Záchrana lvíčat

Záchrana lvíčat

Anotace: Není to o lásce, ale to snad nevadí.

Manželé sterkovi byli štastní.žili spolu už spoustu let, ale měli se pořád rádi. Nejvíce je spojovala láska ke zvířatům.On byl veterinář a ona se zabývala farmou, kde měla spoustu zvířat. úplně nejštastnější byli když měli mladé, což se stávalo často, protože jejich zvířata vyrůstala v hezkém a klidném prostředí. jednoho dne jeli do Afriky za zvířaty.Procházeli se tam a našli 2 lvíčata, která byla velmi hubená a zraněná. Rozhodli se je zachránit. Vzali je k sobě do chaty a dali jim jíst a ošetřili jim rány. Uzdravila se brzy.Nastal čas je pustit ven, ale oni se od nich nemohli odtrhnout. Chtěli si je nechat. Nechali si z domova poslat auto s řidičem, koupili přepravku a jelo se. Když překračovali hranice, tak jim nikdo nic neřekl.celníci byli tak překvapeni, že se nevzmohli ani na slovo. Když dojeli domů, tak je dali do výběhu a zapili noví přírustek. Jednoho dne jim lvíčata zmizela neznámo kam. Byli smutní.Hledali je hodně dlouho. Nakonec je našli u vodopádu, kde pila.Chtěli je vzít zpátky, ale ona utekla manželé se s tím smiřovali těžko, protože se jim to ještě nestalo. Nakonec je nechali žít na svobodě.
Autor slymák, 18.12.2008
Přečteno 281x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pekna povidka!!!

21.12.2008 23:36:00 | terezajic

Moc pěkné, s(l)ymčo, jak je vidět, povídka nemusí být dlouhám aby zaujala. Líbí se mi.

P. S. V novém roce se musím někdy ukázat na klubu, těším se. K. M.

18.12.2008 16:21:00 | maňásek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí