Evropa - 1.Kapitola

Evropa - 1.Kapitola

Anotace: Příběh Isabelly Stewensowé začíná!

Evropa
Píše se rok 1764 ostrovy drancují piráti a každý o nich mluví jako o krvelačných bestijích,ale já mám o nich jiné mínění.Ach omlouvám se zapoměla jsem se představit,jmenuji se Bella,Bella Stewensowá.Strýc Jim se mě ujal po smrti mé matky a vzal mě sebou na svou lod´ Apokalipsu kde jsem strávila dětsví.Se strýčkem a jeho věrnou posátkou jsme obepluli snad celí svět.Celou posátku jsem měla ráda,ale nejradši jsem měla Kamil starou cikánku která nám na lodi vařila a také to byla se mnou jediná žena na palubě.Měla jsem ji nejradši protože uměla každého rozveselit,dokázala poslouchat celé hodiny co vás trápí,ale nikdy nic nikomu nepověděla a taky dokázala uvařit vše co si umanete.A mě prý vždycky podle strejdy rozmazlovala,ale Kamil si stála vždy za svím.Když mi bylo 16 poslal mě strýček na soukromou školu do Evropy.Všichni se se mnou loučili minimálně hodinu než jsem konečně mohla nastoupit na palubu obrovské lodi,ale velikostí,krásou ani rychlostí se nemohla vyrovnat Apokalipse.Když jsem nastopila a ocitla se na palubě bylo tam tolik chlapců i děvčat.Měla jsem ne sobě krásné šaty měli světle modrou barvu a své hnědé vlasy jsem měla učesané do drdolu ze kterého čouhalo pár lokýnek.Houf chlapců se schromáždil kolem kapitána a bombardoval ho spoustou otázek.A zbylí kluci byli na zádi ale já jim nevěnovala moc pozornost spíš mě zaujala dívka která seděla opodál a nesměle se rozhlížela kolem.
„Ahoj“odvážila jsem se k ní přistoupit (Vždycky jsem byla nasmělá) „Ahoj“odpověděla mi dívka.
„Jmenuji se Bella,Bella Stewensowá“ představila jsem se.
„Já jsem Alice,Alice Mondgoberiová“ usmála se.
Alice měla vlasy černé krátce střižené (Velmi netypícké pro dívku v té době) jí stály do všech stran ale na ní to vypadalo velice elegantně.Barva jejích očí měla karamelovou barvu,její rysi přesně zapadaly do její tváře né jako moje (Abych to upřesnila Kamil vždycky říkala že mám tvář anděla,tohe podle mě tedy pravda není a také jsem jí to pokaždé rozmlouvala ale ona se nedala.Pravda je že má tvář je zvláštní abych to znovu upřesnila žádný můj rys do sebe nezapadal joko například mé lícní kosti nebo kontrast bílé příšerně bílé pleti,tmavých vlasů a rudých rtů no jak jsem řekla má tvář je zvláštní vlastně jsem celá zvláštní ale dost popisování mně vrat´me se k Alici.)Alice na sobě měla krásné tmavě modré šaty což s její velmi bílou pokožou (Byla vlastně stejně bílá jako já.)budilo zajímavý dojem.
„Si odsud z Barbadosu?“zeptala jsem se a posadila se na lavičku vedle ní Alice se natočila abychom se na sebe mohli dívat
„Ano ale přistěhovali jsme je teprve před měsícem z Londýna“Londýn,Anglie tam jsem se vždyck chtěla podívat ted´budu mít možnos.To jsem vá asi ještě neřekla že?Při téhle plavbě se zastavíme na různých místech a na každém zůstaneme asi 2 týdny!Bezva ne?
„Před měsícem?A to už tě zase posílají pryč?“nedala mi zvědavost.
„Jo poslaly ale ted´je to v pohodě když už tu nejsem sama.Budeme kamarádky?“zeptala se neměle.
„Jistě moc ráda takže ty tu nikoho nznáš?“
„Ale jo bráchu a ten tu zná každýho je celkem fajn ale občas se chová jako totální idioot typickej starší brácha“uchechtla se „ale se mnou se tu nikdo bavit nech těl víš? “řekla trochu smutně,nechápu to proč se nikdo nechce bavit s ta simpatickou dívkou?
„Proč?“vyslovila jsem své myšlenky nahlas.
„No holky se mi smějou že mám krátké vlasy a sklukama se trochu stydím bavit“řekla s povzdechnutím.Páni jsme si podobnější než jsem si myslela.
„Mě se tvé vlasy líbí at´si ty káčy říkají co chtějí a s klukama se nějak vypořádáme “řekla jsem rozhodně.
„Vážně?“zeptala se s nadějí v hlase.
„Jo“usmála jsem se na ni.Alice mi úsměv opětovala.

***Pokračování píště***
Autor ChrisTea, 07.12.2008
Přečteno 503x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

souhlasím se všemi předešlými komentáři...hrubky jsou strašný,vždycky vlezou,kam se to hodí nejmíň :D ale zkombinovat Piráty a Stmívání a dodat tomu něco svého je celkem dobré...

01.05.2009 21:11:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

před větu vedlejší vztažnou - čárka, ju? ;) jinak docela ok... líbí

24.01.2009 17:58:00 | stmivani.na.lepsi.casy

Prosim tě, dělej za tečkou nebo čárkou mezeru. Takhle se to hrozně špatně čte...

14.01.2009 17:38:00 | Ledová víla

no souhlasím se všema...hlavně ty hrubky...hrubky to hodně kazí ale jinak je to good!!!zajímavý návrh...ale nezdá se mi že by to bylo od stephenie meyerové..možná jména ano ale děj je uplně jiný!!! :-D

10.01.2009 16:44:00 | Annie the wolf

příběh se zatím nerozvinul, a tak mám poznámku ke stylu psaní. Zkus si to po sobě líp přečíst, nejde jen o hrubky, které se dají dejme tomu přehlédnout (sama nejsem zrovna skvělá na diktáty), ale na chybějící písmena, zvláštní něty - sem tam se mi zdálo, že věta začala o něčem, pak byla závorka, a věta byla dokončena o něčem jiném, případně mezery ve uprostřed slov. Tyhle chyby to zubytečně podrývají. A zarazila mě ještě jedna věc, prohlášení - to na tu dobu nebylo běžné. Když už tak raději "to v této době nebylo běžné". je divné, že o tom mluví jako o té době, když je to pro ni současnost

08.12.2008 20:59:00 | Swimmy

Jo já vím ale já za to nemůžu prostě tam budu dávat takový výrazy doufám že to moc nevadí :D

08.12.2008 18:25:00 | ChrisTea

Zajimavy..hlavne mluva - starsi bratr = idiot, v roce 1764, bych chtela videt:D trochu velkej ulet, neee?

07.12.2008 21:59:00 | PrincessOfTheNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí