PŘÍHODY NOCI

PŘÍHODY NOCI

Anotace: Doufáš (marně), že něco krásného prožiješ v životě s Ní a prožiješ to jenom v živém snu. Dík i za to.

Příhody noci.

Věděl jsem , že tuhle noc spát nebudu. Protože pokaždé, když strávím tu krátce ukradenou chvilku se svou Pusinkou, je tomu tak. Nejsem vzhůru a ani nespím, je to takové divně hezké bdění. Vnímám všechno okolo a současně mám nádherné představy, které prožívám s ní. Zajímavé je, že ráno se probudím zcela odpočatý jako po vydatném spánku.
V tu noc těch příhod bylo několik a velmi živých. Vždy jsou jakoby reálné, krásně probarvené, no prostě nádhera. Tahle začala přímo v kuchyni u Pusinky. Přiběhl jsem s nějakým dárkem a pozvala mne dál. „Pojď dál, peču cukroví nemůžu stát ve dveřích“, říká a tahá mne dál. Neváhal jsem ani chvilku a byl se tam. V kuchyni bylo hezky teplo a provoněno od vánočního pečení, svlékl jsem se a na sobě jsem nechal jen lehké moirové tričko a běžecké legíny. Probrali jsme kde co se toho dne stalo, prostě běžné řeči.
Pak jsem škemral o kousky pečeného cukroví ale bylo mi sděleno, že to tedy né, a když chci, tak jenom ty připálený kousky abych byl hezčí. Tolik jsem se ho v životě najedl a stejně to nepomohlo. Pochutnal jsem si tedy na připálených kouscích, dopil jsem kafe a pomalu jsem se chystal odejít. Odskočil jsem si ještě na záchod a když jsem se vracel pro oblečení a zatočil jsem z předsíně do její provoněné kuchyně, tak jsem jí viděl z profilu jak je nádherná.
Měla na sobě jenom dlouhé červené domácí tričko až do půlky stehen a na nohou bílé teplé pletené ponožky, a jak jsem procházel kolem jejího krásného zadečku tak jsem neodolal a lehce jsem ho pohladil. Honzíku neblbni, koukla na mne kouzelným pohledem a lehce se usmála. Rukama hnětla řídké sladké vánoční těstíčko které vonělo po celé kuchyni a měla je hezky upatlané.
Neodolal jsem a sjel jsem v hlazení rukama na její záda, prsty jsem lehce projel od ramenou po zádech kolem hrudi až ke kříži a podél páteři opět nahoru. Lehce se prohnula, rukou jsem dojel až k její nádherné šíji. Ta mne moc vzrušuje a kort, když má vlasy vyčesané a sepnuté nahoru. Moc jí to tak sluší, ona ví jak zdůraznit svou krásu na maximum. Dělá to se mnou divy, projela mnou silná vlna vzrušení, až se mi udělalo lehce mdlo. Jak byla prohnuta nad linkou, tak jsem se dotkl jejího zadečku svým klukem. To byla pro něj nečekaná reakce, zarazil jsem se jak rychle zareagoval. Až jsem se musel odtáhnout, abych ho v elasťákách srovnal a aby mne nepřekážel v tom co jsem začal, ale bál jsem se jak na to zareaguje ona.
Evidentně se jí to líbilo, její tělo reagovalo pozitivně, lehounce se zachvěla, ale dál pokračovala v hnětení těsta. Ale lehký stud a mozek jí velel aby řekla "Hozíku neblázní a nezlob, si jak malý kluk". "Nezlobím, jen si hraju a kdo si hraje, přece nezlobí", odpovídám tiše a sám se chvěji náhlým vzrušením. Dodal jsem si odvahy a malinko jsem ruce protáhl kolem zad ke stranám jejich ňader a zlehounka jsem je pohladil, spíš jen tak pošimral odspodu hezky jemně do strany a zpět. Přestala mísit, strnula a lehce zhluboka vydechla a ještě víc se prohnula. Neměl jsem již kam uhnout, za mnou byla stěna. Její nádherně vyšpulený zadeček si říkal o své.
Přesunul jsem ruce na její kříž a postupně od něj do stran a dolů jsem jí hezky masíroval ty nádherné oblé tvary. Ani jsem nedýchal, ruce šli dolů postupně ke stehnům až na okraj trička. Automaticky zajeli pod něj a ucítil jsem jemnou kůži jejích stehen, ale ruce chtěli nahoru. Chvílemi se její dech zrychloval, ale ještě stále pokračovala v občasném hnětení těsta. Já hnětl taky, ale jen zlehounka abych jí nedělal bolest, bylo to šíleně vzrušující. "Honzíku né", říkala polohlasně, ale tělo ji zrazovalo, protože udělala kraťočký úkrok nohou abych se dostal dál.
Dodalo mne to odvahy a sáhl jsem na kalhotky a čekal jsem přitom, že se bude více bránit, ale opak byl pravdou. Jemně, abych jí nepoškrábal, jsem jí je začal sunout dolů postupně dál ke kolenům, pak už spadli ke kotníkům bez pomoci. Krátkými úkroky se z nich vyvlékla. Sklonil jsem se pro ně, vzal je do ruky a instinktivně jsem si je přiložil k obličeji. Nemohl jsem se nabažit její krásné vůně ženy.
Dál zůstávala v původní poloze, ale cítil jsem tlak jejího zadečku na mého kluka, který se pěkně vzpouzel a říkal si o vysvobození. Ani nevím jak rychle jsem sundal legíny a najednou jsem stál za ní jen v tom moirovém tričku a trochu jsem se styděl. Na druhé straně obrana žádná a o ústupu již nemohla být řeč, tak jsem se zlehka přisunul k jejímu kouzelnému téměř dívčímu tělíčku. Ruce jsem vsunul pod tričko a hladil jsem jí jemně po celém těle. Ruce hladili záda, ňadra a zpět na kříž a klukem jemně po hýždích co jí působilo rozkoš.
Zajímavé přitom bylo, že jen jemně sténala, ale dál se patlala s tím řídkým sladkým těstem. Jednou rukou jsem dál hladil její hezké boky a druhou jsem klukem projížděl více zespodu. Ucítil jsem, jak moc je vzrušená a ještě více se předklonila na linku a více se rozkročila. Nechala mne volně prokluzovat rukou a klukem kolem její voňavé rozkošné holčičky. Začala hluboce vzdychat a současně se snažila hýbat hýžděmi proti mému pohybu. Měl jsem chuť okamžitě kluka vsunout a ucítit to nádherné teplé vlhké sevření. Ale chtěl jsem si tu holčičku vychutnat do sytosti, proto jen jemně jsem se jí lehce dotýkal na krajíčku a pak prokluzoval mezi jejími závojíčky po povrchu až nahoru k místu, kde jí to působilo velkou rozkoš a pak opět dolu.
Působilo to rozkoš nejenom mne, ale hlavně jí a o to mne šlo, aby jí bylo překrásně, aby si to užila. Ale to už nešlo dlouho udržet, cítil jsem, že už moc chce aby ho tam již cítila a snažila se ho tam pohybem pánve dostat. Ruce nemohla použít, těsto bylo po celé lince jak se zmítala. Jemně pomalu vklouzl tam kam patří. Pocit to byl tak nádherně něžný, jemný, teploučky a hrozilo, že téměř v tom okamžiku exploduji. Musel jsem se z toho nádherného sevření okamžitě vymanit, abych prodloužil alespoň na okamžik ten překrásný pocit. To ale nechtěla dovolit, "Prosím, no, ještě zůstaň tam, dělej" úpěla a opět se tlačila na něj aby ho cítila v sobě. Nemohla se pořádně zapřít, protože jí ruce klouzali a tak jsem aktivně chvílemi pomalu, pak rychle začal střídat pohyby v jejím kouzelném nitru.
Obejmul jsem její pánev a přes podbřišek jsem jí hladil střídavě holčičku, pak na zadeček, přes záda na ňadra a opět pomalým pohybem příraz až na dno a rychle zpět a opačně rychle tam a pomalu zpět. Byl to nádherný pocit mít ji ve svých rukou. Její kůže je nádherně jemná a celá je krásně provoněná, byl jsem jak v jiném světě, cítil jsem se nesmírně šťastně. Věřil jsem že, její prožitky jsou stejné a je jí moc hezky. Pak jsem ustrnul, protože při doražení až na dno mne sevřela svou holčičkou takovou silou, až jsem bolesti zasténal. Byl jsem překvapen jak rychle dosáhla svého prvního vrcholu. Tohle vše trvalo velmi krátce a opět její tempo proti mně a i mé zrychlovalo a oba jsme postupně směřovaly ke společnému vyvrcholení. Najednou si mne přimáčkla ke zdi a tak hloubka průniku byla dokonalá. Nebylo úniku, v ten moment jsem explodoval, prohnula se jak luk a její holčička byla plněna tím, co můj kluk již nemohl udržet v mém nitru. Následující chvíle byli nekonečné. Oba jsme udýchaní vychutnávali doznívající slastné okamžiky a nechtělo se mi opustit to nádherné něžné prostředí, které ze mně střídavě ždímalo poslední kapky. Přesto jsem měl obavy s její reakce.
Cítil jsem se provinile, že jsem zneužil situace. Přivinul jsem jí jemně k sobě do stoje, líbal lehce na šíji a hladil přes bříško a čekal co řekne, až dozní v ní prožitá slastná vášeň. Až se zklidnila, tak se lehce odtáhla, otočila se mi tváří a se sklopenými očima se přitiskla k mé hrudi a řekla "Zlobíš, ale mám Tě ráda". V tu chvíli ze mne spadlo napětí, silně jsem jí obejmul a jen jsem vydechl "Promiň, musel jsem, moc Tě miluji a děkuji Ti, bylo to nádherné". "Neomlouvej se, bylo mi taky hezky" mluvila tiše, "ale nečekala jsem to, bylo to tak překvapivé". "Já vím, ale to už nešlo udržet, bylo to takové spontánní", šeptal jsem jí do ouška, "vůbec jsem to neměl v plánu tě takhle náhle překvapit, ale bylo to silnější než Já", pokaždé když jsem s tebou, tak jsem vzrušen a rozrušen". "Jsi blázen" odpověděla a hezky se na mne usmála. "Do tebe jsem blázen celý život a nic na tom nejde změnit" promlouvám k ní a přitom ji jemně líbám na rtíky.
V tom ale udělala něco, co jsem nečekal já. Po celou dobu co jsem jí objímal, byli její sladce upatlané ruce svěšeny podél těla, ale najednou se mírně odtáhla a obě dlaně přiložila na mého malého kluka a začala ho jemně mnout. Sáhla dozadu na linku, nabrala do ruky řídké těsto a pokračovala v patlání té hračky. "Tady máš sladkou odměnu za to cos mi provedl", začala se srdečně smát a zmáčkla ho až to zabolelo. "Pojď umyjí ti ho", táhla mne za něj do koupelny. Ani jsem se nebránil a stoupl jsem do vany. Nejdřív si umyla ruce a pak teplou sprchou opláchla malého hrdinu, přitom ho dál jemně mnula a hladila.
Moc se mi to líbilo a klukovi taky, protože se opět rychle zvedal a byl připraven k dalšímu potěšení. Jí se to líbilo taky, protože přistoupila do vany, vytáhla si tričko až k pasu a řekla, "Holčička chce taky opláchnout". Nešlo nevyhovět, když zvedla jednu nohu na okraj vany a já viděl to krásné růžové stvoření, které nám oběma působilo nádhernou rozkoš. Lehce jsem jí oplachoval sprchou, současně jí hladil a rozevíral růžové závojíčky. Začala se znovu chvět a bylo na ní vidět, že touží znovu prožít ty slastné okamžiky. Přehodila kolem boků ručník, vzala mne za ruku "Pojď, chci Tě ještě" a odkráčeli jsme do ložnice.
Nemohl sem tomu uvěřit, svlékla sobě i mne tričko, lehla si na nerozestlanou postel a potmě si mne přitáhla k sobě. Přitiskl jsem se k ní a políbila mne tak vášnivě až se mi z toho zamotala hlava. Líbal jsem jí na krku a rukama si pohrával s jejíma nádhernýma ňadry. Vzdychala a hladila mě po zádech a po hýždích. Polibkama sjíždím k ňadrům a začínám si brát do pusy jedno po druhém. Lížu a saju jí bradavky a Ona se svíjí a snaží se mě tlakem rukou nasměrovat níž. Pomalu sjíždím jazykem dolů přes pevné vysportované bříško a pokračuji stále níž. Když jí jemně fouknu do chloupků, vypne se proti mně a v tu chvíli přitisknu svůj obličej do jejího klína. Dělám jí potěšení dle jejího přání a snažím se. Tiskne mi hlavu co nejvíc k sobě a ani netlumí své vzdychání.
Kroutí se silným vzrušením, tiskne mě čím dál silněji. Snažím se jí uspokojit jak nejlíp to umím a cítím, že to nese své ovoce. Vzpíná se proti mně a ztěžka, nepravidelně dýchá. Cítím čím dál silnější vůni jejího klína a připravuji se na to co přijde. Párkrát rychle obkroužím to nádherné stvoření jazykem a už mě škrábe na ramenou a její holčička mne nádherně smáčí nádherně voňavou mízou. Nedám ji šanci vydechnout, a hned mířím svým klukem do její žádostivé holčičky. "Nech mně oddychnout.."prosí, ale já jen zakroutím hlavou na nesouhlas a už jsem v ní. Je krásně vlhká a roztažená, takže tam lehce vklouznu a postupně opatrně, až jsem se přesvědčil, že jí nic nebolí přirážím a zrychluji pohyby. Chytá mě za ramena a určuje si ještě větší tempo.
Milujeme se rychle a tvrdě a já střídavě sleduji její rozzářený obličej a houpající se ňadra. Pot se z ní jen řine a tělo se jí díky tomu hezky leskne. Cítím, že moc dlouho nevydržím. Chytám jí pod rameny, a ona zvedá své nohy a přidržuje si je rukama pod koleny aby dosáhla lepší polohy pro hluboký průnik. Přirážím co to dá a když už cítím, že mám namále, zakousne se mi do ramene a třese se v dlouhé rozkoši. Holčičkou mě svírá jako v kleštích a já do ní opět pouštím to po čem tak toužila. Pokládá kolena dolu, nohy k sobě, já ji pak obkročuji, ale kluk ještě zůstává v holčičce, aby se mohli navzájem vychutnat.
Jemně ji líbám po tváři a krku, hladím ji po hrudi a ona mne to oplácí. Šeptám ji ta krásná slůvka, která již dávno zná, ale takhle to bylo poprvé "Mám Tě moc rád, miluji tě. Miluji tě nejenom pro tuto chvilku, ale miluji Tě věčnost a proto že jsi. Si moje a nechci si Tě nikomu dát.". Až jsme se nasytili svých prožitků vyklouzl jsem z ní a chtěl si lehnout vedle, ale využila toho a překulila se na mne a rozkročila se pánví nade mnou. Přitiskla se svou rozevřenou holčičkou nad mým klukem a jemně začala klouzat jejím jemným hebkým povrchem po něm nahoru a dolu. To teplé mokro toho opět malého kluka znova rozehřálo a probudilo k životu. Po celém těle se nám opět rozlévalo vzrušení a nádherný pocit .
Její prsa se chvílemi tiskla na mou hruď, pak se nadzvedla a jen jejími hroty mne jemně šimrala. Chvíli jsem nevěděl co s rukama. Mačkal jsem jí její nádherně kulaťoučké prsa, občas se nahnula až nad tvář, abych je mohl ochutnat. Přisál jsem se jak malý nenasytný kluk, bylo to nádherné, její pot krásně voněl a chutnal, byl bych je umačkal. Rukou si opět vsunula připraveného kluka a jemně se zvedala a dosedala na něj. Byla to však již jen taková dohra, aby se naše těla uklidnila.
Byl to nádherný pocit vědět, že mne chce sama a líbí se jí to. Po chvilce se přivinula na mne a jemně jsme se líbali na tváře. Pak se převalila na pravý bok, přitulila se ňadry k mému tělu, hlavu dala přes mojí nataženou ruku na hruď, nohu lehce pokrčenou přes má stehna. Svou ruku jemně přiložila na již malého mokrého kluka a lehce ho svírala. Její vzrušený dech se pomalu uklidňoval a prohluboval.
Cítil jsem tlukot jejího srdce na mé hrudi a bylo mi sladce. Levou rukou jsem si jí přivinul těsněji k sobě. Její vůně vlasů a lehce zpoceného těla byla omamující, nemohl jsem se toho štěstí nabažit. Hruď se jí s krásnými ňadry pravidelným pomalým dechem tlačila k mojí. Po chvilce jsem ucítil jak její něžná ruka povolila slastné sevření. Usnula a já se bál pohnout, abych ji dopřál zaslouženého odpočinku.
Pravou rukou jsem přes oba přetáhl deku. Bylo mi najednou zvláštně šťastně hezky, tělo jako by se vznášelo, usínal jsem v objetí dívky mých nekonečných snů.

"Vstávej, a jdi vyvenčit malou" ozvalo se odněkud. V tu chvíli jsem nevěděl co je skutečnost a co sen. Bohužel jsem byl úplně někde jinde a realita byla na hony vzdálená tomu překrásnému prožitku. Nemohl jsem uvěřit, že je vše jinak. Bohužel bylo. Sen zůstal snem a zůstane v mém vědomí jako nezapomenutelný. Jeho realita je ve hvězdách. Přesto, naplnil mne nebývalým štěstím, celý den jsem zářil jako sluníčko. Při myšlence na tento prožitek s Ní , byť jen ve snu?, mne působí nádherné potěšení.
Autor Seanko, 03.01.2009
Přečteno 843x
Tipy 18
Poslední tipující: Mounkey, Rolnička, carodejka, jita.1965, ička, strašidýlko-střapatý, Kakušín, NikitaNikaT., LuciAngel, Maura
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bylo to moc hezké počtení...Napínavé až dokonce:)Určitě by si byl rád, kdyby se sen stal skutečností!Bylo to tak nežné, vzrušující...ST

08.04.2009 21:37:00 | Mounkey

Krasne, nezne i vasnive... je to psame srdcem.

23.03.2009 21:05:00 | carodejka

Bylo to takové, něžné,vášnivé, smyslné, emotivní a vzrušující...i já často sním,ale někdy mě připadá, že mě dochází síli na to "jen snění", chtěla bych žít a realizovat své sny...

11.03.2009 10:20:00 | lovelienka

Jedním dechem ... !

07.03.2009 22:20:00 | jita.1965

někdy jsou sny víc než skutečnost,užívej si je,taky to dělám
ička

28.02.2009 19:58:00 | ička

To není porno, ale něha a je to velmi hezké.

01.02.2009 22:03:00 | Maura

Moc hezký!Myslím,že kdyby nic, tak bys mohl aspoň psát povídky do porno časopisů :) Slečna je asi mladší než ty, nebo mám aspoň takový pocit. Piš dál, zas bych si ráda něco přečetla :)

08.01.2009 14:05:00 | Emira

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí