Pouťová láska-dostane princezna konečně svého prince?

Pouťová láska-dostane princezna konečně svého prince?

Anotace: Povídka o dívce, která myslela,že je všechno ztracené, ale opak je pravdou. Začalo to všechno na obyčejné pouti, ovšem konec.. Ten je ve hvězdách..

-- Kolotoče, stánky, cukrová vata, spousta zábavy s kamarádkami a neobyčejné zážitky.. --
To by vám dívka řekla, kdyby jste se jí zeptali, co si vybaví pod pojmem "POUŤ"
°°°netušila však, že díky té letošní se její život obrátí kompletně na ruby.. °°°
>>Byla noc, hudba zněla do dálky a bláznivá světla všude kolem. Ona se snažila projít skrz celou pouť, aby se dostala na smluvené místo, kde měli čekat kamarádky. Nebylo to tak jednoduché jak se zdálo - lidi kolem jako kdyby se zbláznili, bylo jich snad čím dál tím víc. Ale brala to s humorem, takové maličkosti jí nikdy nevyvedli z míry. Když se konečně prodrala na místo, kamarádky už čekali. Nebyla by to snad ani ona, kdyby hned nezačala vyprávět nějakou historku, která se jí přihodila. Byla ve svém živlu, takové večery... to bylo něco pro ní.. Vychutnávala si každý okamžik. <<
S úžasem vyprávěla, vyprávěla a vyprávěla... V tom se ohlédla - uviděla ho

ˇˇˇˇ Zamilovala seˇˇˇˇ

Stála jako opařená.. Oči na něm mohla nechat. A jak už to ve většině případů bývá.. Nebyla by to láska, kdyby neměla úskalí. Vedle sebe měl holku, ke které se opravdu měl - její spolužáčku, ale hlavně dobrou kamarádku.
›neměla sílu na dovyprávění historky‹
Musela myslet jenom na to, proč je život tak nespravedlivý.. Jen co se zamiluje, musí na svého prince zase zapomenout. Je to vlastně jako nepovedená pohádka.. V té s dobrým koncem, by princezna na svého milovaného párkrát zamrkala a byl by jenom její. V té mé? princezna ani zamrkat nestihla, snad ani nemohla..

.. Viděla ho naposled ..
Opět zbyly jenom ty stupidní vzpomínky, o které ani trošku nestála.

Kdyby jste se jí zeptali co si pod pojmem pouť vybaví tentokrát.. neodpověděla by stejně, řekla by vám jednu stručnou a jasnou větu. NIKDY NEZAPOMENU..
Litovala toho, že na tu pouť šla, že se ohlédla, že stála tam, kde stála.. Nemuselo se to vůbec stát.
Jendoduše řečeno.. byla v háji..
Byl to asi ten nesmutnější okamžik, který zatím zažila. Neuměla se s tím vyrovnat - připadala si jako odtrčená, nechtěná, zapomenutá..

Nový začátek? ..možná..
..Měsíc po pouti se rozešli..
Když se to dívka dověděla, dlouho váhala, jestli si na něj má sehnat ICQ.
Dobrá zpráva byla, že se rozešla ona s ním, tím měla jistotu, že k němu kamarádka už nic necítí.. Tím pádem jí nijak neublíží a nebude mít pocit, že někomu přebrala kluka.. Ovšem.. pokud ten kluk bude mít vůbec zájem.
Nakonec si spolu začli psát.. Dívka z něj byla nadšená, celé dny chodila s úsměvem na tváři, žila v jiném světě než ostatní.
Jediné co jí tížilo a dělalo starosti byla jeho pověst..
--- Lamač dívčích srdcí ---
Vystřídal už tolik holek, že se to nedá snad ani na prstech ruky spočítat.. co na jedné.. nestačily by ani dvě.. tři..
Snad to její srdíčko ušetří

Vánoce utekli jako voda, blíží se Nový rok a oni by se konečně měli poprvé sejít.

>> Uvidíme jestli se její nepovedená pohádka se zdárně smutným koncem, změní v konec dobrý a princezna dostane svého vysněného prince. <<
..Držte palce..
Autor Mončina, 29.12.2008
Přečteno 319x
Tipy 8
Poslední tipující: Haniéčka, Lavinie, Veronikass, Aaadina
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příběh je zajímavý a proto je škoda, že jsi ho tak urychlila. To jak ho poprvé uviděla a pak se zamilovala bylo hrozně stručné. A pak taky trochu při čtení ruší různá znaménka a tečky, kterými text odděluješ. Postačí, když budeš lépe formulovat věty, aby na sebe navazovaly. A pak není nutné oddělovat tak často. Zbytek stačí rozdělit na odstavce.
Držím palce do dalšího pokračování. Doufám, že jejich schůzku nám parádně rozepíšeš. A pomohla by i přímá řeč, tím příběh obohatíš.
Těším se na další dílek...

30.12.2008 09:21:00 | Veronikass

mno sem zvědavá tak sem co nejdřív hoď pokráčko :))

30.12.2008 08:40:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí