Evropa - 7.Kapitola

Evropa - 7.Kapitola

Anotace: Dohazovačka

Evropa

Vyšli jseme na palubu usedli ke stolu a začali se cpát.
Alice si dala míchané vajíčka se slaninou a k tomu popíjela čaj.
Já si dala máslový kroasán s jahodovou marmeládou a ovocným čajem.
Po chvíli došli všichni a já si všimla jak Alice pokukuje po klukovi který sedí vpravo od Edwarda.
Byl velice hezký, medové vlasy obklopovali jeho hlavu jako hříva lva, v průzračně modrých očích mu jiskřilo.
Byl hezký ale na Edwarda neměl.
"Je hezký" řekla jsem jakoby nic.
Alice jakoby dostala elektrický šok se napřímila a zmateně se na mě dívala.
"Kdo?"
"No kdo asi! Ten kluk na kterého si tak zírala." dobírala jsem si ji.
"Kdo je to?" zeptala jsem se zvědavě.
"Jasper Cullen kamarád Edwarda" odpověděla neochotně "A ten druhý co sedí vlevo od Edwarda je jeho bratr Emmett Cullen." pokračovala.
Podívala jsem se na kluka sedícího vedle Edwarda byl taky hezký, černé vlasy, hnědé oči. Taky vypadal že by mě uzvedl jednou rukou.
"Hmm... A jakpak dlouho se ti Jasper líbí" šeptala jsem protože kolem bylo přece jenom spousta zvědavých uší.
"No od té doby co jsem na tuhle palubu vstoupila vlastně se ani jsme se nepoznali osobně" zašeptala mrzutě.
"Tak s tím něco uděláme co ty na to?" mrkla jsem na ni.
"Jak to myslíš" zeptala se obezřetně.
"Holka právě se díváš na nejlepší dohazovačku minimálně na Barbadosu" řekla jsem hrdě.
"Váááážně a kohopak si dala dohromady?" zeptala se podezíravě.
"Můžeš být hrdá budeš první" zakřenila jsem se na ni.
Alice protočila oči ale usmála se.
"Tak co máš v plánu Bells?" zeptala se s nadějí v hlase.
"No nejprve musíme přemluvi tvího bráchu aby tě s ním osobně seznámil"
"Aha a jakpak to uděláme?" usrkla si své čaje a kutkem oka se podívala k těm třem.
"No pokud vím je slušnost představit každého koho z náš. Takže my na ně musíme někde počkat a pak by to mělo jít samo ne?" zeptala jsem se hrdá na svůj plán.
"No když myslíš … moment my je budem špehovat to ne myslíš vážně?" bědovala.
"Neboj bude to zábava" řekla jsem nadšeně.
"Dobře ale kdyžtak je to na tebe."
"Jasně, jasně"
Autor ChrisTea, 22.02.2009
Přečteno 247x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí