Jana, krátká kapitola mého života IV.

Jana, krátká kapitola mého života IV.

Anotace: 3. schůzka + závěr

Sbírka: Jana, krátká kapitola mého života

Popis této schůzky už nebude. Vzhledem k níže udanému důvodu..
Doplním pouze, že výše uvedené jméno dívky, která mě rychle okouzlila a získala si i mé srdce je Jana. Samozřejmě vysvětlím, proč je v textu použita Zuzka.
Víte na onom internetovém portálu, kde jsme se seznámili měla přezdívku velmi podobnou právě Zuzce. Samozřejmě jsem se snažil pídit po jméně a zřejmě mi i nějak proklouzlo mezi prsty. V profilu jej totiž napsané neměla. Můj plán byl takový, že jak v popisu první schůzky zmiňuji, že jsem se chtěl formálně představit a říci: „Ahoj, já jsem Petr.“ Doufal jsem, že ona se představí také. Leč nestalo se tak, protože s ní přišli její dva kamarádi a já se bál si to v začátku seznamování zavařit. A tak jsem čekal a přemýšlel. Pídil se na internetu po jejím jméně a i když jsem nalezl pár dalších jejích profilů, tak ani tam neměla uvedeno jméno. Zní to trapně a popravdě cítil jsem se po druhé schůzky strašně, jelikož k někomu něco cítíte, ale neznáte jeho jméno. Je to ostudné, ale prostě pak, když se to prodlouží, tak Vám to přijde natolik trapné, že vymýšlíte mnoho způsobů, jak se dostat z oprátky, ale nakonec stejně přijde oběšení. Proto jen dám všem dobrou radu. NEDĚLEJTE STEJNÉ CHYBY JAKO JÁ!

=> Bohužel dne 30. ledna roku 2009 v devět hodin večer mi přišla smutná sms, která však patří k životu. Ano, vztah byl ukončen z její strany. Mohu jen doufat, že chvílemi se mnou během těch třech schůzek zažila krásné chvíle, které však pohřbilo mé chování. Za vraha možného vztahu pokládám tu svou část, která je nedočkavá, jenž díky povaze, co přes devadesát procent věcí nepovažuje za hrozné a co si nedělá z ničeho těžkou hlavu způsobila, že jsem se na jednu stranu choval snad dobře, na stranu druhou jsem jí bombardoval svojí náklonností, neustálou touhou být s ní a prostě zřejmě nedovedla vedle mne volně dýchat.
Víte, co vůbec osobně považuji za nejhorší věc své povahy? Svojí mysl. Jsem schopen chápat mnoho věcí, ale nejhorší je, že dokáži sám na sebe se podívat a vidět ty chyby, které mi někdo jen lehce dokáže odkrýt. Proto vím, jakých chyb se dopustím a jediné, co z toho mám jsou výčitky a stud před sebou samým. Nic Janě nevyčítám, mohu si za to pouze jen já sám a pouze doufám, že pro příští holku, dívku, ženu chcete-li budu snad už vyrovnaným, normálním a přiměřeně pozorným mužem, abych tyto své chyby již neopakoval. Vypadá to, že já zkrátka musím nejprve s nějakou chybovat, abych se nad sebou zamyslel, zastyděl se a příště se nedopustil stejných chyb. Leč v současném zamyšlení si myslím, že historie mého života se opakuje, jako když Uroboros pojídá svůj ocas.
Děkuji Jano, za tvou báječnou společnost a doufám, že potkáš kluka, který si tě nejen dostatečně zaslouží, protože jsi báječná holka, ale co ti zároveň poskytne všechno, po čem tvé srdce touží.

THE END.
Autor Sirnis, 31.01.2009
Přečteno 378x
Tipy 8
Poslední tipující: Anne Leyyd, mexx, jjaannee, Veronikass
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky jsem překvapená že to tak rychle skončilo. Četlo se to dobře. A je ještě víc dobře, že jsi jeden z těch kteří se nad svými chybami zamýšlí a snaží se jich pro příště vyvarovat. Také ale souhlasím s Veronikass a myslím, že Jana udělala chyby také ... tak jako každý ... člověk se pořád učí.

15.07.2009 23:16:00 | Anne Leyyd

no rozhodně bych to nepřikládal za vinu Janě
je pravda, že jsem byl řekl bych až moc "přítulný", prostě nevím, jestli byla na vině má touha, či jestli má mysl, protože jsem se do sebehezčí holky nikdy nezbláznil, ale již několikrát ztratil hlavu z povahy některé dotyčné
ale rozhodně i těch pár krásných chvil mi dalo mnohé, alespon co se týče mého chování
přeci jen, říkám, že já nespěchám a ty jednotlivé kroky, co se bude ve vztahu dít, tak nechávám čistě na té dotyčné se kterou jsem, ale teprve ted jsem si uvědomil, že to vlastně není pravda
takže i když mozek by se tím rád řídil, tak chtíč, touha nebo nevim co ze mě to rozhodně nedodržuje...

31.01.2009 13:44:00 | Sirnis

Páni, tak rychlý konec jsem nečekala. Každopádně si nemyslím, že není pravda, že by ses nedokázal nad svými chybami zamyslet, jinak bys totiž nenapsal tuto povídku a neukončil ji právě myšlenkou na sebe samého.
Navíc tu píšeš, jak moc si přeješ, aby byla šťastná. Nevím, ale myslím si, že je škoda, že to ukončila pro takovou hloupost. Lidé holt chyby dělají a dělat budou a ona jistě není výjimkou. Například její půlhodinové zpoždění v koupelně by mě také rozčílilo, i když nejsem kluk, nebo pak to, že si s sebou na první schůzku přivedla kamarády. To se nezdálo být fér. Co kdyby sis přivedl ty své dvě kamarádky. To by pak jistě také nebyla nadšená. Apokud jí něco vadilo, mohla to říct rovnou, aby jsi měl šanci to napravit. Takže chybu bych nehledala v tobě...
Povídka byla jinak ale opravdu pěkná.
Tak přeji hodně štěstí...

31.01.2009 12:17:00 | Veronikass

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí