Evropa - 2.Kapitola

Evropa - 2.Kapitola

Anotace: Aho omlouvám se za chyby kterých tu stopro bude dost xD!! Budu ráda za všechny komentáře!!!!!

Evropa 2.Kapitola

Já a Alice jsme tam tak seděli a povídali si nejprve o její rodině,zjistila jsem že její rodiče se jmenují Nathalie a Christopher Mondgoberiovy.Její otec pracuje jako velvyslanec a musí hodně cestovat jeho manželka Nathalie jezdí s ním proto musela Alice s jejím bratrem Edwardem (Hmm hezké jméno) odjet už ted´.Alice má jednoho bratra Edwarda.Prý už se Edward už se všemi zná protože do téhle školy chodí už rok má tu i svou partu zahrnuje Edwarda a jeho dva kamarády Emmetta a Jasper Cullenovy.Pak přišla řada na mě.
„Tak zpovídala si mě dlouho ted´je řada na tobě“zakřenila se.
„Moje máma a táta zemřeli nemám sourozence jen svého strýce Jima“řekla jsem jí.
„To je mi líto“odpověděla smutně a zkoumala jestli se mě nedotkla.
„To je v pohodě“řekla jsem jí a povzbudivě se na ni usmála aby pokračovala a zabralo to začala druhá část výslechu.
„Co tvůj strýc dělá?“zajímala se.
„Je něco podobného jako tvůj táta taky hodně cestuje“spíš utíká před oprátkou ale to jsem jí nemohla říct musela jsem své malé pirátské tajemství uchovat.
„Aha ... a tvůj stýc nemá ženu?“
„Ne žádná to sním asi nemohla vydržet“zakřenila jsem se a ona se mnou.
„Takže tebe vychovával sám …. neměla si apon´ chůvů?“zeptala se najednou,byla jsem zaskočená co jsem jí měla říct?Že mě vychovávala posátka mého strýce?Kdepak,co by si proboha pomyslela?Pak jsem si vzpoměla na Kamil.Ano Kamil moje nejlepší kamarádka byla skoro jako moje vlastní máma ano Kamil je asi ta správná na chůvu.
„Ano měla jmenuje se Kamil je skoro jako moje vlastní máma taky přítelkyně a velice svérázná ženská“zacukali mi koutky když jsem si vzpoměla jak se jí celá posádka včetně strýce bála když se rozzuřila.Hodněkrát jsem ji přirovnávala k lokomotivě,protože jí skoro z uší valil kouř když se naštvala ale když se nenaštvala na vás bylo to komické.
Než jsme stihli probrat cokoli jiného uslyšeli jsme burácivý hlas kapitána Stronga : „Všicni do svých kaju už tam máte své kufry rozdělení na je napsané na jejich dveřích zabydlete seznamte se a později budete přivoláni na večeři“zavelel a všichni poslechli.

***Pokračování píště***
Autor ChrisTea, 12.12.2008
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: stmivani.na.lepsi.casy
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky se mi to moc líbí. Na pravopis jsem sice taky blbá ,ale ve slově vevyslanec je y.A v posádce se píše D, pro příště jo???:) Nemyslim to nějak zle...:)Těším se na další díl....:)

07.02.2009 19:00:00 | Lavinie

toz pěkné prostředí... jen ty postavy a jména o meyeorvý... nevim :D asi si je neokážu představit na palubě lodi v osmnástym století... :D

24.01.2009 18:01:00 | stmivani.na.lepsi.casy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí