Adventures of Amy Part 16.

Adventures of Amy Part 16.

Anotace: ...

Do očí mi zasvítili první sluneční paprsky. Celý dům ještě spal. Prošla jsem celou kuchyň. Nikde nebylo nic k jídlu. Všechno co jsem včera koupila snědli. Zvedla jsem tedy batoh a šla nakoupit. Když jsem otevřela dveře ve vzduchu byla kromě smogu cítit zima. Studený vzduch a ranní chlad. Obchod nebyl daleko. U pultu jsem pozdravila prodavače a šla směrem dozadu nakoupit pečivo a další věci. Když jsem stála u pokladny a čekala, až na mě přijde řada vzala jsem ze stojanu noviny a nakoukla do nich. Do očí mě ihned praštil nevelký nápis: Potrestaní?! Zamračila jsem se a dala se do čtení.
*V podvečer byla nalezena dvě těla. Podle policejní zprávy byli tito muži podezřelí z nedávné vraždy Evellyn Mercerové…byli chladnokrevně popraveni…prostřelené hlavy…masakr…*
Dál už jsem číst nepotřebovala. Nevěděla jsem, jestli semnou lomcuje vztek, nebo radost, jestli chci omdlít, zvracet a nebo brečet. Vrazila jsem prodavači do ruky několik bankovek.
„Drobné si nechte“ Zařvala jsem na chudáka a vydala se domů.
Nemohla jsem uvěřit tomu, že Bobby a Jack s Angelem někoho zabili. Tohle přece nejde, aby se lidé zabíjeli navzájem jako zvířata. Vtrhla jsem do dveří a nevnímala Jackův vyděšený pohled.
„Kde jsi byla?“
„V obchodě.“ Zahučela jsem a držela se, abych mu jednu nevrazila.
„Nechci, abys chodila ven sama.“ Zamračil se
„Z čeho máš strach? Že mě zabijou? Ale čeho se bát? Už nemá kdo. Bojím se leda tebe“ Vydral se mi z krku šílený smích
„O čem to…“
„O čem mluvím? O tomhle!“ Hodila jsem po něm noviny a odjela k Gerardovi. Připadalo mi, že volant se otáčí sám a navzdory mým slzám jede správně. Zaparkovala jsem před domem a sotva vešla do dveří uslyšela jsem hlasy. Nebyl to jen Gee. Pokračovala jsem dál do pokoje. Na sedačce seděl Jared a Shannon. Všichni se skláněli nad novinami a vyměňovali si názory. Když si mě všimli, zmlkli a snažili se noviny schovat.
„To je dobrý kluci už jsem to viděla“ Protočila jsem oči v sloup a otřela si slzy.
„Am“ Jared mě objal a hladil po zádech.
„Třeba to nebyli oni.“ Přidal se Gee s rádoby optimistickým tónem.
„Sám tomu nevěříš.“ Uchechtl se Shannon a dal si ruce za hlavu.
Neměla jsem náladu se s nimi o tom bavit.
„Gee kdy je koncert?“ Snažila jsem se nasadit vyrovnaný tón.
„Je třeba tam dojet trochu dřív, takže za hodinu vyrazíme.“ Usmál se povzbudivě. Vzala jsem si ze svého pokoje nějaké čisté oblečení a šla si dát sprchu. Celé dopoledne mi uteklo strašně rychle, jako jen mrknutí oka. Když jsem se vzpamatovala seděla jsem v autobuse a jeli jsme na koncert. Jel s námi i Frankie, který měl ale pořád ruku a nohu v sádře, takže byl jen koukat. Vytáhla jsem si z uší sluchátka a protáhla se.
„Vypadáš divně.“ Otočil se na mě Fee a zašklebil se.
„No páni děkuji. Takový kompliment…Kdyby tě slyšela Jamia…“ Vyplázla jsem na něj jazyk.
„Něco pro tebe mám. Pro štěstí. Mám dneska takový divný pocit, tak ti chci tohle půjčit.“ Slovo půjčit pořádně zdůraznil a podal mi kytarové pouzdro. S hlasitým zzzzz jsem ho rozepnula a otevřela. Vykouklo na mě bílé tělo a nějaký lesklý nápis.
„Ale Fee to je Pansy. To nemůžu…“ Zalapala jsem po dechu, když se mi do očí zablesklo pět písmen.
„Ale můžeš. Nedávám ti ji, ale půjčuju, takže mi na ni dávej pozor.“ Usmál se a šel dál otravovat Geeho, ať mu něco nakreslí na sádru. Gee ale odolával, že není nějaká praštěná puberťačka. Stejně jsem je za chvíli ze zadu slyšela pištět jak malé holky
„Heej ty oči se mi nelíbí…udělej je jinak“
„Kdybych tam dal jiné oči, tak to nejseš ty.“ Bouřil se Gee jako vždy, když mu někdo kecal do malování.
„Já nemám takový oči. Gerardeeee. Já chci jiný oči.“ Kňoural Frankie s nohou v nepřirozené poloze na Geeho klíně.
„Ne prostě ne. A chceš tam i věnování?“
„A co tam chceš napsat?“ Nahlížel Fee Geemu přes ruku
„Co třeba…Mému nejsladšímu preclíčku?“ Zachechtal se Gee a laškovně zamrkal
„No jasně a Jamia mi urve koule. Radši bez věnování.“ Frankie sundal nohu s Geeho klína a zalíbeně si prohlížel svůj portrét.
„To je dobrýýý“ Usmíval se spokojeně přecházel po celém buse, aby každému ukázal nový obrázek. S klukama nikdy nebyla nuda, ale už teď mi chyběl Jack. Nadávala jsem si za to, že jsem se na něm stala tak závislá. Ani jsem se neodhodlala zapnout si mobil.

Na místě jsme byli během chvíle. Kluci z 30 second to Mars už na nás mávali. Pyšně jsem nesla Pansy přes rameno a pozdravila se s klukama a následně i s Bertem od The Used, který protančil kolem.
„Jak se vede?“ Zavřísknul mi u ucha.
„Jde to. Taky dneska hrajete?“ Usmála jsem se na něj.
„Jo jasně., Jenom přemýšlím co hrajem. Nemůžu se rozhodnout, jestli hrát Liar liar a nebo pretty handsome awkward“ Podrbal se na hlavě a nepřestával sebou šít.
„Blázníš. To jsou dvě pecky. Zahrejte obě.“ Zakřičela jsem na něj, když mě Gee se zamračeným výrazem táhl pryč.
„Ahoj Berte. Možná po koncertě.“
„Jasně. Čau.“ Zařval a odtančil.
„Někoho ti představím. I když ho možná znáš. A zaručuju ti, že to není vrahoun…“ Remcal Gee, ale zarazil se, když jsem vytrhla ruku z jeho sevření.
„To s nechtěl říct že ne?“
Pozdě si uvědomil, že to co řekl nebylo hezké. Teď jen tak stál a kousal se do rtu.
„Promiň já jsem to tak nemyslel. Však mě znáš. Za to může Bert zas mě rozhodil.“ Nasadil omluvný výraz. Protočila jsem oči a nechala se vtáhnout do davu vystupujících.
„Támhle je Ian z Lostprophets. Toho jsem ti chtěl představit. Fajn kluk. Tamhle jsou Fall out boy…tamhle Ville a ostatní z HIM. Tam je ta držka Letovská.“ Gee se smál a mával na lidi z davu. Někteří mu zamávali zpátky a někteří byli zaneprázdnění něčím jiným. Je pravda, že na známé tváře už jsem si částečně zvykla, ale pořád mi ještě vyrážela dech ta koncentrace umělců.
„…Tamhle je Adam…“
„Kdo?“ Houkla jsem mu do ucha, protože jsem nerozuměla.
„Adam z Three days Grace. Tamhle zase Hayley Wiliams z Paramore. Ti jsou tu myslím poprvé. Ta skupinka tam u plotu sou Sick puppies dělali tu kampaň okolo Free hugs. Vedle sedí Rihanna…nemám ji rád. A tamhle je…ty vole co to je? To je dikobraz?“ Zarazil se, až jsem do něj vrazila a jen tak tak udržela Pansy.
„Kde máš dikobraza?“ Rozhlížela jsem se davem po zemi, protože jsem předpokládala že dikobraz je poměrně malé zvíře. Gee mě ale chytil za hlavu a vyprskl smíchy. V davu stál…pokud se to dalo odhadnout tak kluk, jehož vlasy opravdu připomínaly dikobraza.
„Kdo to je?“ Nahnul se Gerard k Rayovi a ten začal listovat v programu.
„Nevím nějací němci. Sou tu poprvé.“
„No jo. Heh tak to jsem zvědavý.“
„Jdeme. Ať zaberem nějakou šatnu.
„My nemáme šatnu?“ Vyvalila jsem na něj oči.
„Tady na tomhle koncertu platí že kdo dřív přijde ten má šatnu.“ Zazubil se Gee
„A taky kdo má cedulku.“ Blýsknul mi Bob do očí stříbrnou cedulkou s vyraženým nápisem MY CHEMICAL ROMANCE

Stála jsem u automatu a čekala až se mi do kelímku napustí kafe a v ruce jsem si nervózně pohrávala s mobilem. Po bitce s Bertem o šatnu jsem si potřebovala dát kafe a trochu odpočinout a uklidnit se. Gee nám vybojoval šatnu, když Bertovi málem urval hlavu, jak ho tahal za vlasy, dokud zpěvák z The Used nepustil kliku. Šatna byla naše, ale já teď stejně stála na chodbě. Neměla jsem ráda tu atmosféru v šatně před koncertem. Tady na chodbě to žilo. Všude chodili slavní zpěváci a hudebníci a opakovali si písničky.
„Tak mu zavolej“ Ozval se zamnou Jaredův hlas.
„Když já nevím. Jsem na něho fakt naštvaná.“ Jay mi podal můj kelímek a sám naházel do automatu pár drobných.
„Já ho chápu. Kdyby mě a Shannonovi někdo zabil mámu, tak to taky tak nenecháme.“ Usrkl ze svého hotového kafe a zkřivil obličej, když si spálil jazyk.
„Tohle…tohle mě asi neštve tolik, jako to, že se nechá tolik manipulovat Bobbym.“ Opřela jsem se o zeď a zapnula mobil. Ihned mi naskočilo pět prošlých hovorů….všechny od Jacka.
„Podívej. Bobby je Jackieho starší brácha. Vždycky byl jeho vzor.“
„A jak ty to vůbec víš? Nevěděla jsem že Jacka tak dobře znáš.“
„Když jsi odjela, tak se on a Gee stali mými nejlepšími přáteli. Každý jsme si založili kapelu. Mě a Gerardovi to na rozdíl od Jacka vyšlo. Dlouho ho to štvalo, ale už je v pohodě.“ Mrkl na mě a vzal mi telefon, na kterém vytočil Jackovo číslo a dal mi ho k uchu.
Ten protivný tón najednou něco utnulo. Prostě ztichl.
„On mi to asi vypnul.“ Jay se zamračil a sám si ho poslechl.
„To je divné. Možná se mu jen vybila baterka.“ Pokrčil rameny a poplácal mě po zádech.
„Hmm..snad jo.“ Zabručela jsem, ale i tak jsem se nemohla ubránit tomu divnému pocitu.“
„Za chvíli vystupujete. Chceš udělat mrtvolný make-up? Ani Gee nebude mít lepší.“ Ušklíbl se
„No jo jasně.“ Zamířili jsme ke dveřím, na kterých bylo fixem načmárané SHANNON LETO a pod tím drobnějším 30 SECOND TO MARS XD No jo Shannon si to nemohl odpustit.
„Minulý rok napsal *Big star S. Leto* magor“ Ušklíbl se Jared a zatáhl mě do šatny.

Nastoupila jsem na podium do záře reflektorů. Publikum už bylo dobře rozehřátý z vystoupení Billy Talent před námi. Všichni měli červené tváře a tekl z nich pot. Když všichni viděli, jak hrdě vykračuju s Pansy, tak chvíli ztuhli, ale pak zase začali tleskat a jásat.
V setlistu jsme měli jako první písničku Honey. Tuhle písničku jsem si oblíbila. Pansy mi skvěle seděla. Ani jsem se Feemu nedivila, že ji nechce dát z ruky. Uplně jsem zapomněla na všechny starosti s Jackem a naplno si užívala koncert. V téhle písničce jsem musela zpívat i já, ale s pomocí Raye jsme to zvládli. Gerard vrtěl zadkem a všechno šlo naprosto skvěle.
„We're not working out“ Zapěli jsme oba s Rayem a šlo to hladce. Tenhle koncert se dařil a byl naprosto skvělý. Poznala jsem to už při první písničce.
„And you can cry all you want to, I don't care how much.“ Zavřeštěl Gee a plácl mě po zadku. Nešekala jsem to a vyjekla do mikrofonu. Dav pod námi začal jásat pískat a všeobecně vybouchl v salvu smíchu. Nenechala jsem si to líbit a Geeho nakopla. Všichni byli ve výborné náladě a jen málokdo by asi mohl tušit, že my chemical romance tenhle koncert nejspíš přijde pěkně draho. Chápala jsem Geeho, že nechce skončit. Kdo by mohl dobrovolně opustit tenhle pocit a ten úžasný dav? I přes ty všechny napadení se nikomu nic vážného nestalo. Zlomená kost sroste. Modřina zmizí a krvavý šrám se zahojí. Ale ta prázdná díra v srdci po tomhle všem by se nikdy nezhojila. Zůstala by tam. O smutné vzpomínky na hvězdné časy nikdo nestojí.
„I´m not okaaaayyyeeeyeeeee.“
V pauze mezi písničkami, když Gee promlouvá do publika jsem chtěla zamávat Frankiemu, ale všimla jsem si, že stojí v zákulisí zády k nám a s někým mluví. Zdálo se, že se skoro perou. Svráštěla jsem obočí a nahlédla tam pořádně. Byl to Bobby a za ním stál Angel. Oba vypadali…strašně…a na Bobbyho mikině byla krev. Začala hrát Helena, ale já nehrála. Usměv mi na rtech zmrzl Stála jsem tam a zírala na Bobbyho. Když se naši oči střetli věděla jsem to naprosto jistě. Položila jsem Pansy na zem a šla směrem k němu. Cele publikum ztichlo a i Gerard s ostatními se ohledli a dívali se na mě a na Bobbyho. Cesta k němu mi připadala strašně dlouhá. Celou dobu jsem se mu dívala do očí a snažila se nevnímat ten hukot v hlavě a třes rukou. Věděla jsem to. Jack je mrtvý. Věděla jsem, že se něco stane. Že to všechno špatně dopadne. Je mrtvý. Zase jsem sama s obrovskou bolestí. Proč mě opouštějí milovaní lidé. Je to snad moje vina? Nosím smůlu? Snažila jsem se to všechno svalit na Bobbyho. Snad abych zpochybnila to, že jsem snad prokletá. Před očima jsem měla všechny naše krásné chvíle. Když jsme spolu seděli v trávě na koncertu HIM. Noc na střeše pod hvězdami. Naše první setkání u Geeho ve dveřích. To všechno bylo pryč. A zůstala jen ošklivá rána na srdci. Zastavila jsem se před Bobby a koukala na něj. V jeho očích byla hrůza a lítost a tolik nevyjádřených pocitů. Rozmáchla jsem se a vrazila mu. A znovu a znovu. Mlátila jsem do něj co jsem mohla a z očí mi tryskaly slzy.
„Amy. Dost. Přestaň…uklidni se.“ Bob mě chytil abych už Bobbymu nemohla nic udělat. Padla jsem na kolena a slzy mi tekly po tváři a rozmazávali Jaredův make-up. Jared přiběhl k nám a objal mě a hladil po vlasech.
„Volal jsem do nemocnice. Je v pořádku. Žije. Am Slyšíš mě?“ Začala jsem vzlykat ještě hlasitěji. Snad pro to všechno štěstí. Najednou jsem si to všechno uvědomila. Kolik jsem mu toho neřekla a kolik ošklivého jsem mu řekla a myslela si o něm. Jared mi pomohl na nohy a odvedl mě ke svému autu.
Autor KORKI, 28.01.2009
Přečteno 510x
Tipy 1
Poslední tipující: migodo
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí