Zmena je zivot 2

Zmena je zivot 2

Anotace: No posudte sami...

Jeho kosile byla zmuchlaná (pouzila jsem ji místo kapesníku? )a mokrá(od mých slz)…
Zasmál se tomu kdyz jsem se mu s kajícným pohledem omlouvala ze má pro dnesek nejspís po kosili….
’’radeji pujdu domu’’ rikam mu.
Tak pockej já te doprovodím ?.
U domovních dverích si rekneme cau a jeste mi slíbil..ze mi zítra zavolá.
Z toho dne uz si jen matne pamatuju ze jsem sebou plácla do postele a usnula.

Zase se vracím do reality.
Ouveej 21.13
Máti me zabije.
Okamzite bezím na nasí zahradu zadními dvermi prímo do pokoje.
Snazím se nepozorovane, coz se mi darí do té chvíle nez me na chodbe odchytne brácha.
Michalo co tu delas?Vís jak máma rádí?Kde ses tak dlouho?
Nojo nojo..jen bud prosimte ticho!
Neboj.rekne a odkrácí do obýváku.
Matej muj brácha je strasne fajn.nekdy az moc…
Je mu 18 a vzdycky mi pomuze..
Máme spolecný pokoj.Nejak uz jsem si na to zvykla.
Jdu se osprchovat a v tom do koupelny nakoukne máma a oznámí ze jedeme do Ceska.Zítra.
Valím na ni oci ale nejspís to ani nezaregistrovala a zase za sebou zavrela dvere..
Osprchuju se v rekordním case a letím do pokoje k PC a písu rychle Martovi, mýmu ‘’best friend’’ co jsem se práve dozvedela:
Ahój Martí!hádej co!jedu zítra do CR!
Jak já se tesím!
Míso ty si delás srandu? No to je perfektní!
Budu te cekat!
Jj v poho zavolám jakmile dorazím a nekde se sejdem jo?
O.K.
Mato, já se jdu radejc balit.. ?
Takze pa
Pa pa………
Jo a Michal?
No?
Moc se tesím……………
Pa

Co to s ním je?...Chová se nejak divne poslední dobou..
Ale co..myslenky mám ted nekde jinde?..
Rychle jsem si zbalila veci do batohu..a sedím na posteli.
Matej uz taky lezí ale kouka na nejáký strasidelný horor…teda tak tohle nemusím.ríkám mu a on odpovídá:
taky ze to je mezi náma ten velikéj rozdíl vís Míso a navíc(dodá provokativne)
Nemás na to jeste vek
Vybuchnu :D tak to vís ze jo Mateji!já na to nemám vek?!
Fajn horory sou zase to jediný na co ses dost zralej ty….
Okamzite odtrhne pohled od obrazovky a tráduje si to ke me na postel….rukama se opre o postel tak,ze máme obliceje ve stejné výsce…uz se nesmeje….Je naprosto vázný a dívá se na me takovým zpusobem ze mi jde z toho mráz po zádech……

ěščřžýáíé
Autor OkittoAde, 14.12.2008
Přečteno 386x
Tipy 3
Poslední tipující: Ten_bez_přezdívky, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí se mi to, v osmnácti jsem taky odjela do zahraničí, i když sama, bez rodiny, a tak se mi to čte o to líp a jsem zvědavá, co z toho bude dál. Je pravda, že já se nakonec vrátila, právě kvůli dřívějšímu nejlepšímu kamarádovi:-)těším se na pokračování:-)

14.12.2008 21:58:00 | Swimmy

jéva dekuju ze mi to takhle opravujete uz na to budu dávat vetsí pozor..dekuju moc:)

14.12.2008 19:31:00 | OkittoAde

Ano, oprav si to...

14.12.2008 19:24:00 | Bíša

Malý šoteček ti trochu řádil ve tvém dílku, nejen že ti na konci trochu poplet jména... místo Matěje se ti tam jednou vloudil Martin :o), ale taky ti přeházal písmena ve slově už, všude kde ho používáš máš zu :o), zápletka se nám tu začíná rýsovat, i když není nová, ale to je fuk, uvidíme, co vymyslíš dál... Hodně štěstí a inspirace.

14.12.2008 19:15:00 | čertíček24

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí