Evropa - 3.Kapitola

Evropa - 3.Kapitola

Anotace: Další kapča.

Já a Alice jsme vyšli vstříc kajutám.
"Doufám že budeme bydlet spolu nevím jak bych to zvládla s někým jiným!" Alice se na mě podívala s nepředstíranou úzkostí.
"Taky doufám" Povzbudivě jsem se na ni usmála.
Došly jsme k první kajutě.
Nic. Ani jedna z nás tu nebydlela.
Druhá. Nic.
Třetí. Nic.
Čtvrtá. Nic.
Pátá.
"Hurá bydlíme spou" Zavýskla Alice.
"Bezva!! Doufám že nechrápeš" zakřenila jsem se na ni.
"Já no dovol!!!" nafoukla se jako bublina.
"At´ nepraskneš" zasmála jsem se a utíkala do naší kajuty protože Alice se mi zrovna chystala uštědřit pohlavek.
Začaly jsme se honit po kajutě a obě se hlasitě a nezastavitelně smály. Kdyby nás ted´ někdo viděl, myslel by si že jsme se zblánili. Po chvíli běhaní se Alici se nějak bodařilo mě svalit na postel.Ted´jsme obě leželi na posteli a přerývaně dýchali z toho bláznivého běhu.
"Tak chrápeš nebo ne?" zeptala jsem se se smíchem.
"Jistě že ne"
"Fajn aspon´ se pořádně vyspím!! " protože na lodi plné chrápajících pirátů to moc dobře nešlo.
"Večeře" ozvalo se z paluby nad námy.
"Hurá už mám hlad jako vlk" a v tu cvíli se na souhlas ozval mů hladový žaludek, zasmály jsme a společně se vydaly na večeři.
Byly jsme mezi prvními. Na palubě byl obrovský stů ve tvaru hranatého písmene C. Kolem něj byla spousta židlí na nichž ještě nikdo neseděl. Na pravo byla čtyř člená skupinka švitořících dívek které se dí vali na šesti členou skupinku chlapců. Holky se před nimi natřásali jako slepice vypadalo to velmi komicky, uchichtla jsem se.
"Slepice" řekla Alice které celé to představení sledovala stejně pobaveně jako já.
"Ty mi snad čteš myšlenky nebo co?" zasmála jsem se.
"Ne, jsem si jistá že by to napadlo každého" uchictla se.
Přesměrovala jsem svoji pozornost na kluky, protože by určitě nebylo dobré kdybych se tu rozesmála na celé kolo.
A tehdy jsem ho poprvé uviděla.

***Pokračování píště***
Autor ChrisTea, 07.02.2009
Přečteno 327x
Tipy 7
Poslední tipující: Saia, stmivani.na.lepsi.casy, Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí