Na prodej

Na prodej

Anotace: Jak se (ne)mohou setkat dvě rovnoběžky... Nevím jak moc to bude pochopitelné, snad trochu ano. Jen mám někdy pocit, že nedokážu své myšlenky vyjádřit dostatečně.

Byl to mírně zašlý skicový papír s několika modrými a černými přímkami. A vedle toho cedulka:
STUDIE PŘÍMKY
Autor: jistý světoznámý umělec
Jen množství čar, říkáte? Omyl, to je umění, příběh.

Připadal si vedle ní neuvěřitelně moc jako skutečně on sám. Miloval její smích a bezprostřednost, vlastně ne jen to. Jejich rozhovory byly přínosné a inspirativní. Bál se to zničit, bál se neudělat nic. Tak to zkusil.
„A co za to?“ zeptala se ho rozpustile.
„Ty jsi snad na prodej?“ odvětil a ona se jen pousmála a odvrátila řeč k jinému tématu. Vlastně mu ušetřila část rozpaků.
Ale zklamání ze skutečnosti člověka neušetříte nikdy, ať chcete sebevíc.

Došel domů a vzal si první papír, který mu přišel pod ruku a černou a modrou tuž. Nakreslil dvě rovnoběžky, modrou její a černou jeho.
Pak mu to přišlo příliš kruté. Neprotnout se nikdy, to bylo příliš definitivní i na něj. Nebyl schopen to přijmout.
Tak dokreslil další přímky.

Návštěvník galerie si dílko prohlížel. Zvláštní, pomyslel si, na papíře se nikdy neprotne modrá s černou. Z nějakého důvodu měl pocit, že to má nějaký význam. Snad naděje na setkání někde mimo papír, v jiné realitě.
Fascinovalo ho to a pak si pod dílem povšiml cedulky : NA PRODEJ.
Autor meladee, 01.03.2009
Přečteno 319x
Tipy 7
Poslední tipující: Dominik Plesr, Lilly Lightová, carna, její alter ego, Aki, kourek
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je v tom hezká myšlenka...tip.

16.03.2009 07:06:00 | Lilly Lightová

Dobrý nápad. Jen jsem čekal něco delšího.

01.03.2009 21:39:00 | Dominik Plesr

zajímavé :) líbilo se mi to

01.03.2009 15:51:00 | I am sagitarius

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí