__Vánoce__

__Vánoce__

Anotace: Že by opravdu Ježíšek existoval?..Zkutečná událost..Někomu jsem to říct musela a nejlepší přítel je papír.Budu ráda za komentáře :)

Byli Vánoce..pod stromečkem spousta krásných dárků,ale ty si přesto nedostala ten co jsi chtěla.Přála sis přítele.Ironickej smích..asi příliš opovážlivé přání,ale co někdo si přije vilu někdo bazén a další například vládnout světu.Oproti tomuhle je tvé přání malé jak trpaslík na zahrádce!V poslední době jseš dost ironická mrcha,ale co někdo přece být musí.Další den 25.12.2008-To povalování doma tě přestalo bavit a tak jses vydala s kámoškama večer do města.Bylo jedenáct pryč a kámošky (jako obvykle) usoudily,že je nuda jdou domů.Tys nechtěla odejít a tak jsi zůstala.Chodila jsi po baru a pořád jsi poznávala známý tváře a každý se s tebou chtěl bavit.Pak za tebou přišel neznámej kluk a povídá:Slečno pojďte s náma na podium.Odmítlas a dodalas:na podium ne(i když tvoje taneční kreace by ti mohla každá druhá závidět),ale na parket klidně.On se odtrhl od svých kámošů a šel s tebou dolů na parket.Tancovali jste na ploužáky,povídali si a pak si najednou uviděla jednoho tvého (''ex'')..no on to spíš bral jako úlet a měl jich několik najendnou!Rozzuřio tě,že přijel až sem.Přímo tě to dostávalo do varu..nemohlas to vydržet!Řeklas svému tanečníkovi ať chvilku počká,že hned přijdeš.Suveréně a sexy jsi šla k tvému ''ex'' chytla ho za triko a říkáš nazdar brouku!On na tebe vyvalil svoje čokoládový oči a řekl: jéé ahoj..Jak rozpačité a milé!(Jsem já,ale ironická mrcha :):D )Líbezně ses zeptala co tu dělá a on na to jen: přijel jsem s kámošema.Beze slova jsi se sebrala a odešla,ale v půlce cesty jsi se otočila a vrátila.Odhodila jsi ty cuchty(jsem tak zláá :D) co byli vedle něj a povídáš:něco jsem přece zapoměla.Jseš hajzl a tady ty nanynky okolo na to taky JEDNOU přijdou!Odkráčelas za svým tanečníkem a dál se mu věnovala..Bylo něco málo po druhé hodině ranní a ty jses měla k odchodu.Tvůj tanečník tě šel doprovodit domů.Povídali jste si a ty si čím dál tim víc zjišťovala,že se ti zamlouvá.Chtěl po tobě telefoní číslo.Dalas mu ho proč taky né,že??..Když jste se loučili líbal tě, ze začátku ses bránila a on ti na to říkal:,,Jseš jiná,než ostatní a to se mi líbí ''.Pak jsi nechala,aby tě líbal..znovu a znovu,vášnivě a přitom tak kouzelně!O den později:26.11.2008-Byla další disko a tvůj tanečník ti napsal,že přijede,když tam budeš.Domluvili jste se,že se tam sejdete.Ten večer byl kouzelnej,myslim,že jsem snad ani nemusim psát,že mu to slušelo,byl přítulnej a milej.Mě v tu chvíly jen problesklo hlavou,že bych vážně dostala toho přítele pod stromeček?Sice pozdě,ale přeci.Pak jste se týden nesešli a psali si pouze smsky ve stylu:chci být s tebou.....O týden později 2.1.2009 za tebou opět přijel..Měli jste sraz na té samé diskotéce.Ale ty jsi ho nemohla najít.Až později jsi ho našla to bylo něco po půlnoci a začali hrát ploužáky.Tancovali jste spolu a povídali si...............Pak tam však přišla jeho EX a tvuj pohádkovej večer v tu ránu skončil.Odtahla ho ven.Tam mu jak ses později dozvěděla,řekla,že ho miluje a chce zpátky.On jí na to řekl něco ve stylu,že on jí ne a že je nějak zmatený a neví co chce.Pak se vrátil k tobě a řekl ať počkáš,že si dojde pro něco k pití.Čekalas a on se dlouho nevracel tak jdeš k baru a ona ho tam pořád drží jeho bejvalka.Zuřilas,nenáviděla jí a chtělas jí upravi tu její fasádu!..Myslelas,že jí na místě zabiješ.Nevědělas co dělat,ale určitě si jí tam s nim nechtěla nechat.Sebralas všechnu svojí odvahu a klidně k nim vykročila.Na ní ses ani nepodívala vzala ho za ruku a říkáš:,,Jdeš??''Stiskl tvou ruku a řekl jdu.V šatně sis vyzvedla svoje věci a venku si to zuřivě a rychle oblíkala!Bylas naštvaná a už jsi to neskrývala.On tě chytl za tváře a říká:,,Co ti je?''...Ty si však odvětila napůl úst nic!Objal tě a pěvně držel.Vyškubla ses a řekla ať jde s tebou kousek dolů.Nic nenamítal (Ještě,aby JO!)a šel s tebou.Tam jste celou situaci řešili a on tě objímal.Párkrát ses otočila,že už půjdeš,ale on tě pevně držel za ruku a vždy otočil zpátky.Neměla jsi sílu tam být a řeklas ,že jdeš.On se tě ještě zeptal,jestli nechceš zítra do kina a za to dodal,že se vůbec nediví,kdybys nešla,že on by sám se sebou taky nešel.Tys řekla,že zítra nemůžeš.Už si,ale vážně neměla sílu..podlamovaly se ti kolena a chtěla si brečet.Rychle ses rozloučila a políbili ste se.Otočila ses a odešla..Brečelas,už jsi nemohla dál a tak jsi pustila ty proudy slz ven.Domů si jít v takovém stavu nemohla a tak jsi půl hodiny seděla u domovního vchodu na schodech.Prochladlas a tak ses rozhodla,že půjdeš domů.Potichu,abys nikoho nevzbudila jsi se šla převlíct a spát.Najednou ti však zapípal mobil.SMSKA.
On ti napsal..doslova tohle:Promiň,že rušim,ale mě na tobě pořád záleží.
Váhalas,jestli máš nebo nemáš odepsat,ale nakonec si napsala.
Ty:Nerušíš,stejně nemůžu usnout a promiň za to jak jsem se chovala!.
On:Neomlouvej se,právě,že ses chovala v pohodě :) a mě na tobě záleží a chci ,abys to věděla!
Ty:Mně na tobě taky záleží a ať tohle dopadne jakkoliv nechci tě ztratit..Hlavně buď šťastný..
On:Mam tě rád!
Ty:To já tebe taky...
On:Už půjdu spát ráno musim brzo vstát.Krásnou noc princezno :-*
Na tohle,už jsi neměla sílu odepsat a tak jsi pomalu,ale jistě usínala sice se slzama v očích,ale co i mrchy mají svoje dny!..Další den ráno ti napsal na Icq jen jedno slovo,ale výstižné: promiň..Napsala za co?A on na to:,,za včerejšek''....Odepsalas,že je to v pohodě..No i takové věci se stávají :(..Nevím jak se k němu mám chovat,ale asi to necham na něm ať si rozmyslí co chce a koho chce popřípadě nechce..Nechám tomu volný prostor.Ale nejhorší na tom je ,že on je na stejný střední škole jako ty řekl ti to první den,když jste se seznámily .Jsem zvědavá jak to mezi náma bude pokračovat..:( Tak moc bych si přála,aby ..................................No to je vlastně jedno.
Pokračování příště...
Autor pOpElKa.001, 03.01.2009
Přečteno 322x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí