Snad až pohádkové....

Snad až pohádkové....

Anotace: Tak překvapující, krásné, pomíjivé....

V očividně zastarale zařízeném, oranžově štokovaném pokoji je tma. Sice je jen kousek před obědem, nikdo však ještě nevytáhl rolety. Nebyl schopen...V postely leží tělo-naprosto nehybně-dýchá?

Lyvie otevře oči. Opatrně. Neví co to s ní udělá. Je naprosto vyčerpaná. Opatrně se otočí...pohled ji sjede....není tady...snad není ani udivená...

Bylo to tak překvapující. Poznali se na venkovské zábavě. Pili. Tančili. Pak se i líbali. Tulili se. Když se zábava chýlila ke konci, oznámil ji že u ni spí. Neptal se. Prostě konstatoval. Líbila se ji jeho přímost. Mužnost. Drzost. Zdálose že nemá hranice. I když se vlastně trochu bála...Vztah na jednu noc u ni nebyl normální. Dneska ale byla plná vášně a odhodlání .

Zaplatili. Vyrazili domů. Najendou se naprosto změnil. Ani se na ni nepodíval. Neusmál. Mlčel. Potichu otevřela celá zmatená dveře a vpustila ho do domu. Nevěděla proč to dělá...Vždyť ho ani nezná < taky je očividně o hodně starší...ale to nevadí...je pořád dost sexy >. Myslela si, že se půjde osprchovat, navonět a vyčistit si zuby < neuškodila by ústní voda - pomyslela si >. Taky chtěla vytáhnout svoje červené krajkové prádlo, aby pana záhadného trochu nažhavila. Cestou něják vychladnul.

Náhle ji popadne do náruče a nese do ložnice. Jak sakra ví kde má ložnici? Nemá moc času nad tím přemýšlet. Hodí ji na postel, roztáhne nohy a prude zajede prsty pod kalhotky, které hned strhává. Chvilku si hraje s jejím klínem. Tlačí. Bolí jí to. Náhle do ní prudce vstoupí a rychle přiráží. Kolena má u brady. Nepřestává. Proniká hlouběji a hlouběji. Otočí ji na břicho a donutí ji vyšpulit zadeček. Opět do ni proniká. Štíplo to ale náhle se ji po těle rozlévá rozkoš. Zrychluje. Těžce oddychuje. Cítí že vyvrcholil. Hezké ale rychlé pomyslí si....ale to se plete. Hodí ji opět na záda a hlavou se skloní k jejímu klínu. Jazykem ji dělá dobře. Svijí se v křeči, polívají ji návali horka. Prstama mu prohrávne vlasy. On ji hrubě popadne za ruce a přivazuje nad hlavu k pelesti. Chytá ji za kolena, roztahuje a proniká do ni. Lyvie křičí. Rozkoš nemá hranic. Nemůže se bránit. Sténá. Vzpouzí se. Nebere na ni ohledy, dál prudce přiráží. Trvá to už moc dlouho. Klín už ji celý pulzuje.....pak přijde to nejkrásnější co kdy zažila....vyvrcholí v jeden okamžik. On i ona. Pohádková to chvíle...euforie. Ještě chvilku v ní zůstal. Pro tu krásnou chvili.

Odvázal ji jemně ruce, otočil se na druhou stranu a spal....chtěla si ještě povídat. Byla roztřesená. Vše ji boblelo. Vyčerpaností se nemohla ani pohnout. V klíně ji pálilo ale bylo jí krásně....

Tak třeba zas někdy...
Autor diwabara, 03.03.2009
Přečteno 348x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí