Krůček ke štěstí

Krůček ke štěstí

Anotace: můj příběh není smyšlený, jedná se o můj život

Vše začalo na základní škole, přišel k nám z města, už při vstupu do naši třídy nastalo úmorné ticho a všechny spolužačky lápaly po dechu, jenom mně to pořád nedocházelo co se děje..už od dětství jsem byla trochu pozadu , nikde jsem nebyla oblíbená, nikdy jsem neměla opravdové přátelé a byla jsem terčem posměchu,ve třinácti letech se mně ten osudný modrooký kluk zeptal ze srandy zda jsem panna a já řekla né, vůbec jsem totiž netušila co to je, se mi smál a vždycky si mně dobíral před ostatními...došlo to tak daleko, že jsem chodila za školu, jak jsem neměla ráda základku, v patnácti se stal zázrak , konečně nám odevzdali vysvedčení a zabouchly se dveře.

Ten večer jsme měli rozlučák, ale já jsem vůbec neměla chuť, tak jsem se vydala s mou kamarádkou na hřiště, zrovna přijeli fotbalisté ze Slovenska a a třešničkou byla diskotéka, seznámila jsem se s Petrem, byl moc sympatický a měli jsme společnou řeč, už jsem byla samostatná a mohla jsem dělat co chci, už mi nikdo nic neříkal , nikdo se mi nesmál, tak proč nezačít plnými doušky.Tak jsem se nalíčila , oblékla na večer, ale moc mi to na kráse nepřipadala, jako každá jsem i já měla své mindráky, má postava a hlavně zoubky, docela jsem se styděla.Když byl večer a já jsem byla konečně připravená, vydala jsem se přední stranou a tam jsem narazila na Marka, bývalého spolužáka, ten na kterého jsem myslela celé roky , i když se mnou zacházel nepříliš dobře, tak stačil jenom pohled a bylo mi jedno co mi kdy řekl,kouřil mariánku , měl jako ostatní slabost, volal na mně ať se přidám a já jsem přišla a sedla si s ním, byl už omámený a moc nevnímal,nemělo smysl tam být a já si šla svou cestou, dralo mě srdce ho jen vidět.

Uběhlo spousta roků, já jsem se změnila jak povahově, tak i fyzicky, málokdo by mně poznal, měla jsem několik úletů,lásek a smůly, že jsem se naučila nedůveřovat a spíše jsem měla krátké známosti, vždycky jsem si našla nějaký detailík a už jsem dotyčného nechtěla ani vidět, na jednoho si pamatuji,byla jsem s bratrem na oslavě a já jsem se moc bavila, tančila jsem s kamarádkama, najednou jsem cítila , jak mně někdo pozoruje, nenápadně jsem se otočila a spatřila jsem tmavovlasého a opáleného až moc dobře vypadajícího kluka, nedalo mi to a mávla jsem na něho ať se přidá, přišel a začli jsme tancovat, pěkně na tělo, nevím co mně to napadlo, ale strašně mě přitahoval, už jen dotyky, směřovaly směrem dolů k mému zadečku a neustále říkal jak jsem krásná a ten zadeček , nemluvím o jeho vášnivém líbání, líbal fakt dobře, šli jsme spolu ven , aby jsme si konečně mohli popovídat, vyměnily jsme si jména a různé slůvka, došlo až k chouchlostivým otázkám na tělo, značil mi, že je zvláštní, že má rád trošku bolesti při předehře, byla jsem tak v podnapilém stavu,a k tomu nezralá, že jsem jenom kývala a souhlasila, vrátili jsme se do baru a sedli si na sedačku, tam jsme se začali líbat a já jsem mu jezdila rukou níže, jak byl vzrušený, lidi kolem jen stěží chápali, pak jsme se odloučili, museli jsme jít a mně strašně bolelo, že ho už nikdy neuvidím a to se stalo..

Když jsem skončila učiliště měla jsem chuť zkusit to dále a dokázat, že nejsem tak lenivá a podala jsem si přihlášku na nástavbu, když mi došel dopis, že mně přijímají byla jsem štěstím bez sebe, první bylo, budu na internátě, budu daleko od všech a začnu žít samostatně, počítala jsem dny , kdy vše skončí a já konečně budu v Brně, den Dé nastal a během dvou měsíců jsem stihla s mou spolubydlící vyplenit známé klubíky , seznámila jsem se s novými lidmi a nejlepší bylo, že díky plnoletostí mně nehlídala ani vrchní vychovatelka, tak nějakou dobu kdy se máme vrátit jsem neřešila.Moje spolubydlící, ale už měla problémy s dojížděním a placením ubytovny,podala si přihlášku na jiný intr a tam se uvolnilo místo,musela mi odejít, byla jsem z toho strašně smutná, ale slíbily jsme si, že na tom nic nemění a uvidíme se kdykoliv budeme chtít, to mně potěšilo a hned po dvou týdnech jsme si udělaly dámskou jízdu, šly jsme do vyhlášeného klubu, ale moc lidí tam teda nebylo, když v tom se objevili dva kluci a jelikož nás tam moc nebylo, tak si nás hned všimli a stalo se, že přišli aby se tak trošku informovali o městě, že nejsou zdější, Ivana se spustila do řečí a oni ji úplně hltali, já jsem byla v koutku a všimli si mně, až když jsme si šli zahrát stolní fotbálek, strašně se mi líbil blonďák, jmenoval se Ríša a měl kouzelný úsměv ,bohužel Ivana musela jet na intr a oni chtěli ať se ještě zdržím, že mně pak odvezou na intr, taky se mi nechtělo, když se všechno tak rozjelo a já byla středem pozornosti, dali jsme se do řeči, protože jeho kamarád šel volat kolegovi a nás tam nechal samotné, dotknul se mi dlaní a poprosil mně jestli by jsem mu nedala trochu teplíčka, že je mu zimka, dívali jsme se na sebe a začali se líbat, byl moc něžný a vydali jsme se k jeho autu, zalezli jsme na zadní sedačky a začli se svklékat, já jsem se úplně styděla za své spodní prádlo, zrovna to půvabnější jsem neměla, ale to bylo jedno, došli jsme tak daleko, že jsme byli oba nazí a v tom někdo zaklepal na okýnko, byli to policisté, rychle jsme se oblékli a doufala jsem, že nebudou problémy, ale ti nás jenom upozornili a my jsme museli zmizet, ale bylo natolik pozdě, že jsem musela jet na intr, Ríša mě odvezl a slíbil, že se ještě jednou vrátí. Byla jsem z toho strašně špatná, proč bydlí tak daleko, v noci mi ještě přišla sms , že se zamiloval do mých zoubků a že jsem ho neviděla naposled, každý den jsem o něm mluvila, kamarádky byly už na nervy.

Jeden večer jsem se učila na test , když v tom zazvonil telefon a došla mi sms, že je na cestě do Brna a za dvě hodiny na hlavním, rozbušilo se mi srdce,byl to on, nevěřila jsem vlastním očím, kamarádka měla co dělat, aby mně trochu upravila a já doufala, že konečně se vše obratí a já budu mít konečně kluka, který mi za to stojí, protože jsem byla strašně poblázněná a bylo to znát, za dvě hodiny jsem byla na místě a neviděla jsem ho , když v tom mi někdo přivřel zezadu oči, byl to on a byl stejný jako předtím a seznámil mně s večerem, museli jsme do vedlejší obce zavést nějaké zboží, ten den bylo dost sněhu a on vůbec neznal cestu, natož já, trvalo nám to hodinu, než jsme se dostali do té obce, ale on si spletl cestu a vjeli jsme do slepé ulice, chtěl to otočit, ale vůbec neovládal to auto a narazili jsme do jednoho auta, byla nějaká škoda, tak aby to neprotáhnul s policií, dal tomu dotyčnému svou výplatu a já jsem s ním mluvila, to byla ta černá kočka co nám proletěla před autem, on se usmál a říkal, že si náladu kazit nebude, konečně jsme dorazili na místo a on musela přemístit nějaké nádobí na pokoj, když jsme měli vše hotové, tak jsme si konečně oddechnuli , sednul si do křesla a já říkala, tak konečně může přijít do co jsme nedokončili tehdy při osudném setkání, začala jsem se svlékat a uspojila jsem ho mými ústy , byli jsme nazí a mělo dojít k našemu spojení a v tom zabušila vedoucí na pokoj , ať laskavě odstaví auto co parkuje u dveří, začali jsme se opět smát, že se to asi nikdy nestane, oblékli jsme se opět a jeli jsme zpátky do Brna, i když se nic nestalo, hovořili jsme spolu a plánovali společné soužití, ale to jsem nevěděla, že se naše cesty kompletně oddělily, ozval se mi až při cestě do mého rodného města, ale tam se stalo něco co nás oddálilo, byly to drogy a peníze, takže nepovedený konec a smutné vzpomínky.............................

Ale teď začnu se štěstím co mě potkalo, ale to přiště:-)))
Autor lejla84, 11.03.2009
Přečteno 512x
Tipy 1
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak popsat celý svůj život v pár odstavcích. Zmatek nad zmatek.

21.03.2009 11:22:00 | Kirchen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí