Rozsudek bez soudu aneb kamarádka či mrcha???

Rozsudek bez soudu aneb kamarádka či mrcha???

Anotace: Možná to sem nepatří... je to pro jednoho klučinu a pro pár lidí...já možná ublížila vám a vy mě...možná to zítra bude fajn ale jizvy zůstanou..

Sice jsi pro mě znamenal mnoho, ale když jsem musela někoho obětovat – byl jsi to ty. Já vím, bylo to nefér, jenže … S klukem přeci nejsi navždy jako s přáteli. S nimi taky ne ale… Ten vztah… asi neměl cenu. Tak mi to odpusť.
Myslím, že by jsi měl vědět i to, že jsem se ti rozhodně nechtěla pomstít. A Zuzce už vůbec ne. Nedělám ze sebe svatouška, za některé věci bych tě totiž poslala nejraději do pekla. Třeba za tu sobotu a neděli. Proč si jako nevolal jí??? Potřeboval jsi mě dostat na kolena??? Povedlo se ti to víš o tom??? Nedokážeš si ty pocity představit….nedokážeš!!! Ani to jak se teď cítím… Moje kamarádky ze mě udělaly mrchu. Asi jí jsem ale jen z malé části. Vyčítám si ty hnusné myšlenky co mě napadaly ale rozhodně bych tě před ní nesvedla!!! Tak proč sakra??? Proč sem těma nejbližšíma lidma byla odsouzena bez soudu??!!! Proč??? A ty si ještě myslíš, že tě stále chci… po tom všem??? Ne to opravdu ne…. Takže kamarádka nebo mrcha???
Autor MishkaS, 01.02.2009
Přečteno 302x
Tipy 1
Poslední tipující: Lilly Lightová
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to psáno srdcem...za to tip.

01.02.2009 13:35:00 | Lilly Lightová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí