Prostě já!

Prostě já!

Anotace: můj svět. . .

Psal se rok 2003. . .Malá blondýnka s dvěma cůpky. . .Gauč. . .Typická nefalšovaná rodinná atmosféra. . .Naivita. . .Pubertální nevybouřenost. . .Stupidní nereálné seriály. . .
Tekrát řekla jsem si: "Mišel, neboj, taky jednou najdeš toho pravýho prince na bílým koni, se kterým se budeš do smrti milovat!" . . .kecy

Rok 2006. . .a všechno jinak. . .já čerstvá sedmnáctka. . Ondřej. . .zaplnil snad milion stránek v mém deníčku. Byl to kolotoč a já nevěděla jestli křičet strachem nebo radostí. Pády z výšin až do propasti. . .a nové lety až ke hvězdám.
Nejvíc zážitků. . To načasování však bylo špatné.
Doba kdy člověk zraje a zažívá období prvních lásek a úletů nebyla vhodná pro šílenství a klamání vlastních vzdušných zámků. . .To ne. . .Už se asi nikdy nedozvím jak to se mnou doopravdy myslel. . .
My?
Nikdy nebylo My. .. Mišel a Ondřej - dva jedinci,
kteří se potkali. . .setkali. . .Rozešli. . .
a navždy. . .Odpoutat se?? Nebylo snadné. . .
Šrám na mém sebevědomí? Zůstává. . .Nezaslouženě!! Myslím. . .Vlastně vím. . .
Zajímavé, že s odstupem času se vám vybavují spíše ty pěkné vzpomínky na dotyčného. . .
Jediný milovaný. . .Jen s velkou nadějí doufám,
že ne poslední. . .Hluboká nenávratná propast ke které se tak nerada dostávám. . .Těmto místům se vyhýbám a přitom tak často navracím. . .The Everlasting. . .
Ráda bych jednou zjistila jestli mám vlastně vzpomínky ráda nebo naopak. . .

Ovšem rok 2007 byl tak zlomový, že veškerá slova nejdou nalézt . . .
Máj - lásky čas. . .Porozchodové období a nové zážitky na obzoru. Půl roku nabídek a narážek. . .Tak jsem se odhodlala a šla do toho taky. . .Blbost. . .
Proč ne??Milé, roztomilé, romantické začátky. . .Všechno se zdálo být tak idylické. . .Všichni se s naší dvojicí celkem dobře sžili. . .Až na pár slz a drbíku. . .Jenže. . .Pro co??
Pro nic. . .Všechno skončilo jako mávnutím proutku. . .
Přišla jiná a (s)prostě mi ho ukradla. Potoky slz snoubené se záchvaty hysterie. . .Dva měsíce jsem se hrabala z těch samovolně zaviněných sraček.
Roční nevraživá nenávist s tou co mi ho vyfoukla. . .
A dnes??
Jsou z nás kamarádky. . .Nevím jak z její strany,
ale já jí mám najednou fakt ráda. . .
Člověk míní. . .život mění!

Rok 2008??
"Jájí? musím ti něco říct. . .Něco moc důležitýho!
Víš já jsem se včera opila /trapná, ohraná a typická výmluva všech pokrytců/ a ulítla jsem si s někým jiným /a ne jednou, ale copak na tom záleží?? už teď mu lámu srdce na dvě půlky/. . .je tak snadné někomu ublížit. . .ranit jeho city. . .Ta slibovaná láska až za hrob?? se nekoná. . .
Přesvědčovat vlastní já, že chci vlastně něco jiného, než dělám, je vlastně hrozně těžká věc. . .

Přelom roku 2008/2009. . .
Zákon schválnosti už mnohonásobně potvrzen? Celý život si něco hrozně moc přejete. . .Tak moc si to přejete. . .Ve chvíli kdy to získáte, jako by to ztratilo význam. Když toto navíc zalejete kapkami /někdy i decáky/ alkoholu, dostanete chuť něco si dokazovat. . .
Ranní kocoviny s následnými výčitkami nejsou vůbec k sežrání. Já a taky vlastně On. . .Oba ve vztahu /s někým jiným ovšem/. . .ná flirt se trošku vymkl kontrole. . .Trošku obveselení do toho nudného šedého stereotypu. . .Kdybych přemýšlela asi by mi došlo,
že ne každý má na nevinnou nevěru jiný názor. . .
Pomluvy?? že je to ještě pořád baví. . .Ale přiznávám se, ublížit umí. . .A to dost! Když pak nevíte komu se vlastně můžete doopravdy podívat do očí. . .Je to krach. . .Pár dalších bot se mi ještě podařilo natropit. . .
Jenže. . .i já potřebuji občas obejmout, utěšit. . .
Já vím, já vím. . .Bumerang. . .Taky jsem milovala. . .Taky jsem byla odmítnuta. A já hloupá se ještě ponižovala. . .Doprošovala. . .Prstíčkem škrabala. . Nač? Pro smích. . .Listen to your heart?? Jak kdy a v jakým směru. . .

A jsme zkraje roku 2009. . .Nový rok, nová škola, nová láska. . .Jak dál?? Nikdo neví. . .Bohužel, bohudík. . .Osud? Možná. . .Zahrávám si s vlastními city. . .Netuším jaký to bude mít dopad. . .Jedno vím však jistě. . .Láska je fakt kurva. . .A já se s touhle mrchou peru už delší dobu, ale vůbec netuším kdo vyhraje. . .Fanděte mi. . .
Autor tlamička, 12.02.2009
Přečteno 377x
Tipy 3
Poslední tipující: Someday, floreciente
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Fandim!!!!!:)

14.02.2009 16:08:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí