Za svitu měsíce

Za svitu měsíce

Anotace: jednou takhle večer

Jeho nožičky si pomalu ťapkaly po té barevné dlažbě, pozorovala jsem každičký jeho krok,jeho pohyb, jak si tak ťapkal vítr si trochu pohrával s jeho šedivým dlouhým pláštěm. Párkrát se ještě otočil,aby mi zamával a daroval mi jeden z posledních úsměvů tohoto večera. Kolikrát sem přemýšlela jestli se mám ještě za ním rozběhnout a naposled ho políbit,avšak stála jsem tam jak přikovaná a jen pozorovala jak si to máchá ručičkama podél těla. Pomalu se mi začínal ztrácet v té šedočerné mlze co se válela po ulicích. Jediné proč mi ještě nezmizel z dohledu, bylo světlem zářícího měsíce a taky světla která pocházeli od zastávky a tramvaje do které ten ťapkající človíček nastupoval. Nastoupil do zadního vagonu a stoupnul si až na konec, aby na mě ještě viděl. Usmíval se, cítila jsem jeho úsměv i přes to že v té mlze byla jen matně vidět jeho silueta. Tramvaj se pomalu rozjížděla a já tam jen stála a koukala až se mi uplně ztratí v té mlze... Nevím jak dlouho jsem tam ještě stála, bylo mi to jedno, jediné na co jsem v tu chvíli myslela byli jeho krásné zelené oči co se na mě ještě před chvílí koukali,jeho ruce, které mě ještě před chvílí objímali. Byla jsem štastná..
Autor Phoe.be, 17.01.2009
Přečteno 397x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí