Zmena je zivot 3

Zmena je zivot 3

Anotace: tak a je tu dalsí díl:D...Ted uz jsem dávala vetsí pozor tak snad to pujde trosiku poznat:) doufám ze se bude líbit.

Najednou mi hlavou proudí veliká spousta myslenek.
A on se porád dívá tím záhadným pohledem…Propaloval se mi hluboko do hlavy…boze,ríkam si, bud v klidu je to prece jen bracha nic se nestane…
Ale tahle forma utesování nezabrala,protoze se z niceho nic zacal az nebezpecne priblizovat..´blíz a blíz…
Nase rty se setkaly…
Ze zacátku me líbal váhave,pozdeji uz sel najisto.Já ani nevím proc, ale oplácela jsem mu stejne.
Líbilo se mi to, a zatracene hodne ale je to prece muj brácha..jo O.K. nevlastní ale to nic neznamená a navíc k nemu nic necítím…Jemnne jsem ho dostrcila.nastalo trapné ticho,já nevedela co ríct a on tam porád klecel a sledoval me.Nenapadá me co na to ríct.
Jdu spát….rekla jsem mu, lehla si pod perinu a otocila se radeji hlavou ke zdi.videla jsem jeho stín jak se postavil, chvíli stál a pak odesel ke své posteli.Televize utichla.zhasl.Nejspís nemohl usnout a premýslel nad tím co se stalo…
Já na tom byla stejne.
Jéézis Michalo,ríkam si, je to prece brácha a stejne chtel to treba jen zkusit,je spousta mozností proc to udelal.tak uz se nenervuj…
Ach jo kdyby jen nebyl tak pekný!
On má vsecko co by mel takový normální pekný kluk mít,zádný suknickár.premýslím…
Ne, ne,ne a ne tohle ne Michaelo Matej je u tebe zakázaný proste tabu chápes?tak uz na nej
nemysli(ach jé já vím jaká já sem chudera ze se utesuju takovým bídným zpusobem)
Nakonec jsem usnula…Ze to trvalo!
Jóva to nemuzu mít chvíli klidu?
Jeste ze zítra pajdáme do mý Zeme milovaný!

Nekdo mi trepe s rukou.
Probudím se a mzourám kdo mi nechce doprát spánku,no jasne Máti!
Michal pojd vztáváme na letiste je jeste daleko!
Kouknu na budíka,svítí strasidelných 8.15!
Cvoci!Vsecko jsou to Cvoci!jen já chudéérka normální se ani vyspat nemuzu!
Az ted jsem zaregistrovala ze se Matej smeje,az ted mi doslo ze jsem si tohle vlastne nemyslela ale já to doopravdy rekla.a prej dost nahlas.
Pelásím do koupelny asi 10minut se dávám do kupy z toho nepríjemného probuzení…
uz se zase smeju.myslím na Martíka zase si popovídáme a navíc urcite se za tu dobu i zmenil…bude to fajn…Máti zaklepe na dvere a ríka:
Michal jedu jeste neco obstarat tak se nachystej ..Jo a táta jel do Ceska uz vcera.Má tam nejáké jednání takze nás bude cekat v Praze na letisti.
Jo mami, v pohode to dám.usmeju se pro sebe(boze mami tak blba zas nejsem!)
Slysím jak se zabouchly dvere,auto nastartovalo,a byla pryc..
Najednou a samozrejme bez klepání do koupelny vrazil Matej s nervózním výrazem ale presto opet celkem naléhave vázným.
Byl jeste porád jen v trenýrkách jen Tricko zu mel na sobe.
Dvere za sebou zase zavrel...
Lidíí pomóc je to tu zas!co ted?!

ěščřžýáíé
Autor OkittoAde, 15.12.2008
Přečteno 344x
Tipy 7
Poslední tipující: Lavinie, Ten_bez_přezdívky, Lenullinka, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jéžiš vy ste puntičkáři, si to musi člověk domyslet nee ? Od čeho ten mozek máme ??!! :-D viď Adél :-D

24.12.2008 21:43:00 | Ten_bez_přezdívky

Ahoj,
předně, Bíša má pravdu, velké písmeno po tečce, a taky po tečce a čárce se v textech většinou pro přehlednost píše mezera. Chyb je v tomhle díle bohužel víc než v minulém, a to hlavně v chybějících čárkách, je jich tam míň, než je zdrávo: nebudu ti vypisovat, kde všude chybí, protože by se mi komentář natáhl, ale pokud budeš mít zájem o rozbor a popř. opravu, písni mi do vzkazníků a já to nějak pořeším a ukážu ti, kde ty čárky nejsou. Hodně štěstí.

16.12.2008 10:59:00 | čertíček24

Po tečce, u nové věty, piš velké písmeno...

15.12.2008 18:30:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí