Přestávky - Ricardo

Přestávky - Ricardo

Anotace: Brácha vymýšlí názvy a já píšu krátký příběhy. Všechno naškrábané během jedné přestávky ve škole. Jeho první název a můj první kratičký příběh - Ricardo.

Dívka upila z barevného šálku. Jakmile si představila jeho obličej, rozbrněly se ji prsty, jazyk si popálila horkou kávou. Seděla pod stejným slunečníkem, jako v létě před tolika lety a zase jej nedočkavě vyhlížela; se slzou v oku a ostýchavým úsměvem na popraskaných rtech.
Každé pondělí se pokoušel proplížit na fotbalová utkání – pomlouval s kamarády kluby z Itálie a skandoval nad vstřelenými brankami. Po nocích navštěvoval bary, popíjel a smál se jako poslední den na Zemi. Ona pilně studovala. Večírky po záhajení opouštěla, ráda promlouvala s děvčaty nad chladivou zmrzlinou a sama ulehala na rozpálené pláži. Ach, kdyby ji ten večer minul...
S vidinou bolesti, vzpomínkou na všechna zklamání i vášnivé vzplanutí, ji znenadání poklepal na rameno a celou rozechvěl. Bála se otočit, opět propadnout jeho šarmantnímu pohledu, ale měla jinou možnost?
Objal ji. A ona ostýchavě vydechla: „Ricardo...“
Autor Darkspace, 04.02.2009
Přečteno 312x
Tipy 4
Poslední tipující: Unyle Pěl, Jajja, Veronikass
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ne, to určitě ne. Má to být jen krátký text s trochou atmosféry a drobným nápadem. Něco tak jednoduchého nemůže být román. Bude muset stačit tohle romantické setkání a vzpomínání. Ale díky ;)

04.02.2009 23:11:00 | Darkspace

Moc hezké a navíc bez chyb. Líbilo se mi to, nechceš napsat pokračování? Myslím, že by z toho byl zajímavý příběh. Tohle by šlo považovat za prolog... :-)

04.02.2009 22:01:00 | Veronikass

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí