Miluji Tě...

Miluji Tě...

Anotace: Tato povídka vypráví o klukovi, kterého miluju a není mi dovoleno s ním být. Vypráví o mých smutných pocitech a o tom, co k němu cítím..

Každý den bez něho a bez toho, aby jsem si psali a volali, jsem přicházela na to, že ho pořád miluji. Už jsme se neviděli měsíc a já na něho pořád myslím. Nemůžu bez něho být. Když o něm píšu, řádky se mi mlží a po tváři mi tečou slzy, které padají k mému srdci. Je to čím dál horší, už takhle dál nemůžu. Den co den, co ho nevidím, pomalu, ale jistě moje srdce přestává bít. Miluji ho nadevšechno na tomhle pitomém světě, na kterém musím žít bez něho. Bolí to, strašně moc, moje srdce skoro nebije, když ho nemám u sebe. On ani neví, jak moc ho miluji. O lásce už toho bylo hodně vyřčeno. Je to bolest, je to sklamání, je to taky radost, co smutek zahání. Něco s ní začíná a něco končí. On je štěstí, který pro mě září. Je to poklad, který mi schází. Je to zlatíčko, pro které tluče mé srdíčko. Stále častěji si pokládám otázku proč? Proč to takhle muselo dopadnout? Proč ho stále miluji? Proč musím žít bez něho? A proč to tak bolí? Naučil mě milovat, tak proč teď odchází? Byl pro mně sluncem, kterou mě dělalo šťastnou. A teď? Připadám si jako v nekonečném tunelu tmy, samoty a prázdnoty. Porazit tmu se mi nikdy nepovede jenom slunce takovou věc svede. Byl ten kterého jsem měla ráda. Byl ten, který mě uměl rozesmát. Byl ten, který mi nedokázal lhát. On je jediný koho já doopravdy miluju. Být zase s tebou? O tom si můžu nechat jen zdát..je to jenom pohádka a pohádky se neplní, teda aspoň o žádné, co se splnila, nevím...
Autor Míša14, 12.03.2009
Přečteno 508x
Tipy 1
Poslední tipující: Eclipse
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasim s Kes... Taky to znam... Ma naprostou pravdu... Je potreba si to nestesti poradne ''uzit'', protoze se ho jinak nikdy nezbavis... Nastesti uz to mam az ssebou, coz je dukaz, ze to proste casem prejde... Vim zni to hrozne, ze to CASEM prejde... Je to totiz strasne neurcita definice nejakeho casoveho udaje... Ale podstatny je, ze to prejde...

Budu ti drzet palce!!:) Preju hodne stesti...

14.03.2009 20:20:00 | Someday

Přesně jak říká Kes. :-))) Mám podobný období - ale naštěstí ne s klukem. :-)))

14.03.2009 12:41:00 | Eclipse

Hlavně si to tak neber. Chlapů na světě je. Dej tomu ještě tak měsíc. Hezky si v tý depce porochni. Prodýchej si ji, prožij si ji. Prohlídni si ji, ochutnej ji a pohlaď ji kolikrát jen chceš. Ale pak z ní vylez a zhluboka se nadechni.
Věř mi, že to jde. Zažila jsem to už mockrát a vždycky jsem myslela, že je to naposled, co jsem tolik milovala a příště už si ublížit nenechám. A pak do toho jdu po hlavě zas. Hold některý lidi se nepoučej. :)

Hodně štěstí

13.03.2009 13:08:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí