Vyčerpání citů

Vyčerpání citů

Anotace: Uvolnění emocí....

Jako každý týden vyrazil mladík na diskotéku. Všichni se skvěle bavili a pili. Dal se do řeči s jednou svojí kamaraádkou a asi po desetiminutovém rozhovoru spolu odešli na klidné místo, kde se spolu začali líbat. Oba si svojé vzájemné polibky vychutnávali do nenasytna. Vzkvetlo mezi nimi něco společného, jako je Jing a k němu patří Jang. Užívali si každou minutu, každou sekundu svých polibků jako by jim patřil celý svět. Jakoby už nic jiného nebylo. Jendo vím ale určitě. ta dívka toužila po tom, aby to nikdy neskončilo. Chtěla celý život prožít s ním a s jeho polibky. Byl něžný jako nikdo předtím a dívka cítila to, že by ty polibky mohli být z lásky a to jí dalo podnět se do něho zamiovat tak, jako do nikoho předtím.
Kdysi to slovo ,,MILUJI TĚ´´ říkala z rozmaru a zalíbení, ale teď? Teď to bylo z pravé lásky. Nezáleželo na tom jak vypadá ani na tom jestli nosí značkové oblečení. Záleželo jí na jeho srdci a nitru. A věřte mi že to bylo jak to řikám, protože ta dívka jesem byla já. Ano zamilovala jsem se do svého skvělého kamaráda a zežila jsem s ním nejlepší chvíle mého života.Pak ale přišlo velké zklamání! Zjistila jsem, že to pro něj byl jenom takový ´´úlet´´. Ale ja ho miluju! Miluju jeho oči, jeho ruce, jeho rty, jeho celého. Brečím kůli němu po nocích do polštáře a trápím se. Moc mě to bolí ale já i přesto doufám, že to jednoho dne nebude jen kamarádství. Ani svému největšímu nepříteli, co ze srdce nenávidím bych tohle nikdy nepřála, protože bolest z lásky je to nejhorší, co může člověka na světě potkat. I smrt blízkého bych snesla lépe než kdyby zemřel on! Do budoucna si nic neslibuju.... Už nejsem ta naivní holčička co si myslí, že pro ní udělá každej první a poslední. Už vím že život není jako sladký lízátko z pouti anebo že bude všechno podle mě. Prostě se jen budu snažit o to být šťastná. Šťastná s ním....!
Autor mikejla, 25.01.2009
Přečteno 338x
Tipy 2
Poslední tipující: Someday
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K lasce nikoho nedonutis... Spis se snaz bejt stastna bez nej... Ja vim, rika se to lehce, ae to srdicko proste nemuze... Znam to... Zamilovala jsem se... Strasne moc... Rikala jsem si, ze kdyby se mu neco stalo, tak ze bych umrela... Ze nic horsiho bejt nemuze... A mohlo... Zemrela mi babicka... Nahle... V tu chvili jsem si uvedomila, ze mi za to nestoji... Tak straslive moc to bolelo, ze jsem si uvedomila, ze pokud me nechce takovou jaka jsem uz od zacatku jako ja jeho, ze to nema cenu... A... Laska presla... Trvalo to nejakou dobu, ale presla... Nasla jsem si novyho kluka, kteryho jsem sice nemilovala tak moc jako tamtoho, ae byl hodnej, pozornej... A ten prvni??... Kdyz videl, ze jsme zase jen kamaradi, zamiloval se on... Ale uz bylo pozde... A me je bez nej lip... Doufam, ze to taky prekonas... Budu drzet palce!!:)

26.01.2009 19:07:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí