ní nikdy nečekal, mu sundala sako. Hodila ho na opěradlo první židle, která byla v dohledu.
„Počkej, no to jste se asi zbláznila ne?“ vyjel na ni trochu nabroušeně, když mu povolila stisk ve slabinách a tak ji hnedka chytnul za obě zápěstí. Sílu na to měl slušnou dost. Marion ale jenom naklonila hlavu na stranu a prohlížela si s neskrývaným zájmem svaly na hrudníku díky rozevláté košili, u které urvala knoflíčky. Přejížděla dál pohledem níž a všimla si vybouleniny v podbřišku. Chlípně se usmála a pak se mu hnedka zadívala do očí. Ty jeho byly vyděšené, protože nic takového nečekal. Ty její byly temné jako noc a když se do nich Daniel podíval, začal se v nich ztrácet. Jako by ho hypnotizovala.
Povolil stisk zápěstí, vzal ji pod zadečkem a ona obemkla stehny jeho pas. Narazil zády do dveří a ona ho líbala tak divoce a vášnivě, že mu až brala dech. Jednu chvíli ho kousla do rtu, takže mu z nich tekla krev. Ale bylo mu to najednou úplně jedno. Byl to jenom chlap a už tak dlouho se nemiloval. Jednoduše se nechal svést, i když si nebyl jist, s jakou ženou to jde vlastně do postele.
Přenesl ji do ložnice a položil na postel. Pomalu se nad ni naklonil a ona mu rychlostí blesku přetáhla košili přes hlavu. Přejela po obnaženém hrudníku a líbilo se jí, jak je pevný kamkoli sáhne. Zatla drápky do jeho kůže, přitáhla si ho k sobě těsněji a zakousla se mu do šíje. Jen něžně, protože věděla, že kdyby kousla tak jak by ráda, že by to asi nepřežil.
Prohnula se vzrušením, které procházelo celým jejím tělem a přitiskla se k němu tak blízko, že cítila jeho tlukot srdce. Odtáhla se jenom proto, aby mu sundala kalhoty, které vzápětí skončily na zemi. Ty jeho sportovní boxerky už málem svůj obsah neudržely.
S maximální šikovností si přehodila Daniela pod sebe a i tenhle nepodstatný kousek oděvu se mu jala sundávat. Byl to asi poslední okamžik, kdy se mohlo všechno zastavit, protože se na chvíli zdálo, jako kdyby se Danovi vrátil zdravý rozum. Zavřel oči, prudce zamrkal a zhluboka se nadechl. Málem by byl řekl dost, kdyby Marion nesevřela jeho mužství v dlani a pomalým pohybem nepřejela nahoru a dolů, aby zjistila, jak moc je na ni připraven. V tu chvíli už Daniel nezmohl nic, hlavně když se pak sklonila níž a jazýčkem ho polaskala na úplné špičičce jeho údu. Vzdal se hned jakýchkoli protestů a jen si vychutnával její zručnost. Cumlala ho něžně a v pravidelném rytmu. Jednu chvíli jenom nahoře a v dalším okamžiku ho měla v pusince úplně celého. Podle jeho dechu zjišťovala, co by se mu víc líbilo a přišla na to, že když si s ním hraje jazýčkem, zatímco ho má v pusince úplně celého, že je to pro něho naprosto nezvladatelné. Vzpínal se naprostým odevzdáním, sténal a když už myslel, že se blíží k úplnému vrcholu, tak přestala. Popravdě, ani mu to nevadilo, věděl, že to byl teprve začátek.
Usmál se a nacvičeným pohybem jí sundal podprsenku. Klečela nad ním jako bohyně a když se rozprostřela její ňadra po hrudníku, byl naprosto uchvácen. Byla překrásná. Tak strašně se mu líbila, že by málem zapomněl na něžnost a vzal by si ji ihned. Takhle jen obkroužil jazýčkem její pravou bradavku a s uspokojením sledoval, jak se hrotí. Vzal ji opatrně do zoubků a stiskl. Zaznamenal její vzdech a s druhým ňadrem udělal to samé. Mezitím přejel po bederní páteři, zajel pod kalhotky a za chvilenku i druhou ruku, čímž jí bez potíží ten malý cárek černé krajky sundal.
Voněla božsky a naprosto omamně. Objal ji a položil ji pod sebe na postel. Byl u vytržení z toho, že se mu tak odevzdala a téměř ztrácel vědomí z jejích prstů, které mu zarývaly nehty do zad kolem páteře. Rozhodně mu to neulehčovala. Na jednu stranu už toužil zmítat se v orgasmu v jejím objetí a zároveň toužil, aby ona byla první z nich dvou, kdo se udělá. A nebo najednou. Obemkla ho stehny a Daniel se při prvním přírazu prohnul v zádech a s hrůzou si uvědomil, jak blízko vrcholu už je. „Mysli na fotbal.“ Říkal si v duchu a snažil se myslet na Spartu s Teplicemi.
Byla tak nadržená, že by udělala cokoli, jen aby už byl v ní. Líbila se jí jeho dominance, když si ji pod sebe položil. Nastavila mu nejprve krk, kam ji kousnul. Zbožňovala něžnou bolest a tohle ji naprosto dostávalo. Cítila, jak už její srdce ani nestíhá tepat. Přejela mu drápkama po zádech a zatla se mu do zadečku.
„Ach můj bože.“ Uniklo jí ze rtů a prohnula se, aby mu byla blíž a neunikl jí ani kousíček jeho mužství, které do ní zasunul. To byl úžasný pocit. Už dlouho k sobě nikoho nepustila a teď až jeho. V tomto jediném pohybu, který udělal byla taková síla, že ji to vyneslo až málem úplně nejvýš. Naprosto si ho uvědomovala v sobě v celé jeho velikosti a šířce a cítila, jak se jí po celém těle rozprostírá nezvladatelná horkost. Popadla ho za zadeček a zoufale zašeptala.
„Ještě.“
V jejím hlase bylo tolik naléhavosti a touhy, že Daniel rozhodně neváhal. Začal rytmicky přirážet, cumlal Marionino ouško, ona jeho kousala do ramene a jen za několik málo vteřin spočinuli ve společném vyvrcholení, které trvalo neskutečně dlouho. Jen leželi a nevnímali nic než svou vlastní přítomnost, zrychlený dech, tep a miliony myšlenek, které jim vířily hlavou, přičemž ani jedna nezůstala dlouho. Byli vyčerpaní.
Nepočítali vteřiny, minuty nebo hodiny. Mlčeli a leželi si v náručí. Usnuli.
Autor Kes, 22.11.2008
Přečteno 731x
Tipy 15
Poslední tipující: Boscai, Lavinie, SharonCM, Ulri, Veronikass, Alex Foster, Swimmy, Ta Naivní, Aaadina
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Wow, tak to bylo nšco. Ještě teď nemůžu popadnout dech. Souhlasím s Alex Foster, chci Dana. Je úžasný a jeho povaha mě fascinuje...
Píšeš opravdu nádherně.

19.12.2008 12:26:00 | Veronikass

,,Mysli na fotbal.'' :-D:-D:-D
Já chci Danaaaa xD

17.12.2008 20:00:00 | Alex Foster

hele pani já od úterka marodim a denně sem koukám a pořád nic tak mě přestaň týrat..páč se jinak nudou uhlodám a šoupni mi sem další..sem zvědavá na ráááno :)
jinak tenhle díl opět super..;-)

27.11.2008 12:26:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí