Adventures of Amy Part 13.

Adventures of Amy Part 13.

Anotace: ...

„Amy? Amy nesu ti snídani. Otevři. Promluvíme si o tom včerejšku.“ Gerard chytil za kliku, ale bylo zamčeno. „Amy“ Zabušil na dveře. Do paměti mu vystupovaly problémy, které Amy měla a její stav, jak přišla včera domů. Začínal mít strach. Tohle co se ji dělo bylo na jednoho člověka málo a navíc, na tak křehkého a malého jako byla Amy. Snad přeci neudělala nějakou blbost. Ne teď, když má pro ni to překvapení. Naznačil postavě u dveří ať chvíli počká a odběhl do skříně pro náhradní klíč. Podvědomě už vzpomínal na číslo záchranky. Odemkl dveře a srdce měl až v krku….

Seděla jsem na posteli a zkoušela si zrovna vybrnkávat teenagers. Už jsem pár písniček zvládala, ale tahle mi dělala trochu problémy. Ještě ke všemu, když se mi do mysli pořád vracela jedna a tatáž písnička. Ta nad kterou jsem přemýšlela, když Franka srazilo auto. Písnička, kterou jsem si vymyslela. Najednou Gee rozrazil dveře. Vyškubla jsem si z uší sluchátka, do kterých mi začínala nahlas řvát Helena. Znatelně si oddechl, když mě viděl.
„Gee děje se něco?“
„Nee mělo by?“
„No já nevím. Vtrhnul si mi do zamčeného pokoje, tak já nevím jestli se náhodou něco nestalo.“
„Všechno je v pohodě.“ Sedl si vedle mě na postel a opřel se o zeď. Všimla jsem si, že si prohlíží svoje staré obrázky. Občas tam už ale byly papíry, které jsem popsala nějakýma útržkami textu. Znovu jsem si vzala na klín kytaru a zahrála kousek té své písničky. Všimla jsem si, že Gee zpozorněl a naslouchá.
„To je dobrý. Nezapomeň to. Sakra málem bych zapomněl. Všiml jsem si, jak jsi v poslední době smutná a něco tě trápí. Mám pro tebe překvapení. Přišel zamnou jeden člověk…No on ti to řekne sám.“ Vstal a vyšel z pokoje. Všimla jsem si, že na koberci před pokojem se pohybuje něčí stín, jakoby se rozhodoval, zda vejít, a nebo raději zmizet. Pak se ale odhodlal a vešel. Napětí, které se ve mně nahromadilo najednou explodovalo a já s jekotem vyskočila.
„Dany co tu děláš?“ Padla jsem mu kolem krku a mačkala ho až mu málem lezly oči z důlků.
„Přišel jsem za tebou.“ Usmál se a taky mě pořádně objal. Byl vyšší, než, když jsem ho viděla naposledy. A dokonce měl delší vlasy.
„Panebože tolik jsi mi chyběl Dany. Co tady vůbec děláš?“ Gee stál ve dveřích a usmíval se. Nic jinému mu totiž nezbývalo. Naši češtině nějak nerozuměl a tak se jen usmíval.
„máme tady koncert. Hraju v jedné kapele a děláme předskokany na turné jedné kapele. Že neuhádneš komu.“ Zasmál se a oči mu jiskřily. Měla jsem sice tušení, ale nechtěla jsem mu kazit radost.
„HIM. My. Já. Moje kapela. Předskakujem HIM, tady v Americe. Chápeš to?“
„To je úžasný Dany.“
„Taky jsem tomu nemoh uvěřit, když nám to náš manažer zařídil. Sam Ville Valo si nás poslechl a vybral.“ Byl celý šťastný, jakoby se to dozvěděl teprve teď.
„Jak jsi mě ale našel?“
„No tak věděl jsem, že ty tady teď bydlíš a Tom mi kdysi říkal že žiješ u Gerarda Waye. Tak jsem si ho našel. No vlastně mi v tom trochu pomohl Ville. No a jsem tu. A co ty? Jak to všechno snášíš?“ Zeptal se. Věděla jsem přesně na co naráží.
„No ne zrovna dvakrát dobře. Ale kluci mi moc pomáhají. Budu jim teď zaskakovat za kytaristu.“ Kývla jsem výmluvně hlavou směrem ke kytaře.
„No a ještě něco mi nechceš říct?“
„Ne“ Zalhala jsem
„Víš že poznám, když lžeš. Gerard mi říkal o nějaké Jackovi a že jsi kvůli tomu smutná.“ Zalovil v kapse a vytáhl na stříbrném řetízku malý medailonek. Věděla jsem moc dobře co to je. Byl to Tomův amulet. Dostal ho od mámy, když se rodiče rozváděli. „Tohle jsem ti měl dát. Říkal, že tohle je poslední pouto. Znal tě až moc dobře.“
„Díky. Moc jsi mi pomohl.“ Usmála sem se a objala ho.
„Tady jsi začala úplně nový život. Všichni jsme začali nový život.“
„Já vím, ale někdy bych radši zůstala u toho starého.“
„Promiň, ale už musím jít. Přijď se podívat na koncert.“ Zvedl se k odchodu.
„Přijdu. Určitě.“

„Jo teď to bylo super. Tak zkus další. Co to vlastně ještě hrajete?“ Frank ležel v posteli a komandoval mě. Byla jsem ráda, že už je mu líp, ale když byl ještě v nemocnici, byl klidný jako beránek. Teď ho musela chudák Jamia obskakovat a nosit mu vše na co si vzpomněl.
„To je všechno Frankie. Díkybohu.“ Usmála jsem se na Jackieho sedícího v křesle. Byl tak moc hodný, že mě hodil k Frankovi. Potom jsme spolu měli jet na náš koncert a pak konečně na koncert HIM.
„Jakože jenom pět a dva přídavky?“ Rozčiloval se Frankie, ale já jsem ho nevnímala. V hlavě jsem si pořád promítala dnešní scénář, jak to všechno stihnem.
„No protože to není jenom koncert My chemical romance, ale taky jiných kapel. Já jsem jenom ráda, že jich je tak málo.“
„No dobře, tak už jeďte vy dva. A dávejte si hlavně pozor. Poklepal si zdravou rukou na sádru.“
„Měj se Fee.“
Jamia nás vyprovodila ze dveří a nahodila mučednický výraz, když se z ložnice ozvalo zoufalé: „Lásko? Jam?! Jamiooo.“
Popřála nám hodně štěstí a zmizela.
Jack naložil moji kytaru do auta a vydali jsme se na koncert. Celou cestu mlčel. Byla jsem ráda, že se na nic neptá, ale byl smutný a to mě mrzelo daleko víc.
„Jackie? „ Začal jsem rozpačitě.
„Hmm?“ Zabručel a dál sledoval cestu.
„Já….víš. Neřekla jsem ti celou pravdu. A chtěla bych to napravit. Nebylo to proto, že bych nechtěla, ale nebyla jsem na to ještě připravená. Ale teď už vím, že chci, abys o mě věděl všechno. Než jsem odjela z Čech měla jsem přítele. Moc jsem ho milovala. To on mě poslal sem do Ameriky. Měl zamnou přijet, až si zařídí nějaké svoje věci.“
„Aha, tak proto ten večer. Ty máš přítele. To od tebe nebylo hezké Amy. Já jsem se do tebe zamiloval a ty jsi mi lhala…“ Spustil vodopád výčitek.
„Jacku Mercere nech mě domluvit. Tom umřel. Je tomu asi měsíc a půl. Proto jsme utekla. Nevěděla jsem, jestli jsem na to připravená, ale teď už vím že jsem. Zamilovala jsem se do tebe a přišlo mi, že to není správné ale teď už vím že je.“
Jack zastavil. Byli jsme na místě před velkou koncertní halou. Vystoupil a došel až ke mně, aby mě vzal do náruče a pevně objal.
„Omlouvám se. Řekl jsem hroznou pitomost.“ Zašeptal a políbil mě. Ještě krásněji, než ten večer na náměstí.
„Musíme jít. Už teď jdu pozdě.“ Usmála jsem se.
Vzal mě za ruku a utíkali jsme chodbou do šatny, kde už seděli kluci. Gerard byl nějaký nakvašený a mával kolem sebe rukama a lapal zuřivě po dechu. Bob se ho snažil uklidnit, ale vypadalo to, že má opačný účinek. Mikey ten se v křečích válel po zemi a smíchy mu spadly brejličky. Ray byl duchem nepřítomný a pročesával si svoje háro.
„Já jsem v pohodě Bobe. Jen mě neskutečně sere že je tady on.“ Vystřelil rukou ke dveřím, kde zrovna stál Jack. Ten jen vykulil oči.
„Já? Tak já půjdu no. Am uvidíme se po koncertě.“
„Ale ty ne.“ Zasýpal Gee
„Tak kdo?“ Pokrčil rameny Jackie.
„McCraken.“ Zařval Gee.
„Oj“ Vydal ze sebe Jack.
„Volal mě někdo?“ Objevil se ve dveřích týpek s delšíma střapatýma vlasama.
„Nikdo tě kurva nevolal Berte.“ Zařval Gee a začal nebezpečně rudnout.
„To je opravdu rozhovor na úrovni.“ Povzdychla jsem si a opřela se o zeď.
„Ty budeš ten záskok za Franka že? Hodně štěstí. Kdybys pak po koncertě neměla co dělat…“ Mrkl na mě lišácky Bert.
„Ehm ehm“ Odkašlal si až nápadně Jack a přitáhl si mě k sobě.
„Aha, takže už budeš mít program.“ Zavrtěl pánví a dělal u toho přiblblé grimasy.
„Ani ne to co myslíš. Jdeme s Jackem na HIM.“
„Tak se možná uvidíme. Taky tam s klukama jedem. Zdrbnout s Villem. Už jsme ho dlouho neviděli. Neboj Gerarde budu ho pozdravovat.“ Usmál se Bert.
„To nemusíš. My jedem taky“ Zařval Gee, který byl teď spíš fialový
„Ale Gee a co Afterparty? Já jsem se…“
„Drž hubu Michaeli Jedeme na HIM.“ Zavrčel bojovně a vypochodoval z šatny těsně kolem Berta. Ten se po jeho odchodu složil na lavici a hýkal smíchy.
„Já toho Waye žeru.“ Zvedl se a odešel.
Chudák Mikey seděl sklesle na lavici a pozoroval špičku svojí boty.
„Já jsem se tak těšil na afterparty a on si rozhodne že jdem na HIM.“
„V klidu Mikey já taky nejdu. Nějak se vypaříme.“ Zabručel Ray a odešel s kytarou z šatny.
Všichni odešli a zůstala jsem tam jen já a Jack. Byla jsem ještě nervóznější, než když jsem měla vystupovat jako Helena.
„Máš strach?“ Jack si přede mě klekl a sevřel moje dlaně ve svých.
„Mám a hrozný.“ Zašeptala jsem třesoucím se hlasem.
„Bude to v pořádku. Všechno umíš.“ V jeho očích bylo vidět, že mi věří a cítila jsem se s ním v bezpečí. Nahnula jsem se k němu a políbila ho. Na dveře zaklepal Brian.
„Am? Už je to tady.“
Jack už vycházel z šatny, když jsem ho zarazila
„Že mě nikdy neopustíš?“ Usmál se a objal mě.
„Nikdy.“

„Long ago
Just like the hearse, you die to get in again
We are so far from you“ Začal Gee zpívat sloku první písničky. Tak strašně se mi ruce snad ještě nikdy netřepaly. Viděla jsem Jackieho v první řadě. Stál tam usmíval se. Byl tak blízko, že jsem viděla, jak mi křečovitě drží palce, ale zároveň tak strašně daleko na to, aby mě ochránil před zraky těch všech lidí. Zahodila jsem všechen stud strach a nervozitu a zaposlouchala se do písničky. Tak jako v pokoji při poslouchání mp3. Všechno padlo a já hrála, jakoby nic. Už jsem nebyla tak křečovitá a myslím že i lidé co nás poslouchali to pocítili. Rozhodně nebudu nikdy jako Frank, ale aspoň to můžu zkusit.
„Well, if you carry on this way
Things are better if I stay
So long and goodnight
So long not goodnight“

Zakončil Gee a já už byla naprosto beze strachu. Jack se šťastně usmíval tleskal a mával mi. Teď už zvládnu všechno.

„Heej Jacku. Neuvažoval jsi někdy o tom, že by sis koupil větší auto?“ Zachroptěl Ray, kterého zrovna Bob přimáčkl na sklo.
„Sorry kluci, ale nikdy by mě nenapadlo, že povezu najednou celou kapelu.“
Pohodlně jsem se rozvalila na sedadle spolujezdce a měla co dělat, abych se neudusila smíchy.
„Jo kluci. Jak měl vědět, že jednou poveze celou black parade“
„Haha moc vtipný.“ Zavrčel Gerard.“ Zatímco se celé auto otřásalo smíchem.

Konečně jsme byli na místě. Ještě chvilku poslouchat Geeho remcání, tak ho asi zabiju. Prostorná louka byla už pomalu zaplněná lidmi a zapadající slunce ozařovalo dost velké podium s velkým nápisem HIM.
„Tak my se vzdálíme. Jdeme za Villem.“ Pronesl Gee a snažil se uhladit zmačkané tričko
„Wayi ty gayi“ Ozvalo se za Gerardem zavřeštění a salva smíchu.
„Budu dělat že jsem McCrakena neslyšel. Jako by tam ani nebyl. Je tam ještě?“ Zašeptal rádoby klidným hlasem. Jako na povel jsme s Jackiem přikývli.
„Uaaaaaaaaaaa já tě zabijuuuu.“ Zařval a rozběhl se na Berta. Ten se rychle sesbíral ze země a dal se na úprk před bledou lokomotivou.
„Ty vole. Já ještě Geeho nikdy neviděl běžet. Rychle chodit jo…to on umí, ale běžet.“ Zamyslela se Mikey, ale v zápětí ho odstrčila Rayova ruka. V druhé totiž svíral mobil a všechno natáčel.
„Jop pane Wayi tohle půjde na net. Pomsta za prošvihnutou After party.“ Zabručel a soustředěním vyplazoval špíčku jazyka.
„Kluci já jdu na pivo.“ Zahučel Bob a odšoural se pryč s Mikeym v patách. Po chvíli se k nim přidal i Ray, kterému se vybila baterka.

„Tak jsme tu konečně sami.“ Usmál se Jack a dal mi ruku přes rameno. „Půjdem si najít nějaké pěkné místečko.“
Celá louka se po stranách zvedala, takže jsme si sedli do trávy na kopeček. Měli jsme krásný výhled na podium i na oblohu, na které se rýsovaly první hvězdy. Tráva voněla a všude kolem byl příjemný šum lidí, kteří byli celí nedočkaví na koncert. Pak už jsem viděla Danyho na podiu a celou jeho kapelu. Neznala jsem nikoho z nich, ale hráli opravdu moc dobře. Dany se u nich vypracoval. V jedné písničce si střihl skvělé sólo na bicí, které si vyžádalo obdivný potlesk.
Mírně jsem se oklepala, protože mi začínala být jen v tričku zima. Jackie si okamžitě sundal svoji koženou bundu, přehodil mi ji přes ramena a objal mě ještě pevněji. Najednou se kolem nás prohnal Bob. Oběma nám vrazil do ruky pivo a zase odběhl.
Něco mě začalo dloubat do žeber. Zarazila jsem se s pivem před obličejem a snažila se přijít co to je.
„Lásko myslím, že ti zvoní mobil.“ Najednou to přestalo. „Už ne.“ Usmála jsem se. Jack rychle vrazil ruku do kapsy a vytáhl mobil. Zadíval se na display a četl. Přimhouřené oči mu těkaly z řádku na řádek a najednou se začal smát.
„Co se děje?“
„To byla máma. Bráchové jsou doma.“ Bylo na něm vidět, jako má radost.
Na podium vyběhl Ville celý zbytek kapely. A začali hrát Heartache every moment.
Oba jsme zpívali s ním a Jackie se u toho pořád usmíval.
„Mám nápad. Zavolám mámě, že dneska přespíme i s klukama u nás. Je tam dost místa. A máma tě stejně chtěla vidět. Bude moc ráda.“ Upřímně si nedokážu představit dům, do kterého se vejde tolik lidí.
„No pokud ji to nebude vadit.“
„Nebude. Máma je anděl. Počkej až ji poznáš.“
Jackie se usmál a začal se pomalu obličejem přibližovat ke mně.
„Moc tě miluju..“ Zašeptal.
„Deeper into our heavenly suffering“ Políbila jsm ho a zavrtala se hlouběji do náruče. Za chvíli se vedle nás usadil Gee spolu s klukama a zpívali jako o život.
„Škoda že tu není Frank.“
„Hej Gee.“ Houkl Jack. „Dneska se spí u nás doma. A zítra si dáme hokej pánové. Bráchové přijeli.“
„Neee“ Zaskučel Mikey.
„Ale jo. Bratři Mercerové natrhnou vám slečinkám prdel.“
„Tentokrát ne.“ Prohlásil Bob, který jinak celou dobu mlčel. „Já jsem trénoval a navíc s náma není Frank.“
„Chudák Fee. Kdyby vás tak slyšel.“ Zastala jsem se ho.
„Jo chudák. S ním se hraje dobře.“ Dodal Jack
„Jo dobře, protože dává vlastní góly.“ Zasyčel Mikey
„Would you die tonight for love?“
„Baby, join me in death“ přidal se Jackie.

V tuhle chvíli jsem byla naprosto šťastná.
Autor KORKI, 19.01.2009
Přečteno 326x
Tipy 6
Poslední tipující: Tapina.7, migodo, Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí